Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robirat - zdjęcie

Robirat

Rejestracja: 01.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.03.2014 20:55
-----

Moje tematy

Problem z cvarami na paintballu

04.03.2014 22:51

Bez cvarow wklejonych do amxx.cfg wszystko smigalo, ale po wklejeniu caly magazynek kulek leci w 2-3s ;o Wystarczy nacisnac raz i poleci ich z 8 ;/

Moje cvary:

//Paintballgun.amxx
amx_pbgun 1 //(domyślnie 1) - Włącza paintballgun,
amx_pbusp 1 //(domyślnie 1) - Włącza USP paintballgun,
amx_pbglock 1 //(domyślnie 1) - Włącza Glock paintballgun,
pbgun_color 2 //(domyślnie 1) - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu],
pbgun_shots 100 //(domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli Twój serwer się psuje lub laguje, //obniża tę wartość),
pbgun_velocity 2000 //domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)),
pbgun_speed 0,08 //(domyślnie 0,08) - Czas pomiędzy każdym strzałem ,
pbgun_life 15 //(domyślnie 15) - Jak długo te farbki zostają "roztegowane".
pbgun_glow ab //(domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa,
pbgun_damage 50 //(domyślnie 100) - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami,
pbgun_sound 1 //(domyślnie 1) - Dźwięki strzału i uderzenia,
Paintballmod.amxx
amx_pbmod 1 //(domyślnie 1) - Bronie na farbki włączone na "1",
amx_pbammo 5 // (domyślnie 4) - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje,
amx_pbmoney 1 //(domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy,
amx_pbstrip 1 //(domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane,
amx_pbdm 1 //(domyślnie 0) - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu,
amx_pbspawnprotect 5 // (domyślnie 5) - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu (0, aby wyłączyć).

Zle cos zrobilem czy o co moze chodzic? Sa ta cvary tylko PB moda oraz PBgun'a. Jesli bedzie trzeba to wrzuce wszystkie.

Zamiana P90 na Super Marker

01.03.2014 01:10

Witam.

Stworzyłem range VIP w generatorze. Ma ona służyc na serwer paintball. Dodałem mu P90 na start, ale chciałbym zmienic model P90 na model "Złotego Markera", "Super Markera" czy jak tam go nazywają. Mam już ten model, ale gdzie go wkleic tak, aby działał?

Granaty dla VIPa

01.03.2014 01:07

Witam. Wygenerowałem sobie plugin VIP'a w generatorze znajdującym się na tej stronie. Ma on służyc na moim serwerze PB.

Przyznałem tam VIP'owi granaty, ale po rozpoczęciu rundy, VIP nie dostaje tych granatów (zamiast pomarańczowej ikonki po prawej, robi się czerwona).

Link do PaintballModa:

http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/

Mam zmienic cos w cvarach czy może chodzi o coś innego?

Jeżeli zły dział to prosiłbym o przeniesienie.