Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GreM! - zdjęcie

GreM!

Rejestracja: 03.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.05.2015 21:30
-----

#581036 [Poprawione] Kill Streak Wyzwania !

Napisane przez Misiu. w 28.10.2013 19:23

Witam,

nie da się nie zauważyć tego spamu w temacie Wyzwania do KillStreaka 1.4c

- Nie mogę skompilować.
- Mam takie błędy.
- Jak to zrobić.

Faktycznie i ja nie mogłem od razu skompilować sobie nowo dodanych wyzwań.

Dlaczego ? A to dlatego, że było tam parę błędów, których nie będę teraz wymieniał ponieważ nie o to chodzi w temacie.

Z tego co widzę nikt jeszcze nigdzie nie opublikował poprawionej wersji, a "Nowicjusze" nie są w stanie poradzić sobie sami z tym problemem.

 

Umieszczam Wam niżej do pobrania poprawione pliki.

 

Jak należy poprawienie skompilować plik ? Możemy skompilować go tylko lokalnie.

Ściągamy plik killstreak-bez.sma lub killstreak-tarcza.sma, wyzwania.inl oraz engine.inc

 

Plik engine.inc umieszczamy w folderze include.

Plik .sma oraz wyzwania.inl umieszczamy w głównym katalogu kompilatora.

Przeciągamy plik .sma do kompilatora i gotowe.

 

Załączony plik  wyzwania.inl   13,86 KB  363 Ilość pobrań

Załączony plik  engine.inc   8,68 KB  265 Ilość pobrań

Sentry GUN nie będzie atakował gracza z tarczą

Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,73 KB  311 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Sentry GUN będzie atakował gracza z tarczą

Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,66 KB  210 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

Dodanie zapisu SQL:

 

Jeśli chcemy, aby nasze wyzwania zapisywały się w bazie MySQL dodajemy 

 

#define USING_SQL do naszego .sma, a do pliku amxx.cfg

 

Cvary

ks_sql_host "" //podajemy w nim nazwę hosta do jakiego ma się łączyć baza
ks_sql_user "" //podajemy w nim nazwę użytkownika do jakiego ma się łączyć baza
ks_sql_pass "" //podajemy w nim hasło do bazy
ks_sql_db "" //podajemy w nim nazwę tabeli (database) do jakiej ma zapisywać dane

Jeżeli chcemy dodać wyzwania do COD'a Starego wystarczy, że usuniemy :

 

#define COD_NOWY

 

I oczywiście skompilować na nowo plik .sma, a plik .amxx dodać na serwer ;)
 


  • +
  • -
  • 11


#697052 Sklep za monety by oeN.

Napisane przez oeN. w 12.04.2015 09:07

opis.png
Sklep za monety używający System Monet lub własny system z tymi samymi natywami.
Co go wyróżnia od innych sklepów?
+ Estetyka wykonania
+ Ładnie wygląda na serwerze
+ Łatwy w nawigacji

ss.png
8GtFZiz.png

komendy.png




/sklep

inneinformacje.png
Jeśli ktoś ma problem z kompilacją z powodu cod_get_user_coins lub cod_set_user_coins to proszę postąpić według tego:

Spoiler

download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#695418 Admin On Server - Aktywność adminów na serwerze

Napisane przez Onyke w 03.04.2015 11:38

Można to fajnie rozbudować w ilość akcji wykonanych przez admina / trafność banów (ile osób za czity (ss/demka) nie dostała unbana) itp :D

Wydaje mi się, że widziałem na jakiejś sieci coś podobnego :D

 


  • +
  • -
  • 3


#695404 Admin On Server - Aktywność adminów na serwerze

Napisane przez DarkGL w 03.04.2015 10:28

opis
Plugin zbiera informacje o czasach grania adminów i zbiera je w jeden plik logów w którym znajdziecie informacje o ilości czasu spędzonym na serwerze przez adminów.

http://darkgl.pl/ind...ow-na-serwerze/

instalacja
Standardowa

inne informacje
Plików z logami należy szukać w folderze logs nazwa pliku w formacie
dzien_miesiac_rokadminActivity
download
Załączony plik  adminOnServer.sma   2,17 KB  528 Ilość pobrań
  adminOnServer.amxx
  • +
  • -
  • 5


#695169 Czy da się dodać Avatar do klas ?

Napisane przez Linux' w 01.04.2015 19:41

Raczej takie rzeczy w naszym amx'ie nie możliwe  :(

 

 

Moze i mozna by to zrobic, wyswietlajac sprite w okreslonych miejscach na ekranie gracza ale dwie rzeczy. Ikonki byly by umieszczone w roznych miejscach (w zaleznosci od rozdzielczosci ekranu, podobnie jest z hud) a druga rzecz to mega obciazenie. Otwierasz menu a tu 7 spritesow do wyswietlenia, pomnoz to jeszcze przez ilosc graczy i serwer moze nie wytrzymac :).


  • +
  • -
  • 3


#695111 RoundSound, Mix Hitów #1 (by TazMan)

Napisane przez olle w 01.04.2015 08:37

RoundSound, Mix Hitów #1 (by TazMan)



opis
Siemacie, przedstawiam roundsound, od razu zobaczycie pewnie, że to mój pierwszy roundsound.
A więc tak : 
Zawiera 11 piosenek.

