Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

oczykobry94 - zdjęcie

oczykobry94

Rejestracja: 10.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.07.2015 22:58
-----

Moje posty

W temacie: Wysoki ping w CS mimo stabilnego internetu

13.06.2015 21:02

niestety nie pomaga :/

W temacie: Wysoki ping w CS mimo stabilnego internetu

13.06.2015 12:28

Czyli pewnie z tym nic nie zrobie, jeszcze miesiąc temu było wszystko dobrze a teraz zaczęło lagować.

W temacie: Wysoki ping w CS mimo stabilnego internetu

12.06.2015 19:50

Mam radiówke a w tle działa tylko steam

W temacie: Szukam pluginu autorespawn na Deathruna.

09.03.2015 03:16

Dobra już sobie poradziłem. Można zamknąć.

W temacie: Szukam pluginu autorespawn na Deathruna.

08.03.2015 19:26

@up ten plugin respi przez całą runde a mi chodzi o to aby respiło tylko przez jakiś czas od rozpoczęcia rundy. Pozwoliłem sobie przerobić plugin "A simple warm-up i otrzymałem coś takiego:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "autorespawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "zxc"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33] 
new rr_czas //czas od początku rundy

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","autoresp","a","2&#Game_C")  //podejrzewam że tu jest problem lecz nie wiem jak to naprawic.
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","40")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
}
public autoresp(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "Czas do końca respawnu: %d", Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		ColorChat(id, RED, "Respawn został zakończony.");  
	}
}

public death_msg()
{
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}

Wszystko było by dobrze, gdyby nie to że plugin działa tylko w pierwszej rundzie. Mógł by mi ktoś pomóc w tym aby autorespawn odpalał się co każdą runde i trwał przez czas określony w cvarze. Próbowałem TextMsg zastąpić ResetHUD lecz wtedy plugin działa cały czas (przez całą gre) i nie wyświetla sie zegar z czasem. proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu jak to naprawić.