mapchooser4.txtten plik textowy bo mi w ogóle nie wyświetla nic na servie jak wpisze
amx_listmapto nic nie ma tak jak by był plugin wyłączony.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kaktus574880 nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Napisane przez DiiL
w 30.03.2008 18:03
Napisane przez berix
w 15.03.2008 18:51
Napisane przez RasiaQ
w 16.12.2013 17:29
Jest to plugin który umożliwia przenikanie przez graczy. Kiedy podchodzimy do członków swojej drużyny robią się oni "pół-przeźroczyści" i możemy przez nich przejść
Demo:
// Ogólne // ------ semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma] semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona] semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca] semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0 semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy] semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz] semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] // Ustawienia Rendera // ----- semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony] semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255] semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony] semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095] semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200] semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] // Kolor poświaty // ----- semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255] semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255] semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255] semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255] semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255] semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255] semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255] semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255] semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* AMXX: Wersja 1.8.0 albo wyższa
* Moduły: Engine, Fakemeta, Hamsandwich
Źródło: https://forums.allie...ad.php?t=137980
Pomoc w tłumaczeniu :http://amxx.pl/topic...+team +semiclip
WERSJA 3.1.0
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* Metamod: wersja 1.21 albo wyższa
* AMXX: Wersja 1.8.2 albo wyższa
* Moduły: cstrike, engine, fakemeta, hamsandwich
Spolszczone z głowy bez pomocy tłumacza czy kogokolwiek innego, także gdyby ktoś miał jakieś uwagi dot. poprawy śmiało proszę mówić.
Spolszczony został też plik semiclip.info
// --------------------------------- // -------- Counter-Strike --------- // --------------- & --------------- // -------- Condition Zero --------- // --------------------------------- // Team Semiclip 3.1.0 Config File // --------------------------------- // Wszelkie zmiany wprowadzone tutaj // automatycznie zaladuja sie przy starcie mapy echo Executing Team Semiclip 3.1.0 Plik konfiguracyjny // Generalne // ------- semiclip 1 // [0-wyłączony / 1-on] semiclip_block_team 0 // Ktory team ma semiclip (spojrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej informacji) [0-oba / 1-Terror nie ma / 2-CT nie ma / 3-oba nie maja] semiclip_enemies 0 // przezroczytosc wrogow [0-wyłączony / 1-on] semiclip_radius 250.0 // promien Semiclipa [85.041168212890625 - 14116.23535156249] // Trigger (gracze przenikają przez siebie na przycisk) // Ważne: Ważniejsze jest: semiclip_block_team > semiclip_button! // ------------------------------------------------------------- semiclip_button 0 // Przycisk semiclipu (patrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej informacji) [0-wyłączony / 1-Terror / 2-CT / 3-on] semiclip_button_trigger 32 // Na który przycisk działa semiclip (spojrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej info) semiclip_button_anti_boost 1 // Anty boost jesli gracze są razem w sobie [0-wyłączony / 1-włączony] // Unstuck // IMPORTANT: Unstuck trigger only on Preparation ends, Duration ends and Team change Event! // ----------------------------------------------------------------------------------------- semiclip_unstuck 4 // Unstuck [0-wyłączony / 1-team / 2-csdm / 3-randomowo od naszej pozycji / 4-wykraczająco] semiclip_unstuck_render 1 // Effect unstuck 4 only (trespass) - Render enemies [0-wyłączony / 1-włączony] semiclip_unstuck_delay 0 // Unstuck opóźniony w sekundach (0.1 - 3.0) [0-natychmiastowy] // Zakładnicy // ------- semiclip_hostage 0 // Hostage semiclip [0-wyłączony / 1-Terror / 2-CT / 3-oba] // Inne // ------------------------------------------------------- semiclip_knife_trace 0 // Nóż prowadzi do następnego wroga kiedy stoisz w swoim czlonku drużyny i mierzysz do wroga [0-wyłączony / 1-włączony] semiclip_preparation 0 // Określa czas na brak bloku na początku każdej rundy [0-wyłączona ta opcja] semiclip_duration 0 // Określa czas by zmusić plugin do pracy tylko na początku rundy [0-wyłączona ta opcja] // Render // ------ semiclip_render 0 // Render options [0-wyłączony / 1-normal / 2-tecza] semiclip_render_free_look 1 // Renderowani gracze po śmierciu lub w wolnej kamerze [0-wyłączony / 1-włączony] // Render -Normal- // --------------- semiclip_normal_mode 1 // Normaly tryb (patrz amxconst.inc -> Render dla set_user_rendering) [0-5] semiclip_normal_fx 19 // Normal fx (patrz amxconst.inc -> Fx dla set_user_rendering) [0-20] semiclip_normal_amt 4 // Normalna ilość [0-255] semiclip_normal_spec 0 // Render dla gracza w spec [0-wyłączony / 1-włączony] // Render -Fade- // ------------- semiclip_fade_mode 2 // Tryb tęczy (patrz amxconst.inc -> Render dla set_user_rendering) [0-5] semiclip_fade_fx 0 // Fade fx (patrz amxconst.inc -> Fx dla set_user_rendering) [0-20] semiclip_fade_min 130 // Min fade (stojąc w graczach lub dla SPEC) [0-255] semiclip_fade_max 225 // Max fade [0-255] semiclip_fade_spec 0 // Render fade dla gracza oglądającego [0-wyłączony / 1-włączony] // Color // Ważne: Priorytet kolorów Vip > Admin > Normal! // -------------------------------------------------- semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga dostępu admina (patrz user.ini, b - reservation) semiclip_color_admin_ter "255 63 63" // Kolor renderu dla admina w terro "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_admin_ct "153 204 255" // Kolor renderu dla admina w ct "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_ter "255 63 63" // kolor renderu tt "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_ct "153 204 255" // kolor renderu ct "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_hos "192 148 32" // kolor rendetu hostów "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_vip "192 148 32" // Kolor renderu VIPa "RRR GGG BBB" [0-255]
Napisane przez
Aemiksowy
w 18.03.2014 12:09
Wypadałoby zaktualizować do 3.0.2, zostawiając oczywiście wersję 2.0.0, ponieważ 3.xxx jest przeznaczona tylko na nowy HLDS.
Napisane przez tymbark122
w 12.02.2010 22:20