A masz uprawnienia odpowiednie żeby z tego vipa korzystać?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Na100llat3k
Rejestracja: 13.05.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.04.2015 22:39





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 30
- Odwiedzin: 3 684
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Gracjan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pomorskie
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Na100llat3k nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#696863 [ROZWIĄZANE] Plugin VIP nie działa
Napisane przez
_leo___
w 10.04.2015 19:28
#553286 PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa
Napisane przez O'Zone
w 07.07.2013 23:44
Zmodyfikowany PaintBall przygotowałem na potrzeby mojego serwera, jednak serwer padł i postanowiłem podzielić się nim. Myślę, że ktoś z pewnością z tego skorzysta, zważywszy na to, że widziałem kilka tematów z prośbami o taką właśnie modyfikację tegoż modu.
Co zostało dodane? VIP na flagę "t" posiada SuperMarker (złoty marker będący P90 z dodatkową amunicją) wraz z kompletem granatów.
Konfiguracja różni się od zwykłego PaintBalla jedynie dwoma dodatkowymi cvarami: pbgunvip i pbnadevip.
paintballgun.amxx amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5) amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe] pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia paintballnade.amxx amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata paintballmod.amxx amx_pbmod (domyślnie 1) - Włącza PaintBall Mod amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy) amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)
Pobierz paintball.zip i pbguns.zip z załączników postu: http://amxx.pl/topic...gun-mod/?p=8546
Pobierz paczkę PaintBallMod.zip, która jest dołączona do tego postu.
Paczkę paintball.zip wypakowujemy sobie gdzieś (np. na pulpit).
Wrzucamy zawartość folderu models do katalogu cstrike/models.
Dalej mamy folder sound, w którym mamy dźwięki, które wrzucamy do katalogu cstrike/sound.
Na koniec paczki mamy folder sprite. Wrzucamy jego zawartość do katalogu cstrike/sprites.
Paczka zawiera dodatkowo mapy, jednak ich wrzucenie jest opcjonalne.
Jeśli już wszystko wrzuciliśmy, to wypakowujemy kolejną paczkę, czyli pbguns.zip.
Tutaj kolejna porcja modeli, tym razem to modele broni, które również wrzucamy jak poprzednio do cstrike/models
Rozpakuj PaintBallMod.zip. Następnie zawartość wrzuć zawartość folderu addons do cstrike/addons.
Na koniec dopisujemy
paintballgun.amxx paintballmod.amxx paintballnade.amxx
na końcu pliku cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini.
Załączone pliki
-
PaintBallMod.zip 52,03 KB 2633 Ilość pobrań
#668960 Regeneracja HP dla klasy
Napisane przez Dziobak?
w 03.11.2014 16:13
Perk / klasa działa na takiej zasadzie iż gdy mamy mniej niż 100hp jak jest w kodzie
new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
oczywiście można zmienić, to nam dodaje hp czyli mamy 60hp i dostajemy co 5 sek 10hp np, aż dojdzie do 100.
Cała polityka, tylko nie wiem po co to.
http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/
http://amxx.pl/topic...perku-na-klase/
Niedługo będą tematy VIDEO, jak się umyć...
#585579 Spis przydatnych programów
Napisane przez killer98
w 15.11.2013 19:00
W tym temacie spiszę porgramy, które mogą się przydać w grze oraz je krótko opiszę.
BSP Viewer - Oglądanie map bez konieczności włączania gry
Cake - Program do tworzenia własnej tapety w menu CS 1.6
CFG Editor - Program do zaawansowanej edycji plików *.cfg
HLDS Update Tool - Aktualizuje Dedicate Server
CSE Demo Player - Jak sama nazwa wskazuje - program do odtwarzania demek
CS GUI Maker - Program do edytowania GUI (kolorystyki) w grze
CommandMenu Editor - Edytuje menu pod przyciskiem "h"
Easy Sprite Maker - Program do edytowania plików *.spr
High FPS Models - To właściwie modele, ale też przydatne. Zwiększają FPS'y
HLSS - Puszczanie muzyki przez CS 1.6
HLToolz - Ustawia komendy do pingu
HLTV Loader - Program do zarządzania HLTV
HL Logo Creator - Pozwala stworzyć własne logo do CS 1.6
HL Model Viewer - Pozwala otworzyć plik *.mdl
IrfanView - Pozwala otwierać pliki *.tga
MapCycle Generator - Tworzy pliki mapcycle.ini i maps.txt
Poradnik stworzył killer98©
Na podstawie "Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych" zakazuję kopiowania bez mojej zgody !!!
#660122 Problem z sklepem Extra Items
Napisane przez xXxBoy4GirlxXx
w 25.08.2014 17:58
#660136 Problem z sklepem Extra Items
Napisane przez Drago36
w 25.08.2014 19:00
Pewnie wgrałeś Golden Ak, który można kupić za pomocą komendy, a nie taki "specjalny" pod zombie mod'a.
Wgraj ten golden ak i daj znać - http://amxx.pl/topic...item-golden-ak/
#661192 Broń Surviviola
Napisane przez DarkvTen
w 30.08.2014 13:16
#584706 [ZP]Extra Item SL8
Napisane przez Pietras11
w 11.11.2013 20:20
Witam przedstawiam wam exira item SL8,dzięki któremu w ciemnościach możemy przy pomocy zbliżenia (prawy przycisk Myszy) zobaczyć Zombie z dalekiej odległości.




Załączone pliki
-
zp_extra_sl8-heat.sma 19,13 KB 199 Ilość pobrań
zp_extra_sl8-heat.amxx
-
SL8 Heat.rar 716,69 KB 212 Ilość pobrań
#73044 Advanced Bullet Damage
Napisane przez Wizzardius
w 18.07.2009 15:54

proszę cvary:
amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
Moduły:
- Fakemeta
Wersja Pluginu:
1.1
- Oryginalny temathttp://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735

Plugin sprawdzony, działa w 100%
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Na100llat3k
- Regulamin