Robię wszystko dobrze i Zwiadowcy nie pokazuje na serwerze. Geograf pięknie działa
A jak próbuję kompilować, lub powtórnie pobrać Zwiadowcę wyskakuje:
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : warning 215: expression has no effect
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Zwiadowca.sma(41) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Może ktoś zrobić tak, żeby działał ? ;/
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <hamsandwich>#include <fun>#define DMG_BULLET (1<<1)new bool:ma_klase[33];new const nazwa[] = "Zwiadowca";new const opis[] = "Scout 1/3, deagle, HE, 2x fb";new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);new const zdrowie = 0;new const kondycja = 0;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 40;public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "Sh4dy");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public cod_class_enabled(id){give_item(id, "weapon_hegrenade");give_item(id, "weapon_flashbang");give_item(id, "weapon_flashbang");}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(damagebits & DMG_BULLET){new weapon = get_user_weapon(idattacker);if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);}return HAM_IGNORED;}Wybacz pisałem w pośpiechu zapomniałem dodaćnew bool:ma_klase[33];Poprawione..