Witam.
Bawie sie z botami PodBot, i mam do Was takie pytanko...
Mam Deathmatcha w ktorym CT respi sie na swoim respie, a Terro to Boty i respia sie po calej mapie...
Jednak bardzo czesto gdy rozpoczyna sie runda Bot juz kgoos zabije...
Chcialbym sie dowiedzeic czy jest mozliwosc aby na poczatku rundy boty byly zFreezowane tak by nie mogly sie ruszac ani nie mozna bylo im zadac obrazen?
P.s. wiem ze lepiej zrobic tak by to CT mialo Spawn Protection, ale zalezy mi na rozwiazaniu mojego problemu
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz, se7en.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
se7en
Rejestracja: 05.03.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.05.2019 01:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 112
- Odwiedzin: 4 843
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Styczeń 3, 1989
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódź
-
Zainteresowania
CS, PHP, JS, FLASH, C++, AMXX, DIABLO2 xD
3
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
se7en nie posiada znajomych
Moje tematy
PodBot Freeze
24.01.2012 01:14
Co zablokuje wpis w csie: np. "se7en (M4A1) BOT"
06.08.2011 19:23
Witam ;]
W wielkim skrocie:
Mam taki prosty plugin a w nim funkcje ktora liczy kto zadal ile obrazen przeciwnikowi i w sytuacji ze Gracz1 zadal 99 obrazen Graczowi3, a Gracz2 dobil Gracza3, wyswietla sie informacja (w prawym gornym rogu) Gracz1 + Gracz2 (M4A1) Gracz3
Problem mam taki ze wyswietla sie ten "nowy" wpis oraz ten "stary"
Czyli efekt jest mniejwiecej taki:
jak widzicie, wpis sie podwaja...
Jak moge zablokowac ten standardowy wpis ?
kawalek mojej funkcji:
proszę o pomoc jezeli wiecie o co mi chodzi
W wielkim skrocie:
Mam taki prosty plugin a w nim funkcje ktora liczy kto zadal ile obrazen przeciwnikowi i w sytuacji ze Gracz1 zadal 99 obrazen Graczowi3, a Gracz2 dobil Gracza3, wyswietla sie informacja (w prawym gornym rogu) Gracz1 + Gracz2 (M4A1) Gracz3
Problem mam taki ze wyswietla sie ten "nowy" wpis oraz ten "stary"
Czyli efekt jest mniejwiecej taki:
Gracz2 (M4A1) Gracz3 Gracz1 + Gracz2 (M4A1) Gracz3
jak widzicie, wpis sie podwaja...
Jak moge zablokowac ten standardowy wpis ?
kawalek mojej funkcji:
public event_deathmsg() { if( !get_pcvar_num(p_Enabled) ) return PLUGIN_CONTINUE; new counted_triple = get_pcvar_num(xp_kill) + get_pcvar_num(xp_triple) new counted_ultra = get_pcvar_num(xp_kill) + get_pcvar_num(xp_ultra) new iVictim = read_data(2) new iKiller = read_data(1) new iHS = read_data(3) new szWeapon[24] read_data(4, szWeapon, 23) g_kills[iKiller]++; if(!is_player(iVictim)) { do_deathmsg(iKiller, iVictim, iHS, szWeapon) return PLUGIN_CONTINUE } g_bAlive[iVictim] = false if(!is_player(iKiller)) { do_deathmsg(iKiller, iVictim, iHS, szWeapon) return PLUGIN_CONTINUE } new iKillerTeam = g_iTeam[iKiller] if(iKiller != iVictim && g_iTeam[iVictim] != iKillerTeam) { new iKiller2 = 0 new iDamage2 = 0 for(new p = 1; p <= g_maxplayers; p++) { if(p != iKiller && g_bOnline[p] && (ch_pCVar_onlyAlive && g_bAlive[p] || !ch_pCVar_onlyAlive) && iKillerTeam == g_iTeam[p] && g_iDamage[p][iVictim] >= ch_pCVar_minDamage && g_iDamage[p][iVictim] > iDamage2) { iKiller2 = p iDamage2 = g_iDamage[p][iVictim] } g_iDamage[p][iVictim] = 0 } if(iKiller2 > 0 && iDamage2 > ch_pCVar_minDamage) { new iFrags = get_user_frags(iKiller2)+1 g_kills[iKiller2]++; message_begin(MSG_ALL, msgID_scoreInfo) write_byte(iKiller2) write_short(iFrags) write_short(get_user_deaths(iKiller2)) write_short(0) write_short(iKillerTeam) message_end() new szName1[32], iName1Len, szName2[32], iName2Len, szNames[32], szWeaponLong[32] iName1Len = get_user_name(iKiller, szName1, 31) iName2Len = get_user_name(iKiller2, szName2, 31) g_szName[iKiller] = szName1 if(iName1Len < 14) { formatex(szName1, iName1Len, "%s", szName1) formatex(szName2, 28-iName1Len, "%s", szName2) } else if(iName2Len < 14) { formatex(szName1, 28-iName2Len, "%s", szName1) formatex(szName2, iName2Len, "%s", szName2) } else { formatex(szName1, 13, "%s", szName1) formatex(szName2, 13, "%s", szName2) } formatex(szNames, 31, "%s + %s", szName1, szName2) set_msg_block(msgID_sayText, BLOCK_ONCE) set_user_info(iKiller, "name", szNames) if(equali(szWeapon, "grenade")) szWeaponLong = "weapon_hegrenade" else formatex(szWeaponLong, 31, "weapon_%s", szWeapon) new args[4] args[0] = iVictim args[1] = iKiller args[2] = iHS args[3] = get_weaponid(szWeaponLong) set_task(0.1, "player_diePost", 0, args, 4) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public player_diePost(arg[]) { new szWeapon[24] new iKiller = arg[1] get_weaponname(arg[3], szWeapon, 23) replace(szWeapon, 23, "weapon_", "") do_deathmsg(iKiller, arg[0], arg[2], szWeapon) set_msg_block(msgID_sayText, BLOCK_ONCE) set_user_info(iKiller, "name", g_szName[iKiller]) return PLUGIN_CONTINUE }
proszę o pomoc jezeli wiecie o co mi chodzi
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Flagi admina i get_user_flags(id)
04.08.2011 22:32
A witam was serdecznie po raz kolejny ;]
Tym razem mam taki dosyc prosty problem
Napisalem plugin, ktory zczytuje Adminow z pliku zewnetrznego (z serwera http) zamiast z users.ini.
Plugin pobiera $string z dostepem w formacie "abcdefghijklmnopqrstuvw"
Nastepnie dodaje admina w taki sposob:
gdzie Flags = "ce"; a dostepik to wlasnie ten $string z dostepem admina.
I teraz mam pytanie.
Mam rowniez drugi plugin ktory zmienia mi wyglad wiadomosci wyslanych przez Admina/Vipa oraz HeadAdmina.
czesc kodu to:
I Teraz mam pytanie.
Jak moge sie odwolac do porzedniego pluginu i do tej zmiennej "dostepik" ?
Jak moge sprawdzic kto jest kim ?
proszę o pomoc.
P.s. mam nadizeje ze rozumiecie, bo troche chaotycznie napisalem. W razie czego, piszcie, postaram sie wytlumaczyc dokladniej ;]
Tym razem mam taki dosyc prosty problem

