Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zajawka - zdjęcie

zajawka

Rejestracja: 28.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2012 04:25
-----

Moje posty

W temacie: Okroopnie ścina grę

05.02.2011 18:27

Kolego, może być dużo przyczyn cięcia mapy. Skupmy się jednak na prozaicznej. Skompilowałeś ją dobrze?

Osobiście przy kompilacji używam plików *.bat, jest to bardzo praktyczne.
Oto, jak wygląda mój plik bat - do finalnej kompilacji.

C:\kompilacja\hlcsg.exe nazwa_mapy.map -estimate -wadinclude twoje_wlasne_tekstury.wad
C:\kompilacja\hlbsp.exe nazwa_mapy.map -estimate
C:\kompilacja\hlvis.exe nazwa_mapy.map -estimate -full
C:\kompilacja\hlrad.exe nazwa_mapy.map -estimate -extra



Pamiętać jednak należy, żeby pliki mapy były na tej samej partycji, na której znajdują się tekstury użyte na mapce. Zawsze możesz wrzucić tekstury do katalogu kompilacja - ja tak robię.


Druga sprawa. Wpisz w konsoli, podczas gry na Twojej mapce: developer 1 i r_speeds 1.
Pojawią się parametry: FPS, EPOLY i WPOLY. Każda mapa nie powinna przekraczać magicznej bariery 900. Wiadomo, zdarza się, że wpoly skoczy nam troszkę ~1000. No ale przy dzisiejszych komputerach nie powinniśmy się tym przejmować.
Idealny przykład źle zrobionej pod tym względem mapy: de_westwood - mimo tego, że wpoly potrafi skoczyć do ~1500 ludzie grają na tej mapie. Im wyższe wpoly/epoly tym mniej FPS'ów będzie. Parametr epoly zależny jest od modeli umieszczonych na mapie i teoretycznie nie powininen przekraczać wartości ~4000.


Rafale, napisz jakie wyniki uzyskałeś po wpisaniu developer i r_speeds.
Moim zdaniem źle skompilowana mapa. W przypadku, gdy nie będzie to wina kompilacji, będziemy szukać dalej rozwiązania Twojego problemu ; )

W temacie: de_stacja - wersja beta, grywalna

05.02.2011 01:56

@up:
Ile czasu? Nie wiem, nie liczyłem. Do tego projektu podchodziłem już od, uuuhuhuhu i jeszcze troszkę ; )
Tak na poważnie: Może 10 godzin - w sumie. Od szukania tekstur, przez ich edycje/tworzenie, zabawy w budowanie środowiska, aż po kompilację samej mapy ; )
Wiadomo, jednego dnia siedziałem 20 min, innego z godzinke : )

Najwięcej czasu(bynajmniej mnie) zajmuje teksturowanie obiektów ; )
PS: Dodałem *.res. Program od tego jest? Ano, notepad.exe ; ]