Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.minD - zdjęcie

.minD

Rejestracja: 18.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.11.2023 15:01
**---

#463348 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klasy

Napisane przez Dimision w 01.10.2012 18:12

Zobacz to. Bez błędów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#463334 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klasy

Napisane przez Ultrax w 01.10.2012 17:39

Sprawdź :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9565 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9466 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92


#256550 Problem z warunkiem if

Napisane przez diablix w 06.06.2011 20:16

if(zmienna[id] = 0)

->

if(!zmienna[id])


lub

if(zmienna[id] == 0)

  • +
  • -
  • 1


#256468 Dwa warunki

Napisane przez Onyke w 06.06.2011 17:28

A robisz np tak

if(player_b_antymeek[id] > 0 || c_antymeek[id] > 0)
{
cos tutaj
}

?
  • +
  • -
  • 1


#255815 Stare tematy

Napisane przez Abes Mapper w 04.06.2011 13:32

Profil -> Znajdź moją zawartość
  • +
  • -
  • 1


#255832 Stare tematy

Napisane przez JLB. Leo w 04.06.2011 14:15

Profil -> Znajdź moją zawartość


-> Po prawej: Wyświetl wszystkie tematy rozpoczęte przez .minD


#185187 Zmienna

Napisane przez DarkGL w 02.11.2010 14:29

g_aktualnydiabloclon ustawiaj jej id diablo

public Health(id)
{
	if(g_aktualnydiabloclon != id){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	static hp
	hp = read_data(1)

	if(hp >= 255)
	{
		set_hudmessage(255, 170, 0, 0.01, 0.89, 0, 6.0, 12.0)
		ShowSyncHudMsg(id, hud, "Twoje hp: %d", hp)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#171867 Kod na VIP

Napisane przez Kusek w 17.09.2010 18:18

plis madam
Admin VIP - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 3


#131452 Respawn Gracza

Napisane przez G[o]Q w 03.05.2010 20:50

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>





#define PLUGIN ""

#define VERSION ""

#define AUTHOR ""

new ofiara

public plugin_init() {

        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

}



public DeathMsg()

{

        ofiara = read_data(2)

        set_task(0.5,"ozyj",ofiara,_,0,"a",1)

}

public ozyj(id)

{

        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)

}

  • +
  • -
  • 2


#165485 DeathRun Timer + Save Records

Napisane przez Knopers w 29.08.2010 14:20

Plugin : DeathRun Timer + Save Records v2.1
Autor : Knopers UnBugged by Owner123



Opis :
Plugin odmierza każdemu (w CT) czas od spawnu aż do zabicia siebie lub zabicia terrorysty.
Po zabiciu terrorysty wyświetla wszystkim kolorową wiadomość z czasem jakim przeszedł dany gracz mapę.
Dodatkowo Plugin zapisuje najlepszy czas mapy (rekord). Można go zobaczyć wpisując w say /best.
Rekordy zapisują się w Nvaulcie lub Bazie MySQL.
Plugin posiada również funkcję tworzenia przycisków Startu i Końca.


Opis przycisków: Jeśli postawicie start a konca nie to koniec będzie w momencie zabicia TT, jeśli postawicie koniec a początku nie to początek będzie po zrespieniu się, jeśli żadnego nie ustawicie będzie wszystko po staremu.
Przyciski posiadają model c4 czyli paki jeśli chcecie mieć własne wystarczy w pliku timer.sma zmienić linijkę
//#define _CustomButtons
na
#define _CustomButtons
Po kompilacji modele będą brane z dwóch ścieżek :
"models/drtimer/button_start.mdl"
"models/drtimer/button_end.mdl"
aby je zmienić trzeba edytować plik timer/button.inl.
Uwaga!! Aby przyciski działały, zapisywały się należy utworzyć folder o nazwie "drtimer" w addons/amxmodx/configs

Moduły : nvault or mysql, hamsandwich, engine, fakemeta

Komenda : /best
Komenda dla admina : /drtimermenu - Otwiera menu ustawiania przycisków (Flaga ADMIN_CFG)

Cvar : amx_timer_type "2" //1 - Timer wyświetlany w hud, 2- Timer wyświetlany w statusie (pod sayem)

Standardowo Plugin ustawiony jest na zapis do Nvaulta aby to zmienić należy edytować plik timer.sma :
Znaleźć:
#define RecordsSaveTo 1 // 1 - Nvault, 2 - MySQL (Standardowo linijka 10)
Zamienić na :
#define RecordsSaveTo 2 // 1 - Nvault, 2 - MySQL
Skompilować i zainstalować.

