Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

trilex - zdjęcie

trilex

Rejestracja: 28.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2014 13:43
-----

#643738 Perk Magiczny Nóż

Napisane przez Drago36 w 16.06.2014 22:07

Witam!

 

Pragnę przedstawić wam perk, który posiada owe działanie:

gdy gracz wyciągnie nóż staje się nieśmiertelny i nie może się ruszać, po wybraniu broni gracz odzyskuje swoją prędkość oraz traci nieśmiertelność.

Nazwa perku nie jest rewelacyjna "Cod'owa", ale jak ktoś ma pomysły to może sobie zmienić. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#629782 2 slot na perk dostępny od x lvl'a

Napisane przez dredek w 02.04.2014 16:42

Witam

Przedstawiam wam krótki poradnik na temat ustawienia lvl'a od którego będzie dostępny 2 slot na perk.

 

Do dodania kodu będzie nam potrzebny silnik CoD'a.

 

Następnie edytujemy go i szukamy  

public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)

Gdy już znaleźliśmy . Pod

return PLUGIN_CONTINUE;

dodajemy

new level = cod_get_user_level(id)

    if(level < xxx && lp == 1)

W miejsce "xxx" wpisujemy lvl , od którego 2 slot na perk będzie dostępny.

 

Gdy już to wykonamy , kompilujemy plugin i gotowe.


  • +
  • -
  • 9


#627594 Prosba o 8 klas min. Ninja

Napisane przez Orcan w 23.03.2014 15:04

Łapaj :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#625443 Prosba o 8 klas min. Ninja

Napisane przez Sh4dy w 14.03.2014 18:41

Łap, sorry ale trening miałem nie mogłem wcześniej.

#include <amxmodx>

 
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "1/255 na stale";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sh4dy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
}
public CurWeapon(id)
 
{
 
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
 
{
 
  set_task(0.1 ,"ma" ,id)
 
}
 
}
 
public ma(id)
 
{
 
strip_user_weapons(id);
 
give_item(id, "weapon_knife");
 
}



#625358 Prosba o 8 klas min. Ninja

Napisane przez Sh4dy w 14.03.2014 14:17

łap 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "1/255 na stale";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}



#625404 Prosba o 8 klas min. Ninja

Napisane przez Dziobak? w 14.03.2014 15:58

Przy assasinie chodzilo mi zeby mial zablokowane wszystkie bronie oprocz kosy i paki(od pekow glownie). W ninjy to samo w sumie.

 

To dodajesz do plugin init

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);	

 I na koniec "sma" dodajesz:

public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id,"weapon_knife");
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#625354 Prośba o perk Sokole Oko

Napisane przez Zazdrosny w 14.03.2014 13:59

Proszę. 

Załączone pliki




#625360 Prosba o 8 klas min. Ninja

Napisane przez Dziobak? w 14.03.2014 14:21

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#624928 Prośba o zmodyfikowanie silnika

Napisane przez AwIlL^^ w 11.03.2014 20:22

powinno działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1