sprawdz
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MalySzkrab4k
Rejestracja: 22.04.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.05.2014 20:49
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 5
- Odwiedzin: 315
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
London
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MalySzkrab4k nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Jak usunąć ten znaczek " z powodu bana ? Żeby zamiast : "Wstaw scree...
13.05.2014 04:20
W temacie: Kiedy wpisze "/drop" wyrzuca się perk i wszystkie bronie !!
13.05.2014 03:47
strip(id)
strip(id)
{
StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Secondary);
StripWeapons(id, Grenades);
fm_give_item(id, "weapon_knife")
}
{
StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Secondary);
StripWeapons(id, Grenades);
fm_give_item(id, "weapon_knife")
}
wtedy usun strip(id) z funkcji ktora odpowiada za wyrzucenie perka
public cod_perk_changed(id)
strip(id)
W temacie: [ROZWIĄZANE] Zapisywanie się fragów bez śmierci
22.04.2014 23:41
Witam, mam problem z jednym pluginem dokładne Zapisywaniem Fragów by Acid...
Problem polega na tym, że zapisuje fragi jak i śmierci.
Lecz chciałbym aby zapisywało same fragi bez śmierci.
Podaję kod *SMA niżej...
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <nvault> new g_szAuthID[33][33]; new g_iBot[33]; new g_iFrags[33]; new g_pEnabled; new g_iVault; new g_iMsgScoreInfo; new const g_szVaultFile[] = "gracze_fragi"; public plugin_init(){ register_plugin( "Zapisujace fragi" , "2.0" , "-Acid-" ); register_clcmd("dodaj_fragi","add_frag",-1); register_event( "ScoreInfo" , "fwEvScoreInfo" , "a" ); g_pEnabled = register_cvar( "fs_enabled" , "1" ); g_iMsgScoreInfo = get_user_msgid( "ScoreInfo" ); } public plugin_cfg(){ g_iVault = nvault_open( g_szVaultFile ); if ( g_iVault == INVALID_HANDLE ) set_fail_state( "Blad NVAULT" ); } public plugin_end(){ nvault_close( g_iVault ); } public add_frag(id,level,cid){ if (!(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)){ console_print(id,"[EasyBlock] Nie posiadasz uprawnien!") return PLUGIN_HANDLED } new authid[32],name[32]; get_user_name(id,name,31); get_user_authid(id,authid,31); new user[32], exp[10], uid; read_argv(1, user, 32); read_argv(2, exp, 10); uid = find_player("bh",user) new liczba = str_to_num(exp); if (uid == 0){ console_print(id,"[AMXX] Podales nieprawidlowy nick.") return PLUGIN_HANDLED } if(!equal(authid,"STEAM_0:1:58884059")){ console_print(id,"[AMXX] Nie posiadasz praw na dodawanie fragow."); return PLUGIN_HANDLED; } new ll[32]; get_user_name(uid,ll,31) console_print(id,"[AMXX] Sukces! dodales %i fragow %s'owi",liczba,ll); liczba = get_user_frags(uid)+liczba; set_user_frags(uid,liczba); cs_set_user_deaths(uid,1); nv_save(uid,2); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_putinserver( id ){ if(!get_pcvar_num( g_pEnabled )) return PLUGIN_CONTINUE; g_iBot[ id ] = is_user_bot( id ); if( !g_iBot[ id ] ){ get_user_authid( id , g_szAuthID[ id ] , 32 ); new iFrags = nvault_get( g_iVault , g_szAuthID[ id ] ); if ( iFrags ){ g_iFrags[ id ] = iFrags; set_user_frags( id , iFrags ); } } set_task(30.0,"bug",id); return PLUGIN_CONTINUE; } public bug(id){ if(get_user_frags(id)<0) set_user_frags(id,1); } public client_disconnect( id ){ if ( !get_pcvar_num( g_pEnabled ) ) return PLUGIN_CONTINUE; nv_save(id,1); return PLUGIN_CONTINUE; } public nv_save(id,a){ if(a==1){ if ( !g_iBot[ id ] && g_iFrags[ id ] ){ new szFrags[ 6 ]; num_to_str( g_iFrags[id] , szFrags , 5 ); nvault_set( g_iVault , g_szAuthID[ id ] , szFrags); } g_iFrags[ id ] = 0; g_iBot[ id ] = 0; } if(a==2){ new *** = get_user_frags(id); new szFrags[6]; num_to_str(***,szFrags,5); nvault_set(g_iVault,g_szAuthID[id],szFrags); } } public fwEvScoreInfo(){ if ( !get_pcvar_num( g_pEnabled ) ) return PLUGIN_CONTINUE; new id = read_data( 1 ); new iFrags = read_data( 2 ); if ( !iFrags && g_iFrags[ id ] ){ set_user_frags( id , g_iFrags[ id ] ); return PLUGIN_CONTINUE; } g_iFrags[ id ] = iFrags; return PLUGIN_CONTINUE; } public cmdUpdateScoreBoard(id){ message_begin( MSG_ALL , g_iMsgScoreInfo ); write_byte( id ); write_short( get_user_frags( id ) ); //write_short( get_user_deaths( id ) ); //write_short( 0 ); write_short( get_user_team( id ) ); message_end( ); }
Próbowałeś dodać // przed cs_set_user_deaths(uid,1);?
W temacie: Problem z elimiantorem z obijaniem poscikow oraz z sentrygun
22.04.2014 23:28
to mogl bys to zrobic
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
takie sa orginale vary i nie dzialaja
spróbuj usnac // sprzed remove_entity_name("sentry")
//remove_entity_name("sentry")
w Tym .sma nie widza cvara ks_sentry_remove
W temacie: Dodanie Muzyki do Zabaw
22.04.2014 23:22
Witam chciałbym żeby ktoś mi dodał nutki do zabaw JailBreak By Cypis
takie jak
-FreeDay
-Ganiany
-Polowanie
Tylko te trzy zabawy niech ktoś doda do .sma ścieżki i napisze jak się nazywają a ja muzykę sobie wrzucę
Czas najwyższy zacząć pytać o pomoc, ewentualnie wskazówki a nie prośbę o napisanie za Ciebie całej funkcji lub pluginu.
Trochę kreatywności i więcej zaangażowania skoro już się bawisz w serwery.
A co do tematu to znajdź w pluginie funkcje odpowiedzialne za uruchomienie zabaw lub jeżeli są to oddzielne plugin wejdź do nich i zadaj sobie pytania - Jakie pytania?. Tutaj tez Ci podpowiem.
1) Co chcę osiągnąć?
2) Skoro już wiem, ze chcę aby muzyka rozpoczynała się na początku zabawy to jak ja wyłączyć?
3) będę musiał użyć pętli zęby sprawdzić czy zabawa jeszcze działa.
4) będę tez potrzebował wklepać sciezke do muzyki oraz jej odtwarzacz.. hmmm, Tylko w którym to miejscu?
5) Aha, czyli możliwe ze będę musiał wyłączyć serwer i poczytać trochę lektur związanych z jezykiem PAWN oraz C#.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: MalySzkrab4k
- Regulamin