Napisalem plugin, ktory zczytuje Adminow z pliku zewnetrznego (z serwera http) zamiast z users.ini.
Plugin pobiera $string z dostepem w formacie "abcdefghijklmnopqrstuvw"
Nastepnie dodaje admina w taki sposob:
admins_push(SteamID," ",read_flags(dostepik),read_flags(Flags));
gdzie Flags = "ce"; a dostepik to wlasnie ten $string z dostepem admina.
I teraz mam pytanie.
Mam rowniez drugi plugin ktory zmienia mi wyglad wiadomosci wyslanych przez Admina/Vipa oraz HeadAdmina.
czesc kodu to:
new bool:vip = false new bool:headadmin = false new bool:admin = false if (get_user_flags(id) & DOSTEP_ADMIN) { admin = true; if (get_user_flags(id) & DOSTEP_HEADADMIN) { admin = false; headadmin = true; } } else if(get_user_flags(id) & DOSTEP_VIP) { vip = true }
I Teraz mam pytanie.
Jak moge sie odwolac do porzedniego pluginu i do tej zmiennej "dostepik" ?
Jak moge sprawdzic kto jest kim ?

proszę o pomoc.
P.s. mam nadizeje ze rozumiecie, bo troche chaotycznie napisalem. W razie czego, piszcie, postaram sie wytlumaczyc dokladniej ;]
Komenda w sayu z equali
04.08.2011 10:20
A wiec mam cos takiego
Po wpisaniu !admin, wywolywana jest funkcja nizej...
Problem mam taki ze widac jak jakis gracz wpisze !admin, a chce zeby nie bylo tego widac
Jak to zrobic ?
Po prostu nie chce zeby bylo widac ze ktos wpisal komende "!admin"
proszę o pomoc
Po wpisaniu !admin, wywolywana jest funkcja nizej...
Problem mam taki ze widac jak jakis gracz wpisze !admin, a chce zeby nie bylo tego widac

Jak to zrobic ?
public CmdSay( id ) { new name[ 32 ], steamid[ 34 ] get_user_name( id, name, 31 ) get_user_authid( id, steamid, charsmax( steamid ) ) static szText[ 256 ] read_args( szText, 255 ) remove_quotes( szText ) if( szText[0] != '!' ) { return PLUGIN_CONTINUE } if( equali( szText, "!admin", 6 ) ) {
Po prostu nie chce zeby bylo widac ze ktos wpisal komende "!admin"
proszę o pomoc

Czy jest admin online
04.08.2011 09:35
Prosty Problem. Zglupialem. proszę o pomoc 
WTF is
Error: Argument type mismatch (argument 1) on line 839
???
Serio nie wiem juz mi sie all .... ***@#$*( ;]
proszę o pomoc

stock czy_jest_admin_online() { for(new i=1;i<get_maxplayers();i++) { if(is_user_connected(i)) { if(get_user_flags(i) & ADMIN_MAP) return 1 } } return 0 } public d*pa(id) { if(equal(czy_jest_admin_online, "1")) { ColorChat(id, GREEN, "^x01 Na serwerze jest Admin. Wpisz w say_team:^x04 @ wiadomosc^x01, aby sie z nim skontaktowac"); } else {
WTF is
Error: Argument type mismatch (argument 1) on line 839
???
Serio nie wiem juz mi sie all .... ***@#$*( ;]
proszę o pomoc

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: se7en
- Regulamin