Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GieHa - zdjęcie

GieHa

Rejestracja: 26.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.03.2014 22:45
-----

#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 02.02.2014 15:25

JAILBREAK Mod Api Cypis

Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika:  http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

Autor niezmienny: Cypis

Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.

Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.

 

Aktualna wersja 1.0.7p

 

KOMPILUJEMY LOKALNIE!

PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!

 

Changelog

1.0.6 -> 1.0.7a

Spoiler

1.0.7a -> 1.0.7h

Spoiler

1.0.7h -> 1.0.7i

Spoiler

1.0.7i -> 1.0.7j

Spoiler

1.0.7j -> 1.0.7k

Spoiler

1.0.7k -> 1.0.7L

Spoiler

1.0.7L -> 1.0.7M

Spoiler

1.0.7M -> 1.0.7N

Spoiler

1.0.7N -> 1.0.7o

Spoiler

1.0.7o -> 1.0.7p

  • Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);

 

 

UWAGA

Macie piłke Cypisia?

Wykonajcie tylko KROK 1!

http://amxx.pl/topic...ończeniu-rundy/

 

Podziękowanie

Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw! :)

 

Nowy HLDS oraz Stan Projektu

Stan Projektu: WSTRZYMANY!

Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K

WYMAGA AMXMODX 1.8.2!

 

Licznik dalej nie działa!

ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:

BINAREK 6153

Metamod v1.20-am

AMXX v1.8.2

DPROTO v0.9.548

+

Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...

 

 

 

Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?

#define KILLDAY_DAY PIATEK  - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!

Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya ;)

download

Aktualizacja wymagana:

Załączony plik  jail_api_jailbreak.sma   60,72 KB  1584 Ilość pobrań
  jail_api_jailbreak.amxx (WERSJA P)

 

Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):

Załączony plik  jail_team.sma   6,65 KB  1214 Ilość pobrań
  jail_team.amxx

 

Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):

Załączony plik  jailbreak.inc   11,88 KB  1709 Ilość pobrań

Załączony plik  jail_freeday.sma   2,32 KB  1073 Ilość pobrań
  jail_freeday.amxx

Załączony plik  jail_kd.sma   2,29 KB  1031 Ilość pobrań
  jail_kd.amxx

Załączony plik  jail_menu.sma   10,64 KB  1215 Ilość pobrań
  jail_menu.amxx

 

 

Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):

 

 

Wybierz życzenia:

NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc :)

Standardowe:

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   7,37 KB  921 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):

http://www16.zippysh...13121/file.html

 

NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:

Załączony plik  cs_player_models_api.sma   6,53 KB  795 Ilość pobrań
  cs_player_models_api.amxx

 

Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:

http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)

 

 

 

 

Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM

Berek

Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!

[Autor: Cypis]

[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]

Załączony plik  jail_berek.sma   8,33 KB  900 Ilość pobrań
  jail_berek.amxx


  • +
  • -
  • 34


#620582 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez lukas6661 w 27.02.2014 00:25


Failed to open/read local data from file/application



-,- prawdopodobnie to wina twoich binarek, nawet nie pluginu ;_;.



Chyba, że udowodnisz, że to wina silnika, to okej.

 

 

Aktualnie mam 5787, próbowałem 6027 oraz 6132 (Amxmodx 1.8.2,Metamod 1.21-am) i w obydwu przypadkach pluginów jaila nie rozpoznaje (oznacza je jako unknown, zabawy widzi tylko pozostałych pluginów nie), są jakieś inne sprawdzone na 100% ze działaja?

 

 


mam problem z banem na ct mianowicie dodałem sobie bana na ct i do tej pory wszystko ładnie działa , ale problem jest z od banowaniem używam komendy jail_delct steam id i wskakuje "nie ma takiego gracza (steam_0)" , na nick pisze że od banowano gracza ale rezultatów z tego niema bo do ct się dołączyć nie da banowałem za pomocą jail_menuban

 

Próbuj z na steam lub na nick z cudzysłowem lub bez też jeszcze na starym silniku się z tym bawiłem i któreś z tych działało ale dokładnie nie pamiętam xD


  • +
  • -
  • 1


#619573 Oznacz gracza kolorkiem.

Napisane przez sweeper w 23.02.2014 19:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new name[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("plugin", "1.0", "sweeper");
	
	register_clcmd("say /oznacz", "oznacz");
	
}

public oznacz(id)
{
	if(get_user_team(id) != 2)
		return PLUGIN_HANDLED;

	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rJB Kolor Menu");
	new menu = menu_create(tytul, "oznacz_handler");
	menu_additem(menu, "Ustaw Kolor");
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public oznacz_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 1;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
	if(opcja == 1)
		wybierz_kolor(id);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybierz_kolor(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\yKolory:");
	new menu = menu_create(tytul, "kolory_handler");
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Czerwony");

	menu_display(id, menu);
}

public kolory_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			fm_set_user_rendering(wybrany, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor niebieski!", name);
		}
		case 1:
		{
			fm_set_user_rendering(wybrany, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor zielony!", name);
		}
		case 2:
		{
			fm_set_user_rendering(wybrany, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor czerwony!", name);
		}

	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Sorki za taki błąd, teraz jest ok. 


  • +
  • -
  • 2