Cvary w trybie MySQL :

timer_sql_host "127.0.0.1" //Host MySQL'a
timer_sql_user "root" //Użytkownik MySQL
timer_sql_pass "password" //Hasło Użytkownika MySQL
timer_sql_database "baza123" //Nazwa Bazy danych

Changelog
v 1.0 - Pierwsza wersja
v 1.1 - Poprawiony Bug przy zapisie do Nvault
v 1.2 - Dodany tryb zapisu MySQL
v 1.3 - Dodano Dodatkowe komunikaty oraz czas gracza obserwowanego (po śmierci lub na spect.)
v 2.0 - Dodano możliwość tworzenia guzików startu i końca + naprawiono kilka bugów.
v 2.1 - Poprawione Bugi Guzików oraz Naliczana Czasu (by Owner)
WWW Stats (Tylko pod zapis do MySQL'a)
Statystyki pisane od zera by Me :P
Cała Konfiguracja statystyk znajduje się w pliku config.php (wszystko opisane).
Nie wymaga żadnej instalacji wystarczy wrzucić na serwer www i działa (oczywiście jeśli wszystko jest skonfigurowane)

Dodałem statystyki ponieważ niektórzy już mi chcą flaki wyrwać i zamęczyć mnie na śmierć więc nie czepiać się o wygląd i nieczytelność/nie optymalność kodu w plikach *.php .

Demo: http://knopers.com.pl/stat/

Download: Załączony plik  stat.rar   126,98 KB  705 Ilość pobrań
Załączony plik  stat.rar   127 KB  2792 Ilość pobrań


PS: Przyciski jak by ktoś chciał to można pobrać stąd: Załączony plik  models.rar   5,96 KB  2768 Ilość pobrań


Zakaz kopiowania na inne fora bez podania źródła oraz autora pluginu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 30


#165150 deklaracja 2 warunków

Napisane przez Knopers w 28.08.2010 22:01

Po 1 warunków się nie deklaruje
Po 2 operator logiczny && (AND) nic ci nie mówi ?
Po 3
if(get_user_health(id) < 50 && get_user_armor(id) > 50)

  • +
  • -
  • 1


#136581 WEB Kompilator

Napisane przez kur3k w 19.05.2010 18:56

WEB Kompilator dokładnie taki sam jak na AMXX.pl - skrypt stworzył wizu - marnuje mi się na dysku ;)
<?php
if ($_POST['go'])
{
function createPostString($aPostFields) {
foreach ($aPostFields as $key => $value) {
$aPostFields[$key] = urlencode($key) . '=' . urlencode($value);
}
return implode('&', $aPostFields);
}
$postFields['fname'] = $_POST['fname'];
$postFields['scode'] = $_POST['scode'];
$postFields['go'] = 'send';
$ch = curl_init('http://amxmodx.org/webcompiler.cgi');
curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, 'Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.0.3) Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3');
curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, createPostString($postFields));
$tresc = curl_exec($ch);
if (curl_errno($ch))
echo 'Blad #' . curl_errno($ch) . ': ' . curl_error($ch);
curl_close($ch);
if (strpos($tresc, "Your plugin successfully compiled!"))
{
$tresc = substr($tresc, strpos($tresc, "http://www.amxmodx.o...bcompiler.cgi?"));
$ile = strpos($tresc, "</a>");
$link = substr($tresc, 0, $ile);
$tresc = substr($tresc, strpos($tresc, "Welcome to the AMX Mod X"));
$ile = strpos($tresc, "</pre>");
$inf = substr($tresc, 0, $ile);
$inf = str_replace("\r\n","<br/ >", $inf);
echo 'Kliknij w poniższy <b>adres</b>, aby pobrać plugin:<br />
<a href="'.$link.'"><b>Pobierz</b></a><br />
<pre>'.$inf.'</pre>';
} else
{
$ktory = strpos($tresc, "Your plugin failed to compile");
$tresc = substr($tresc, $ktory + 63);
$ile = strpos($tresc, "</pre>");
$tresc = substr($tresc, 0, $ile);
echo 'Nie udało się <b>skompilować</b> pluginu.<br /> Przeczytaj poniższy bład:<br />'.$tresc;
}
} else
{
echo '<ul>
<form action="kompilator.php" method="post" >
<br />
Nazwa pluginu : <input type="text" name="fname" size="15"><b>.amxx</b><br />
<br />
<br>Kod pluginu (Otwórz notatnikiem plik <b>*.sma</b> i wklej tutaj):

<br />
<textarea name="scode" rows="30" cols="100" TITLE="Tutaj wklej kod pluginu AMXX!"></textarea><br />
<br />
<input type="hidden" name="go" value="1">
<input type="submit" value="Kompiluj">
</form>
<ul>';
}
?>

  • +
  • -
  • 24


#1134 bomba_explode_sound

Napisane przez Libre w 14.02.2008 14:51

Opis:
Dźwięk przed wybuchem bomby...

