Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GreM! - zdjęcie

GreM!

Rejestracja: 03.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.05.2015 21:30
-----

#694398 Klasa Arem - Czym mniej amunicji tym większe obrażenia!

Napisane przez GreM! w 27.03.2015 17:14

Cześć, poniżej przedstawiona klasa została stworzona w celach edukacyjnych, oraz do odpracowania warna.  :)

 

Arem - Klasa czym mniej ma amunicji w magazynku tym większe zadaje obrażenia wrogowi (-1 naboi = +1 obrażeń(+int)) oczywiście można to zmienić.  ;) 

cod_inflict_damage(idattacker, this, 100 - ammo * 1.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

Dziękuję za uwagę!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#693870 Nie działa niewidzialność

Napisane przez GreM! w 22.03.2015 19:13

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Nano";
new const opis[]    = "1/3 z scouta,full niewidka,400/800 grawitacji.";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = -99;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;

}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

stock fm_set_rendering(entity, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16) 
{
	new Float:RenderColor[3];
	RenderColor[0] = float(r);
	RenderColor[1] = float(g);
	RenderColor[2] = float(b);
	
	set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
	set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
	set_pev(entity, pev_rendermode, render);
	set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
	
	return 1;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Łap  :)


  • +
  • -
  • 1


#693234 QTM CodMod edit Play4Fun Dodanie informacje o statystykach

Napisane przez GreM! w 17.03.2015 18:10

else	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\dInteligencja: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Sile Klasy/Perku\r <", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1) - inteligencja_gracza[id] + limit_inteligencji);

Tutaj masz kod z mojego silnika tylko sobie pozmieniaj.  ;)


  • +
  • -
  • 1


#693053 [ROZWIĄZANE] Poszukuje FREELVL

Napisane przez GreM! w 16.03.2015 14:03

Nie mogłem sprawdzić, więc nie jestem pewien.  ;)

Po wpisaniu /freexp gracz dostaje +1000 expa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#692700 Proszę o klasę Ghost i DarkVader

Napisane przez GreM! w 14.03.2015 16:25

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#692016 Rangi - nie wyświetlają się w hud

Napisane przez GreM! w 09.03.2015 18:03

F5


  • +
  • -
  • -1


#691994 [ROZWIĄZANE] proszę dodania do klasy Umarły aby blokowało puszczanie rakiet 1...

Napisane przez GreM! w 09.03.2015 16:27

sprawdz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#691966 [ROZWIĄZANE] Proszę o dodanie do klasy Elektryk

Napisane przez GreM! w 09.03.2015 13:28

A komplikowałeś

Chyba kompilowałeś  :facepalm:

Mniejsza, jak ma działać jak gościu nic nie dodał tylko zmienił opis...  :facepalm:

 

To niżej działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#691485 [ROZWIĄZANE] Prośba o wyłaczenie perkow

Napisane przez GreM! w 05.03.2015 18:35

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#691367 [ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie do klasy Flage G

Napisane przez GreM! w 04.03.2015 16:47

Dałem ci ADMIN_LEVEL_G - flaga "s", bo flaga "g" to ADMIN_CVAR  :giggle:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#690928 Modyfikacja silnika [usunięcie frakcji] [dodanie statystyk]

Napisane przez GreM! w 01.03.2015 16:04

Obiecałem  ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#690763 Klasa Laserzysta

Napisane przez GreM! w 28.02.2015 21:26

Nazwa : Laserzysta

Opis : Dostajesz celownik laserowy

 

Nie ma co dużo opisywać wszystko widoczne na zdjęciu.  :)

Proszę nie krytykować o nazwę :D

 

Screenshot

51721828045794263844.jpg

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#690686 Modyfikacja silnika [usunięcie frakcji] [dodanie statystyk]

Napisane przez GreM! w 28.02.2015 11:12

Masz poprawione błędy. Później zajmę się resztą. :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#689910 [ROZWIĄZANE] Zmiana dźwięku wyboru klasy

Napisane przez GreM! w 22.02.2015 20:37

http://gamebanana.com/sounds poszukaj tutaj


  • +
  • -
  • 1


#689899 [ROZWIĄZANE] Zmiana dźwięku wyboru klasy

Napisane przez GreM! w 22.02.2015 20:01

wydaje mi się, że w QTM_CodMod.sma znajdź 

public plugin_precache()

tam masz ścieżki do tych dźwięków. Ten pisk w menu to bodajże select.wav.


  • +
  • -
  • 1