Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Informatyk.exe - zdjęcie

Informatyk.exe

Rejestracja: 07.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2017 19:36
-----

Moje posty

W temacie: Prefixy po aktualizacji

12.07.2017 19:20

A tu kod konkretnie pod VIP'a / SVIp'a . 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

W temacie: Prefixy po aktualizacji

12.07.2017 18:01

 

@UP

Jeżeli można - niech ktoś podmieni kod wyżej i usunie ten post.

Poprawka na przekroczenie limitu 191 znaków:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[Test]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Widać wystarczyło w tak prosty sposób, działa wszystko. 

Plus dla Ciebie. 

W temacie: Klany [ Cod Mod]

12.07.2017 13:18

Wgraj sobie do folderu "include" kompilatora. 

W temacie: Dziwny problem [jailBreak]

12.07.2017 12:20

Sprawdź, powinno działać. 

W temacie: Prefixy po aktualizacji

12.07.2017 09:56

Więc jak mi udało się osiągnąć sukces częściowo. 

Zastosowałem taki kod do SVIP'a:

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;


new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )


new szPrefix[64]


if(is_user_connected(id) && g_Vip[id])
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[SVIP]^x03")
else
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[GRACZ]^x03")

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);


set_msg_arg_string(2,szTmp2);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

Minus był taki że nick i treść wiadomości miałem w kolorze teamu. 

Wiec odpaliłem cstrike_english i edytowałem go tak:

"Cstrike_Chat_All"				"[STX]%s1[SOH] :  %s2"

I wszystko śmiga, nie wiem jedynie jak to wymusić u innych graczy. 

 

Edit:.

Wstawiam screena jak ten plik wygląda dokładnie u mnie:

jjXvECH.png