Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Harertz - zdjęcie

Harertz

Rejestracja: 29.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.05.2015 14:11
-----

Moje tematy

Poprawa klasy Al-Kaidad

16.05.2015 15:33

Witam postanowilem się pobawic w tworzeniu klas przeczytałem kilka poradników i postanowilem zrobić klasę jednak nie wiem czy jest poprawnie napisana.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Al-Kaida";
new const opis[]    = "Posiada ak47 i 30% obrazen wiecej z awp, wszystkie granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)


{


ma_klase[id] = false;


}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{






if(!is_user_connected(idattacker))


return HAM_IGNORED;




if(!ma_klase[idattacker])


return HAM_IGNORED;










if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP&& damagebits & DMG_BULLET)


cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);




return HAM_IGNORED;


} 

 

Poprawa klasy Fredmarszałek

06.01.2015 23:36

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "General Broni";
new const opis[]    = "Posiadasz 1/2 z scouta oraz 1/1 z noza PPM";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = -50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{


if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])


return HAM_IGNORED






if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)


{


SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))


return HAM_HANDLED


} 


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);


if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


}


return HAM_IGNORED;
}

Zdaje mi się, że źle napisałem kod klasy chodzi mi o funkcje public TakeDamage.

 

 

Pomylilem nazwy klasy w nazwie tematu :D Miało być Generał Broni.

Jak dać dla konkretnej broni 1/x ?

27.12.2014 19:23

Jak dać dla konkretnej broni 1/x ?

 

Na tym generatorze ze wszystkich broni jest 1/x...