Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

depesz - zdjęcie

depesz

Rejestracja: 18.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2010 22:39
-----

Moje posty

W temacie: de_perfect_inferno RC

03.04.2010 12:33

Znalazlem buga na mapie.
Przy bs B, w wodzie przy balkonie jest miejsce, w ktore jak sie wejdzie to nie idzie sie ruszyc.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

W temacie: Problem z antyrushem - **Rush-off**

10.12.2009 13:24

dzięki Pavulon. Potestuje te wersje.

W temacie: Problem z antyrushem - **Rush-off**

08.12.2009 17:28

No bylo by fajnie, bo nie widze sensu uzywanie pluginu, ktory jest zle napisany. :)

W temacie: Problem z antyrushem - **Rush-off**

06.12.2009 16:44

To istnieje jakas wersja antyrushera pozbawiona bugow?

W temacie: Problem z antyrushem - **Rush-off**

05.12.2009 19:03

W załączniku stabilna wersja AR, ustawienia te same.


dzięki za pomoc :) Tylko z tego co widze w zrodlach, to to jest ta wersja antirushera, w ktorej strefy sie wylaczaja jesli wynik teamu atakujacego jest o iles wiekszy od wyniku teamu broniacego. No ale da sie (chyba) to wylaczanie obejsc ustawiajac wysoka wartosc parametru TP_TEAM_DIFF (teraz przy 5 punktach roznicy strefy sie wylaczaja).