Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

`Adidas. - zdjęcie

`Adidas.

Rejestracja: 18.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.02.2016 16:34
-----

#708576 Błąd z modelami broni

Napisane przez ROBSON. w 04.08.2015 18:33

Cześć, zgaduję, że używasz pluginu "Ghw Weapon Replacement".

 

W standardzie są ta dwa pliki do wpisywania ścieżek nowych modeli:

new_weapons_de_dust2.ini

new_weapons.ini

 

Jeśli dodasz nowe bronie w pliku "new_weapons_nazwamapy.ini", to będą one działały tylko na jednej mapie.

 

Usuń plik "new_weapons_de_dust2.ini", a wszystkie ścieżki dodaj do "new_weapons.ini", a wszystko będzie działało prawidłowo na każdej mapie.


  • +
  • -
  • 1


#634220 Wiadomość dla ofiary

Napisane przez Andrzejek w 23.04.2014 12:52

opis

 

Witam, mała modyfikacja ale na pewno komuś się przyda. Modyfikacja dodaje graczu, który zginął informacje o tym kto go zabił, jaką klasę posiadał oraz ile mu pozostało HP

 

1.

kill1.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...37/client_print)

 

2.

kill2.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat)

 

A teraz jak to wykonać? Szukamy w kodzie

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

pod warunkiem

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

dodajemy

 

Wersja 1:

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

Wersja 2 (pamiętaj o dodaniu biblioteki "#include <colorchat>"):

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

całość powinna wyglądać tak

 

Wersja 1:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Wersja 2:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Gotowe, myślę że komuś się przyda.

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 6