Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Menel - zdjęcie

Menel

Rejestracja: 13.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.05.2014 20:10
-----

Moje posty

W temacie: Dodatkowe hp dla wszystkich graczy.

17.05.2014 21:13

To nic nie da ;)

W temacie: Dodatkowe hp dla wszystkich graczy.

17.05.2014 21:03

Daje cały plugin, proszę napisać co robi źle bo nie działa procentowe hp.

Teraz wyświetla tak:

  • [Zycie: 150 | 0%]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <engine>

#define TASK_GREET 240

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

#define FLAGA_VIPA ADMIN_LEVEL_H

new bool:maksymalne_zdrowie_gracza[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Spawn",1)
}

public client_connect(id)
{
    set_task(15.0, "przywitanie", id+TASK_GREET, "", 0, "a", 1)
}

public client_PreThink(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new hp = get_user_health(id);
        new bool:czyVip = bool:(get_user_flags(id) & FLAGA_VIPA);
        
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Zycie : %d | %i%%]^n[Fragi: %i]^n[VIP: %s]", hp, floatround(hp/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), get_user_frags(id), czyVip ? "Tak" : "Nie");
    }
    else
    {
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
        ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
    }
    return true;

}

public przywitanie(id)
{
    id-=TASK_GREET
    
    new name[32]
    get_user_name(id,name,31)
    
    ColorChat(id,  GREEN, "[INFO]^x01 Witaj %s na serwerze^x04 4FuN^x01 BETA", name);
}

public Spawn(id)
{
    set_pev(id,pev_health,150.0)
    
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);
}

 

W temacie: Dodatkowe hp dla wszystkich graczy.

17.05.2014 18:30

Ale jaka zmienna odpowiada za max hp .?

floatround(hp/max_hp[id]*100)

W temacie: Dodatkowe hp dla wszystkich graczy.

17.05.2014 17:18

public client_PreThink(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new hp = get_user_health(id);
    
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Zycie : %d | ]", hp);
    }
    else
    {
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
        ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
    }
    return true;

}

Mam taki hud, to jak zrobić aby procentowo pokazywało zdrowie .?

Dodam, że do pluginu dodałem to co wyżej tzn. aby gracze mieli 115 hp.

W temacie: Dodatkowe hp dla wszystkich graczy.

17.05.2014 16:52

Tak pobiorę aktualne zdrowie gracza a ja chcę zrobić wyświetlanie procentowe wiec potrzebuje max_hp gracza ;)