Witam postanowilem się pobawic w tworzeniu klas przeczytałem kilka poradników i postanowilem zrobić klasę jednak nie wiem czy jest poprawnie napisana.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Al-Kaida";
new const opis[] = "Posiada ak47 i 30% obrazen wiecej z awp, wszystkie granaty";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna