Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hagovsky - zdjęcie

hagovsky

Rejestracja: 04.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.03.2014 10:38
-----

#624400 Prosba o klase kapitan+

Napisane przez Dziobak? w 09.03.2014 19:30

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#623173 Prośba o 7 klas m.in Weteran

Napisane przez Dziobak? w 06.03.2014 23:34

Nie mogłem edytować posta i podrzucić klasy grabarza (Proszę o scalenie postów).

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#623156 Prośba o 7 klas m.in Weteran

Napisane przez Dziobak? w 06.03.2014 22:42

Komandos

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#622980 [ROZWIĄZANE] Prośba o modyfikacje klasy rusher.

Napisane przez Dziobak? w 06.03.2014 13:57

Proszę gotową :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];
new Float:ostatni_skok[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), Modul Odrzutowy.";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}
	
public cod_class_used(id)
{
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
	{
		ostatni_skok[id] = get_gametime();
		new Float:velocity[3];
		velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
}	

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1