Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kodmax - zdjęcie

kodmax

Rejestracja: 01.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.05.2014 14:35
-----

Moje tematy

Poruszanie bytem

08.05.2014 17:01

Witam.Mam położenie (origin) 2 bytów. Jak zbliżyć byt 1 do bytu 2 np o 50.0 jednostek?

[ROZWIĄZANE] Kilka właściwości bytu

06.05.2014 15:31

EV_FL_armortype 

EV_FL_armorvalue

 

Jak to działa?

 
I jak się to ma do 
 
EV_FL_takedamage

Dziwna "tarcza"

03.05.2014 18:39

Witam. Napisałem sobie plugin, który tworzy byt i nadaje mu trochę właściwości. 

		new Ent = create_entity("info_target");
		
		new Float:maxs[3], Float:mins[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_maxs, maxs);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_mins, mins);
		
		entity_set_origin(Ent, spawns[i][0]);
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, ENT_NAME);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_PUSH);		
		entity_set_model(Ent, "models/player/gign/gign.mdl");
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
		entity_set_size(Ent, mins, maxs)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_animtime, 2.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_framerate, 1.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_health, 100.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_speed, 100.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_speed, 100.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_armortype, 0.0);
		entity_set_float(Ent, EV_FL_armorvalue, 0.0);

Uzyłem Ham_TakeDamage aby wyłapać obrażenia i wyświetlam je sobie.

 

Mój problem polega na tym, że z prawej strony modelu jest jakby tarcza. Kiedy strzelam w niego na wysokości tułowia, to nie zadaje obrażeń, a kule odbijają sie jakbym strzelał w ścianę, a Ham_TakeDamage nie zostaje wykonane.

 

ps. Chciałbym upodobnić ten byt jak najbardziej do zwykłego gracza. Macie jakieś pomysły?