Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 11 klas m. in. Obrońca

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 TW Pompa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 01.03.2014 08:49

Nazwa: Super Jumper [Premium]

Opis: M4, Deagle, 10 więcej (+int 0.2) z M4, 4 skoki, auto bh, grawitacja 450, 11zł

HP: 0

INT: 20

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 30

Flaga: "t"

 

Nazwa: Zwiadowca

Opis: Scout 1/3, deagle, HE, 2x fb

HP:0

INT:0

Wytrzymałość:40

Kondycja:0

 

Nazwa: Obrońca [Premium]

Opis: Widzi niewidzialnych, famas (+int 0.4), glock, usp, HE, 11zł

HP: 40

INT: 10

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 25

Flaga: "s"

 

Nazwa: Daras [SuperPremium]

Opis: Co 15sec teleport, 1/1 PPM, 50 widoczności

HP: -50

INT: 0

Wytrzymałość: 30

Kondycja:0

Flaga: "r"

 

Nazwa: Jezus [SuperPremium]

Opis: 1/2 na odrodzenie, M4, Deagle, 23zł

HP: 0

INT: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 0

Flaga: "q"

 

Nazwa: Geograf

Opis: Widzi przeciwników na radarze, galil, HE, usp, glock

HP: 0

INT: 0

Wytrzymałość: 40

Kondycja: 0

 

Nazwa: Cygan

Opis: 1/5 na zabranie perku ofierze, mp5, 2 miny (60+int 1).

HP: 0

INT: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 40

 

Nazwa: Napompiacz [Premium]

Opis: Na nożu niewidzialny, M4 (+int 0.4), 2 rakiety, usp, glock, 11zł

HP: 40

INT: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 20

Flaga: "p"

 

Nazwa: Anioł

Opis: 1/5 na odrodzenie, P90, usp, glock, HE

HP: 20

INT: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 0

 

Nazwa: Spider [SuperPremium]

Opis: Na E może się przyciągać do np. ścian, AK47, Deagle, 23zł

HP: 0

INT: 0

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 20

Flaga: "o"

 

Nazwa: Kiczo [SuperPremium]

Opis: 1/2 deagle, 3 skoki, 60 widoczności, 23zł

HP: -40

INT: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 30

Flaga: "n"


  • +
  • -
  • 0

#2 silva

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:181
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 01.03.2014 09:56

Masz

PS.nie jestem pewien czy w 100% działa bo chyba coś pokręciłem ale sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Sajko sajko! Sajko w nią mam 


#3 TW Pompa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 01.03.2014 09:59

Dzięki bardzo.


  • +
  • -
  • 0

#4 TW Pompa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 01.03.2014 11:19

Nie wiem jak edytować, więc piszę tutaj. Pisze, że nie mam dostępu do klasy. ;/ Mam wszystkie flagi itp. więc nie wiem o co chodzi.


  • +
  • -
  • 0

#5 Zazdrosny

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:103
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.03.2014 08:15

Nie wiem jak edytować, więc piszę tutaj. Pisze, że nie mam dostępu do klasy. ;/ Mam wszystkie flagi itp. więc nie wiem o co chodzi.

 

z tego co tu widać w tej klasie to dostęp do klasy wymaga flagi "H" czyli "t" .


b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 Forum

 

Poszukuje Adminów na serwer jak i moderatorów na forum. Chętni pisać na PW lub GG !

 
 
 

#6 weedzonka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marian
  • Lokalizacja:lw
Offline

Napisano 04.03.2014 10:29

łap Geografa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 TW Pompa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 04.03.2014 15:30

 

Nie wiem jak edytować, więc piszę tutaj. Pisze, że nie mam dostępu do klasy. ;/ Mam wszystkie flagi itp. więc nie wiem o co chodzi.

 

z tego co tu widać w tej klasie to dostęp do klasy wymaga flagi "H" czyli "t" .

 

Wiem, ale ja właśnie mam dostęp do wszystkiego.. a klasa nie działa..

 

 

 

Dzięki weedzonka ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 Sh4dy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:119
  • GG:
  • Imię:Krzys!3K
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 04.03.2014 16:06

Łapaj! :-)..

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Zwiadowca";
new const opis[]    = "Scout 1/3, deagle, HE, 2x fb";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sh4dy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 
        if(!is_user_connected(idattacker))
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(!ma_klase[idattacker])
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(damagebits & DMG_BULLET)
 
        {
 
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
 
                if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
 
  cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);
 
 
        }
 
 
        return HAM_IGNORED;
 
}

Pomogłem? Podziękuj!rep_up.png. To trwa tylko chwilkę, Ciebie nic to nie kosztuję a mnie motywuje.
Dołączę się do sieci.

#9 sqower

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:109
  • Imię:__
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.03.2014 16:11

łap mam nadzieje na + :D

U mnie działa powiedz czy u ciebie też

Załączone pliki


Użytkownik sqower edytował ten post 04.03.2014 16:11


#10 TW Pompa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 04.03.2014 17:12

Straszne dzięki, później sprawdzę ;)

 

@Edit

 

Na zachętę dam każdemu + :D


Użytkownik TW Pompa edytował ten post 04.03.2014 17:15

  • +
  • -
  • 0

#11 TW Pompa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 05.03.2014 17:13

Robię wszystko dobrze i Zwiadowcy nie pokazuje na serwerze. Geograf pięknie działa ;)

A jak próbuję kompilować, lub powtórnie pobrać Zwiadowcę wyskakuje:

 

codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : warning 215: expression has no effect
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Zwiadowca.sma(41) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
 

Może ktoś zrobić tak, żeby działał ? ;/


  • +
  • -
  • 0

#12 Sh4dy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:119
  • GG:
  • Imię:Krzys!3K
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 08.03.2014 10:27

Robię wszystko dobrze i Zwiadowcy nie pokazuje na serwerze. Geograf pięknie działa ;)

A jak próbuję kompilować, lub powtórnie pobrać Zwiadowcę wyskakuje:

 

codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : warning 215: expression has no effect
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Zwiadowca.sma(41) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Zwiadowca.sma(41) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
 

Może ktoś zrobić tak, żeby działał ? ;/

 

#include <amxmodx>

 
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Zwiadowca";
new const opis[]    = "Scout 1/3, deagle, HE, 2x fb";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sh4dy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 
        if(!is_user_connected(idattacker))
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(!ma_klase[idattacker])
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(damagebits & DMG_BULLET)
 
        {
 
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
 
                if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
 
  cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);
 
 
        }
 
 
        return HAM_IGNORED;
 
}
Wybacz pisałem w pośpiechu zapomniałem dodać
new bool:ma_klase[33];
Poprawione..

Pomogłem? Podziękuj!rep_up.png. To trwa tylko chwilkę, Ciebie nic to nie kosztuję a mnie motywuje.
Dołączę się do sieci.

#13 TW Pompa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 08.03.2014 15:55

Wieczorem sprawdzę i zedytuje ( jeśli będzie można ) ;)

Leci + za dobre chęci. ;)


  • +
  • -
  • 0

#14 TW Pompa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 10.03.2014 15:49

Nie idzie zedytować.. -.-

 

Grałem sobie całą mapę z kolegą Zwiadowcą i wyświetla go, lecz ani razu nie zabiłem go jednym strzałem ;/ Można prosić o poprawę, albo chociaż skończenie pozostałych klas ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych