Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Forek - zdjęcie

Forek

Rejestracja: 10.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2015 17:34
-----

#306326 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez d0naciak w 11.10.2011 15:41

Jak w najłatwiejszy sposób przerobić klase na perk ? Wszystko w niecałe 40 sek (jak się sprężysz :D)


1. Ok, otwieramy nasze *.sma klasy najlepiej za pomocą notatnika i tak :
Szukamy


new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Opis.";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



zamieniamy na

new const perk_name[] = "nazwa perku";
new const perk_desc[] = "opis perku";



tera znajdujemy :

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Zamieniamy na
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);



oraz :
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

trzeba zamienić na :
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")


2. W lewym górnym rogu mamy menu edytowania wybieramy Edytuj a następnie Zamień...

3. W pierwszym polu wpisujemy klasa a w 2 piszemy perk i i używamy opcji Zamień wszystko

4. Powtarzamy czynność w/w tylko zamiast pisać klasa piszemy klase

5. I znowu to samo co wyżej tylko że zamiast pisać klase piszemy class

6. I po wykonaniu wymienionych czynności robimy coś takiego
Szukamy :
public cod_perk_skill_used(id)

zamieniamy na :
public cod_perk_used(id)

Chciałbym tutaj zaznaczyć że nie zawsze znajdziemy to co podałem, jeżeli tego po prostu nie znajdziemy, dany punkt należy pominąć :)
7. UWAGA! Jeżeli wystąpią errory (tylko wtedy kiedy one wystąpią) zamieniamy wszelkie
perkname


na

classname


  • +
  • -
  • 25