Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TW Pompa - zdjęcie

TW Pompa

Rejestracja: 01.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.03.2014 18:54
-----

#623766 Prośba o 11 klas m. in. Obrońca

Napisane przez Sh4dy w 08.03.2014 10:27

Robię wszystko dobrze i Zwiadowcy nie pokazuje na serwerze. Geograf pięknie działa ;)

A jak próbuję kompilować, lub powtórnie pobrać Zwiadowcę wyskakuje:

 

codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : warning 215: expression has no effect
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Zwiadowca.sma(41) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
 

Może ktoś zrobić tak, żeby działał ? ;/

 

#include <amxmodx>

 
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Zwiadowca";
new const opis[]    = "Scout 1/3, deagle, HE, 2x fb";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sh4dy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 
        if(!is_user_connected(idattacker))
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(!ma_klase[idattacker])
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(damagebits & DMG_BULLET)
 
        {
 
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
 
                if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
 
  cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);
 
 
        }
 
 
        return HAM_IGNORED;
 
}
Wybacz pisałem w pośpiechu zapomniałem dodać
new bool:ma_klase[33];
Poprawione..



#254052 Nick Reservation System by ^Grzyboo^

Napisane przez ^Grzyboo w 29.05.2011 12:14

Dołączona grafika

Podirytowany wpisywaniem setinfo _pw "haslo" pomyslalem o pluginie innym, zastępczym, tak by hasło wpisywać podczas gry.
No i nie tylko pomyślałem, a także zrobiłem.

Plugin ma opcje:

Dołączona grafika

Pozwala to na łatwe zarządzanie wszystkim.

* Usuwanie wszystkich haseł - Standardowo dla admina z immunitetem
* Banowanie Kont - Nowość, pozwala nam na założenie bezsensownego hasła dla danego konta. Dlatego poziomy i rank nie będą dłużej wbijane na tym nicku
* Usuń - Banalne usuwanie - Tak/Nie i gotowe Dołączona grafika
* Zapis Nvault = Brak zbędnego spamu w users.ini i nie potrzeba bazy danych.

Menu Admina widoczne dla adminów tylko.

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Plugin pyta nas przy wejściu na serwer o hasło ( o ile je mamy oczywiście ).


Dołączona grafika
Jedynie:
- Nvault
- ColorChat

Przez ColorChat musimy niestety kompilować lokalnie.


Dołączona grafika
ban_account <nick> <haslo>

Dostepne pod flagą ADMIN_BAN i pozwala na zbanowanie konta

/konto - menu główne

Dołączona grafika
Standardowa, zawartość cstrike wrzucamy do cstrike i dopisujemy nrs.amxx do plugins.ini

Proponuje zmienić nazwę forum w
#define FORUM Dołączona grafika

Dołączona grafika

Prawidłowa wersja to v2, nazwana tak, gdyż nie mogę usunąć starych załączników.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#619981 Duża Mapa

Napisane przez TheNSO w 25.02.2014 16:35

Pobierz sobie ta mala mapa zmien mala na duza i daj tam swoje mapy.
Mysl...

Tak, fajnie, tylko, że jak pozmieniałem to i tak nie działa ...




#299671 Quiz'y, czyli odpowiedz i wygraj

Napisane przez MarWit w 24.09.2011 16:43

Quiz'y by MarWit

Dołączona grafika

Plugin dodaje możliwość rozwiązywania quiz'ów przez graczy. Można wygrać:

- Dodatkowy Exp*
- Dodatkowe LvL*
- Bron**
- Pieniądze
- Fragi

* Plugin musi być ustawiony pod CoDModa ( patrz. konfiguracja )
** Nie działa w CoDModzie.

Pomysł podrzucił ogieR-

[UPDATE] Poprawiony drobny bug, niezaliczanie fragów, 2 cvary zamiast zmiennych.

konfiguracja

Współpraca z CoDModem:

Znajdz
//#define CODMOD

i zamień na
#define CODMOD



Dodawanie własnych pytań/odpowiedzi:

Do pliku quiz.ini dopisujemy w formacie:
"Pytanie" "Dobra odpowiedz" "Zla odpowiedz" "Zla odpowiedz" "Zla odpowiedz"

Oczywiście nie trzeba pisać wszystkiego, wystarczy tylko dobra odpowiedz ( brak możliwość podpowiedzenia )

cvary

Co ile można wykonywać Quiz'y:

quiz_timetonextquiz ( standardowo: 8 min. )

Koszt podpowiedzi:

quiz_moneyforhint ( standardowo: 3600 )

komendy

say /quiz - Otwiera menu quizu.

quiz_debug - wypisuje wszystkie dane z Arrayów.

instalacja

quiz.ini >> cstrike/addons/amxmodx/configs
Quiz.sma >> cstrike/addons/amxmodx/scripting
Quiz.amxx >> cstrike/addons/amxmodx/plugins

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#621673 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę premium m.in Ninja

Napisane przez kobys w 02.03.2014 01:42

Witam proszę o klasy premium: 
 
(MegaPremium) Ninja
Zdrowie: 30
Kondycja: 35
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 5
 
Opis: 1/1 z kosy (PPM), Mniejsza Grawitacja i widocznosc, 3 Skoki, cichobiegi, AutoBH.

Spoiler

 

2.
 
(MegaPremium) Szalony Medyk 
 
Zdrowie : 50
Kondycja : 40
Inteligencja : 10
Wytrzymałość : 5
 
Opis : Wszystkie granaty, 4 apteczki na runde, multi jump x4, grawitka oraz lekka niewidka - zawsze. Duzo HP oraz kondycji.

 
Spoiler



#622393 Prośba o 11 klas m. in. Obrońca

Napisane przez weedzonka w 04.03.2014 10:29

łap Geografa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#622461 Prośba o 11 klas m. in. Obrońca

Napisane przez Sh4dy w 04.03.2014 16:06

Łapaj! :-)..

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Zwiadowca";
new const opis[]    = "Scout 1/3, deagle, HE, 2x fb";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sh4dy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 
        if(!is_user_connected(idattacker))
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(!ma_klase[idattacker])
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(damagebits & DMG_BULLET)
 
        {
 
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
 
                if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
 
  cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);
 
 
        }
 
 
        return HAM_IGNORED;
 
}



#622463 Prośba o 11 klas m. in. Obrońca

Napisane przez sqower w 04.03.2014 16:11

łap mam nadzieje na + :D

U mnie działa powiedz czy u ciebie też

Załączone pliki