Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.::Respawn::. - zdjęcie

.::Respawn::.

Rejestracja: 05.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2015 17:29
-----

#710027 Couldn't find 'decals.wad' in DEFAULTGAME search path.

Napisane przez Rivit w 18.08.2015 13:49

wielkość liter ma znaczenie

 

 

 

A ustaw sobie jakiś spray w opcjach csa wyłącz i włącz i zobacz


  • +
  • -
  • 1


#254454 Nick Reservation System by ^Grzyboo^

Napisane przez radek_b11 w 30.05.2011 17:48

a co jeżeli gra np:

Jasio
Zdzisio
Franek

i ja wchodzę szybko po kolej na te 3 nicki i zakładam hasła i po pewnym czasie chce sobie wejść np JASIO na swój nick a tu jest zarezerwowany bo są takie mendy co specjalnie zarezerwują kilka osób...


#27079 Admin No Recoil (ANR)

Napisane przez FakeNick w 08.12.2008 22:52

Najnowsza wersja
1.0 ( 08.12.2008 )

* Pierwsze wydanie
Film

* http://pl.youtube.co...h?v=RlwBqVQpNCk

Opis


Mój plugin, aktywuje on dla adminów z flagą ADMIN_KICK możliwość otrzymania no recoil'a.

Wymagania


* Załączony dźwięk
* Fakemeta
* Hamsandwich

Notki


* Dźwięk activ.wav musi znajdować się w sound/norecoil

Cvar's


* admin_no_recoil_on - włącza/wyłącza plugin
* admin_no_recoil_sound - włącza/wyłącza dźwięk

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#639799 [ROZWIĄZANE] Jak można zrobić x sec niewidki co runde?

Napisane przez PrezydenT w 22.05.2014 19:35

Do includów:

#include <engine>
#include <hamsandwich>

Pod includami:

#define DMG_BULLET (1<<1)
new ma_klase[33];
new ma_niewidke[33];

Do plugin_init:

RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");

Do cod_class_enabled:

ma_klase[id] = true;
ma_niewidke[id] = true;

Do cod_class_disabled:

ma_klase[id] = false;
ma_niewidke[id] = false;

Do cod_class_skill_used:

if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
		StworzPasekLadowania(id, 10.0)				
		set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id);
		client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!");
		ma_niewidke[id] = false;
	}
	if(!ma_niewidke[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!");
	}

I na koniec .sma dodajesz:

public WylaczNiewidke(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!");
	}
}

public Wylacz_i_Daj(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_niewidke[id] = true;
}



stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
	static barTime2;
	if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( floatround( fTime ) );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
}

Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić :)


  • +
  • -
  • 1


#640490 sklep na flage t

Napisane przez Pomager'ek w 27.05.2014 16:05

proszę

 

 

sklep na flage "t"

Załączone pliki




#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52


#587145 Jak dodać 1/x z wybranej broni w klasie

Napisane przez RasiaQ w 21.11.2013 18:29

Witam,
W związku z masą tematów "Nie mogę dodać 1/x z broni" albo "Jak dodać 1/x z broni" postanowiłem napisać poradnik, który pokaże, jak to zrobić.
 
1.W includach dodaj:

#include <hamsandwich>

 
*Jeśli już masz, to nie musisz dodawać
 
2.Pod wszystkimi include:

#define DMG_BULLET (1<<1)

3.Zmienna:

new ma_klase[33];

 
4. W plugin_init rejestrujemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeśli nie mamy, to dodajemy:

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;

}

5. A następnie dodajemy public:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}

 
CSW_BRON - Zmieniasz na wybraną broń np. CSW_AK47
 
6. W zarejestrowanym publicu zwróć uwagę na to:

random_num(1, x) == 1)

x zmieniasz na szansę na zabicie. Jeśli ustawisz 3, to klasa będzie miała 1/3 szans na zabicie z danej broni.
 
7. Jeśli chcemy, aby klasa miała natychmiastowe zabicie, to usuwamy:

&& random_num(1, x) == 1

Czyli nasz warunek będzie wyglądał tak:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
8*. Jeśli w klasie zarejestrowany jest już powyższy public, a chcemy dodać 1/x z innej broni to pod:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

dodajemy:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
To chyba wszystko jasne.
 
Aby dodać 1/x z kosy (PPM):

Spoiler

 

Aby dodać 1/x z HE:

Spoiler

 

Mam nadzieję, że poradnik zrozumiały i w miarę się przydał. POWODZENIA !


  • +
  • -
  • 21