Instalacja:
1. Skopiuj
bomba_explode_sound.amxx do folderu addons/amxmodx/plugins
bomba_explode_sound.sma do folderuaddons/amxmodx/scripting

bomba.wav do cstrikesoundmisc

2. Udaj się do addonsamxmodxconfgs
Otwórz plugns.ini i dopisz na końcu bomba_explode_sound.amxx


Konfiguracja:
Jeżeli chcesz zmienić dźwięk otwórz plik bomba_explode_sound.sma i w tych miejscach:
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav" 
#define czas 10 
// 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound( "misc/bomba.wav") 

return PLUGIN_CONTINUE 
}
zamiast bomba.wav wpisz swoja nazwę wybranego przez ciebie dźwięku i wrzuci zawartość do http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi
skompiluj i ściągnij gotowy plugin w formacie .amxx

Pozdro

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#157098 Model Placer

Napisane przez R3X w 03.08.2010 21:49

Model Placer
v0.2

Plugin pozwala ustawić w wybranym miejscu mapy model. Jego pozycję i kąt można zapisać w pliku, wtedy przy ładowaniu mapy zostanie on odtworzony. Obsługiwany za pomocą menu. Pozwala tworzyć, usuwać, przestawiać i obracać model wraz z bryłą (która pokrywa się z modelem, gdy kąt jest wielokrotnością 90 lub zerem).

Komendy
mplacer
  • otwiera menu główne
Dopóki nie wybierzesz modelu opcja Postaw jest niedostępna
Dołączona grafika
naciśnij 2 a pojawi się menu
Dołączona grafika
teraz możesz postawić model na mapie
Dołączona grafika

Są też opcje Zapisu, Czyszczenia i Załadowania ustawień z pliku.

medit
  • otwiera menu edycji modelu
Dołączona grafika
To menu otwiera się także po utworzeniu modelu. Zawiera wszystkie dostępne opcje modyfikacji bytu. Opcja nr 1 służy do zmiany edytowanego bytu na wybrany celownikiem. Wszystkie modele na czas otwarcia menu stają się nieprzenikalne. Aby przywrócić im przypisany stan, należy zakończyć sesję (9).

Standardowe opcje Obrotu (4,5,6) używają 90stopniowych kroków. Dla większej kontroli kąta jest menu Zaawansowane obracanie (8).
Dołączona grafika
Tu skok jest o wiele mniejszy.

od 0.2
Ustawienia dla pojedynczego bytu!
mparam
  • otwiera menu ustwień wybranego modelu

po wybraniu opcji możemy otrzymać menu możliwych wartości lub miejsce do wpisania własnych

wpisywanie danych należy dostosować do typu
Float: - liczba rzeczywista, należy pamiętać o .0 dla liczb całkowitych np. 20.0
Int: - liczba całkowita



Konfiguracja
Menu zarządza bytami na mapach, ale dostępne modele należy podać ręcznie w pliku configs/models.vdf (otwórz Notatnikiem)

Plik ma strukturę drzewiastą, 2 wymagane parametry to model i saveid.
Model to plik .mdl, a saveid to pojedynczy i unikatowy znak identyfikujący model. 2 różne modele nie powinny mieć tego samego znaku saveid.
"Models"
{
	"Drzewo"
	{
		"model" 	"models/bigtree.mdl" 
		"saveid"	"a"
	}
}


istnieją też opcjonalne parametry:

"entity" "klasa"

klasa bytu, np. info_target, func_breakable

"solid" "SOLID_*"

typ przenikalności
SOLID_NOT - przenikalny
SOLID_BBOX - można po nim chodzić

"bound_mins" 	
{
	"X" 	"-21.0"
	"Y" 	"-17.8"
	"Z" 	"-27.7"
}
"bound_maxs" 	
{
	"X" 	"21.0"
	"Y" 	"17.8"
	"Z" 	"27.7"
}
rozmiar bytu, bardzo istotne przy typach solidnych, np. SOLID_BBOX, przy innych mniej

od 0.2

"takedamage" "0.0"

"takedamage" "1.0"

"takedamage" "2.0"

czy byt jest zniszczalny (0.0 nie jest 1.0 lub 2.0 jest)

"health" "100.0"

ilość zdrowia bytu



Przykładowy plik models.vdf w załączniku.

Cvary
amx_mplacer_frame 1
  • pokazuje (1) lub nie (0) ramkę wybranego obiektu
amx_mplacer_recreate 0
  • określa czy przywracać zniszczone modele na początku każdej rundy (domyślnie wyłączone)


Instalacja
Plugin używa modułu VDF, kopia w załączniku. Plik .dll lub .so do modules/ a w configs/modules.ini należy dopisać vdf pod sqlite

sma skompilować i do plugins/

stworzyć folder configs/ModelPlacer/ i nadać chmod 777



Import z GHW_Entspawner
załącznik ModelList.rar, prowizoryczny program do konwersji plików GHW_entspawner_refferences.ini i GHW_entspawner.ini do plików Model Placer`a

oba pliki należy umieścić w Release/ i uruchomić ModelList.exe (pomiędzy 2 użyciami należy usunąć folder ModelPlacer, bo program go nie czyści)




Credits
Necro - przesuwanie modelu pochodzi wprost z BlockMaker`a
Miczu - za zrobienie m_eel :) tworzenie ramek pochodzi wprost z tego pluginu
Dariusz Sawicki - wykład o przekształceniach geometrycznych
honeyowsky - pomoc w testach

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21