Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krowaaa - zdjęcie

Krowaaa

Rejestracja: 27.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2014 13:49
-----

#636429 Lista serwerów

Napisane przez Misiaczek ;c w 03.05.2014 19:20

 

nie wlasciciel a administrator, jest roznica. reszte rozmow prowadzcie z darkiem

 

Mały OFFtop :P

 

To wkońcu On nazywa się Darek czy Rafał ??

W profilu ma Rafał ;)

 

[offtop]

Lucjan


  • +
  • -
  • 7


#636068 JailBreak

Napisane przez .Etc w 02.05.2014 14:07

Paczka JailBreak by Cypis + kilka modyfikacji 

 

opis
Jest to paczka na 'silniku' cypisa z kilkoma moimi poprawkami, nie koniecznie profesjonalnymi ;) Z tego co pamiętam paczka sypie logami ( nie mam serwera żeby sprawdzić ) ale nie crashuje
Amx mod x - 1.8.1 linux
 
Modyfikacje, dodatkowe pluginy:

  • Zmiany w menu
  • Zmiana HUD
  • Info o wejściu VIP'a na serwer w tutorze, nowe modele vipa + sklep dla nich
  • Sklep z nowymi broniami / modelami / dzwiękami
  • System pkt. 'respekt' dla sklepu + możliwość kupiwania pkt. w menu
  • Wypadająca kasa, lewitujące bronie, freezer zamiast smok'a itd.
  • Czapki z submodelami
  • Zmiany w ostatnim życzeniu
  • Ogarnięcie duszka i fd przy dodatkowych modelach vip'a
  • Proste modyfikacje typu: tm zamiast timeleft, godz zamiast thetime itd.

Zabawy:

  • Wojna na granaty
  • Sniper Day
  • Kill Day
  • Ganiany 
  • Chowany
  • Zombie Day
  • Dzieci Wojny
  • Ninja Day
  • Wojna Gangów 
  • Zabij Gejusa

Życzenia:

  • Losowa broń ( + bezruch )
  • Freeday
  • Duszek
  • Rambomode
  • Solówka ( 13 broni do wyboru )
  • 4 pkt Respektu
  • Święto - dzień bez broni ( Strażnicy na drugi dzień nie mogą podnieść broni )

      + masa rzeczy o których nie pamiętam a zostały zmienione, dodane
screenshot

Spoiler

komendy
Nie pamiętam wszystkich komend raczej wszytko jest w menu ( zbindowanym pod V )
 
/menu - główne menu serwera
/cele - po 30s więźniowie mogą sie zbuntować i otworzyć cele
/ruletka - losujemy nagrody
/oddaj - menu oddawanias prowadzenia ( Strażnik )
/czapki - menu czapek
/sklep /sklepvip - jak sama nazwa wskazuje ;)
 

komendy admina
/a - podręczne menu 
/ball - spawnowanie piłki
/kursor - szybkie kickowanie / slajowanie graczy
/ozyw - spawnowanie nieżywych graczy
 
cvary
amxx.cfg

Spoiler
 
 
plugins.ini
Spoiler

plugins-jb.ini

Spoiler

 
download
Jak to się mówi, tego nie da się opisać - to trzeba przeżyć, zapraszam do pobierania  :crazy:

 

Sounds, models, sprites etc.

http://www30.zippysh...44865/file.html

 

Addons

http://www34.zippysh...80402/file.html

 

 




#634220 Wiadomość dla ofiary

Napisane przez Andrzejek w 23.04.2014 12:52

opis

 

Witam, mała modyfikacja ale na pewno komuś się przyda. Modyfikacja dodaje graczu, który zginął informacje o tym kto go zabił, jaką klasę posiadał oraz ile mu pozostało HP

 

1.

kill1.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...37/client_print)

 

2.

kill2.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat)

 

A teraz jak to wykonać? Szukamy w kodzie

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

pod warunkiem

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

dodajemy

 

Wersja 1:

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

Wersja 2 (pamiętaj o dodaniu biblioteki "#include <colorchat>"):

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

całość powinna wyglądać tak

 

Wersja 1:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Wersja 2:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Gotowe, myślę że komuś się przyda.

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 6


#634223 [ROZWIĄZANE] Problem z ustawieniem 20k LvL

Napisane przez BlanciK THC w 23.04.2014 12:56

cod_killxp 8000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 4000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 2000 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 20000 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 5 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

 

Tak spróbuj 


  • +
  • -
  • 1