Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Flash3r - zdjęcie

Flash3r

Rejestracja: 21.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2012 15:25
-----

#103162 Przerobienie pluginu z muzyką

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.01.2010 18:47

Stwórz globalną tablicę w której będziesz przechowywał to czy ma być odgrywana muzyka.
Przy wejściu gracza na serwer ustawiaj nu false'a ( lub 0).
A po wpisaniu komendy ustawiaj true (lub 1)
A w funkcji func_round dodaj warunek że jeśli fale to return.
  • +
  • -
  • 1


#103274 Przerobienie pluginu z muzyką

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.01.2010 23:58

To może działać:
#include <amxmodx>

new bool:onoff[33]

public plugin_init() {
register_plugin("Muza", "1.0", "Flash3r")
register_event("HLTV", "func_round", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /muzyka", "muza_onoff")
}

public client_connect(id)
{
onoff[id] = false
}

public muza_onoff(id)
{
onoff[id] = !onoff[id]
client_print(id, print_chat, "Muzyka zostala %s", onoff[id]?"wlaczona":"wylaczona")
return PLUGIN_HANDLED
}

public func_round()
{
new rand = random_num(0,4)
new musiccmd[32]

switch(rand)
{
case 0: copy(musiccmd, 31, "ayotechnology.mp3")
case 1: copy(musiccmd, 31, "badtouch.mp3")
case 2: copy(musiccmd, 31, "cocojamboo.mp3")
case 3: copy(musiccmd, 31, "rememberthename.mp3")
case 4: copy(musiccmd, 31, "sexychick.mp3")
}

new players[32], num, id
get_players(players, num)

for (new i; i<num; i++)
{
id = players[i]
if (!onoff[id])
continue

client_cmd(id,"mp3 stop")
client_cmd(id,"MP3Volume 0.3")
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/%s", musiccmd)
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ayotechnology.mp3")
precache_sound("misc/badtouch.mp3")
precache_sound("misc/cocojamboo.mp3")
precache_sound("misc/rememberthename.mp3")
precache_sound("misc/sexychick.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Ale nie musi. Więc jak nie będzie to jutro na trzeźwo poprawię.
  • +
  • -
  • 1