Tytuły



1. | B.R.O - Sam Na Sam (prod. BeatBastardz) |
2. | Aronchupa - Im an Albatraoz (Official Audio) |
3. | B.R.O - Bez Granic ) |
4. | Big Time Rush - Elevate (Lyrics Video) |
5. | Big Time Rush - Elevate (Lyrics Video) |
6. | Big Time Rush - Windows Down (Woo Hoo) |
7. | Ellie Goulding - Love Me Like You Do |
8. | Kenzie Nimmo - Cool Kids - Echosmith Cover |
9. | Pokahontaz - W ruch (official video) prod. DiNO |
10. | We Own It - Wiz Khalifa ft. 2 chainz (Fast & Furious 6) |
11. | Wiz Khalifa ft. Iggy Azalea - Go home go hard (Fast & Furious 7) |


Statystyki



Ilość kawałków: 11 utworów.
Najlepsza piosenka: 
11. | Wiz Khalifa ft. Iggy Azalea - Go home go hard (Fast & Furious 7) |
Długość utworów: 15-18 sekund.


download
Speedy: http://speedy.sh/PYkaD/roundsound.rar
Zippy: http://www57.zippysh...U2dNp/file.html

Zachęcam do pobierania, nie zmuszam.
I uświadamiam wam, że to mój pierwszy roundsound.
Wczoraj się nauczyłem robić ;)


 


  • +
  • -
  • 2


#391160 Jak wyłączyć Vote na mape?

Napisane przez IndeS w 04.04.2012 15:23

masz wylaczony w plugins.ini mapchooser? i musisz mieć też wyłączony nextmap. Czyli przed tymi pluginami srednik aby wygladało tak:

; Map related
;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map


  • +
  • -
  • 2


#694546 Model BaseBall( przerabiałem )

Napisane przez olle w 28.03.2015 17:20

Siemacie ! :)



Przerabiałem zwykłego baseballa ponieważ oglądałem WWE( wrestling ) i otóż taki "Sting" miał swój baseball i mnie natchnęło na przerobienie zwykłego na właśnie czarny.
Wiem, że to nic takiego itd, lecz zaczynam z Jed`s Half-Life Model Viewer.
A więc o to mode z wyglądem programu :
Model _v ( z wyglądu gracza ) : 
6zc09e.jpg
Model _p ( patrząc na gracza )
331ocxz.jpg

Tak jak już powiedziałem - zaczynam z na razie edytowaniem modelów.
Oczywiście model zamienia nóż.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#694436 Klasa Arem - Czym mniej amunicji tym większe obrażenia!

Napisane przez Rivit w 27.03.2015 20:34

1. Tabulacja!

 

 

2. Czy nie lepiej pobierać ammo PO sprawdzeniu czy gracz ma klase, jest podłączony itp?

 

 

3. Skąd tu masz index 1 oO?

get_user_ammo(1, CSW_M249, zapas, ammo)

4. Ja bym to na SetHamParamFloat, żeby nie było "czaszek" w DeathMsg

 

5. Obczaj załącznik :P Takie ode mnie bo się nuuuudzi :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#445980 Jak wyłączyć gadanie botów ?

Napisane przez fgsfds w 13.08.2012 23:36

Przydałoby się za to wiedzieć, skąd te boty są.
Jeśli używasz Podbot'a, powinieneś poustawiać:
pb_chat 0
pb_radio 0
pb_usespeech 0
pb_welcomemsgs 0

  • +
  • -
  • 1


#693813 [ROZWIĄZANE] Nie wyświetla otrzymanego doświadczenia - HUD

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 22.03.2015 12:19

W silniku możesz dodać wyświetlanie się zdobytego expa za zabójstwo.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <dhudmessage>

public plugin_init()
{
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1);
    
    if(!is_user_alive(kid))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    set_dhudmessage(38, 218, 116, 0.50, 0.33, 0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0)
    show_dhudmessage(kid, "+40")
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#693575 [ROZWIĄZANE] Poprawa sklepu - nie kompiluje się

Napisane przez IntelCom w 20.03.2015 16:11

Dodałeś funkcje, których w ogóle nie zadeklarowałeś w funkcji public plugin_init()


  • +
  • -
  • 1


#693583 [ROZWIĄZANE] Poprawa sklepu - nie kompiluje się

Napisane przez TremoR w 20.03.2015 17:04

Edytowałem go i działa poprawnie ;)

Było wiele błędów...

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#693442 Dodanie komendy /odbuguj do klasy

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 19.03.2015 16:09

Jeżeli gracz umrze nastąpi próba wywołania funkcji...

Racja, w takim razie jakiej funkcji użyć by respawnowało po wpisaniu komendy a nie automatycznie po śmierci?  o_O

 

Automatyczny resp po śmierci i tak nie nastąpi bo "is_user_alive", dlatego napisałem że będzie próba wywołania tej funkcji. Wystarczy w klasie tylko to :

register_clcmd("say /odbuguj", "Respawn");
public Respawn(id)
    if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

Usuwamy: RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1); i public Killed


  • +
  • -
  • 1


#693371 Dodanie komendy /odbuguj do klasy

Napisane przez Rivit w 18.03.2015 21:34

Jak sprawdzasz alive to nie musisz connected!

Pytanie czy obserwator jest żywy :X czy trzeba sprawdzać team :P

Klamry okej, można napisać plugin w jednej linii :P
  • +
  • -
  • 1