Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Johnnyy - zdjęcie

Johnnyy

Rejestracja: 21.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2014 15:18
-----

#643769 [RAP] RoundSound by Snajperr

Napisane przez Snajperr w 17.06.2014 10:55

  • Ilość kawałków -9
  • Typ dźwięku - .mp3
  • Długość utworów - 12-28sek
  • TYTUŁY UTWORÓW
  • 1.Kaen-Kartka z Pamietnika
    2.Syntetyczna-Ganja Mafia
    3.Kaen-Alter Ego
    4.Słoń&Mikser-D2B4
    5.Grubson-Właścwy Kurs
    6.Buka-Zamknij Oczy
    7.Młody M ft. Słoń - Nikt mi tego nie dal  nikt tego mi nie zabierze
    8.Ganja Mafia -Dobre Gessy (prod. PSR)
    9.Ganja Mafia-Prawdziwi Palacze
  • Download:http://www16.zippysh...51585/file.html

  • +
  • -
  • 3


#275678 Inne dodawanie punktów

Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51

Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:

ncje45.jpg

Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).

A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
 

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

dodajemy coś takiego:
 

new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy na

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy na

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
  • +
  • -
  • 75


#438422 [ROZWIĄZANE COD NOWY] szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Raen w 30.07.2012 22:30

Proszę:

http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/
  • +
  • -
  • 10


#644697 Fast Download [FD] nie działa na serwerze

Napisane przez TheMrZabek w 22.06.2014 12:13

Niestety nadal mapy zgrywają się po 4 minuty : /

ale + leci


  • +
  • -
  • 1


#644638 Przerobienie Pluginu Knife Mod

Napisane przez nowy22 w 22.06.2014 09:37

Czy ktoś przerobi mi plugin Knife Mod

bardzo bym o to prosił.

Chodzi o to żeby plugin :

http://amxx.pl/topic...nozy-do-wyboru/

posiadał 4 opcje wyboru w menu.

1. Pocket Knife (Szybko biegasz)
2. Butcher Knife (Mała gravitacja)
3. hp (Regeneruje życie)
4. Zwykły Nóż

Dodatkowo żeby menu z nożami otwierało się każdemu na początku 1 rundy gdy gracz pierwszy raz wejdzie na dany serwer w życiu ,bo zapisywanie po wyborze już jest noża.

Załączony plik  knife_mod.sma   7,4 KB  28 Ilość pobrań
  knife_mod.amxx




#644704 Przerobienie Pluginu Knife Mod

Napisane przez nowy22 w 22.06.2014 12:36

Nie chcę stand pluginu tylko taki jak wyżej napisałem 4 opcje a nie 5




#643176 proszę o dodanie frakcji do tego silnika

Napisane przez Gryzon w 14.06.2014 00:06

Łap, nie wiedziałem, które frakcje chcesz więc zrobiłem chyba tam gdzie najszybciej się dodaje klasę. cod_frakcje.ini wrzuć do configs

Załączone pliki




#643152 Dodanie "Dywizji" i "Frakcji"

Napisane przez FunnyeRss w 13.06.2014 19:54

Witam,

 

Otóż mam problem, gdyż chciałem, aby ktoś z was dodał do mojego silnika (czysty silnik COD:MW od Peyote) Dodatek jakim jest "Dywizja" - Link : http://amxx.pl/topic...dywizja-codmod/

 

I frakcje , tak aby było na jakieś 15 klas :D, nie chce z cod frakce.ini , ponieważ chce także zrobić frakcje w opisie klas a z tego co wiem to się nie da chyba, żeby opis klas czytał frakcje z pliku cod_frakcje.ini. 

 

To by było tyle, z góry dziękuje, dam ++++

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#645010 szukam pluginów do JailBreak

Napisane przez TheMrZabek w 23.06.2014 15:15

Szukam pluginów pod JailBreak takie jak:

Za co siedzisz ( pod dniem/pod radarem-nie w say'u)

lewitujace bronie w ganroomie nie lezące

ozywienie gracza przez admina kiedy jest FK : )

odpowiednia ilość w ct jak za dużo to przezuca do tt

plugin umozliwiajacy dodanie pilki poprzez wpisanie komendy przez admina (kiedy jest zbugowana lub schowana)

 

i inne : )

 

Jeśli coś mi się przypomnij będę edytował post 


  • +
  • -
  • 1


#626863 Perfix [H@]?

Napisane przez Pr0-Sc0uT w 20.03.2014 19:22

w plugin_init()

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

 

potem całkiem na dole dodaj:

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
    if(get_user_flags(id) && ADMIN_IMMUNITY)
    {
          new id = get_msg_arg_int(1);
    
          if(!is_user_connected(id))    return PLUGIN_CONTINUE;
    
          new szTmp[256],szTmp2[256];
          get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
    
          new szPrefix[64] = "[H@]";
    
          if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
              add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
              add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
              add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
          }
         else{
              add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
              add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
          }
}
    
    set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}



#626623 Proszę o Klasę "Elitarny Snajper" i 5 innych

Napisane przez Sh4dy w 19.03.2014 18:05

Nazwa: Ognisty Elektryk (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymalosc: 0 Kondycja: 20 Bronie: mp5navy, m4a1 Dodatkowy opis: Masz 2 blyskawice(120DMG), a obrazenia nie sa oslabiane przez wytrzymalosc
-------------------------------------------------
Nazwa: Replikant (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymalosc:&nbsp; 10 Kondycja: 20 Bronie: hegrande, galil, flashbang Dodatkowy opis: Moze stawiac swoje repliki ktore odbijaja obrazenia
----------------------------

premki i mega na oddzielną flage
byle jaką napiszcie jakie:)


Łap, 2 klasy.

Załączone pliki




#626443 Proszę o klasy od Poziomu m.in Cheester

Napisane przez Sh4dy w 18.03.2014 20:21

&nbsp;

Kamikadze(201 lv)

Zdrowie:40.
Inteligencja:25.
Wytrzymałość:20.
Kondycja:25.
Bronie:Deagle,M4A1,AK47.
Opis:Posiada z M4A1 i AK47 + 10 dmg,Na nożu niewidka(1/255),AutoBH).
&nbsp;
Z góry Dziękuje , Pozdrawiam . :D
&nbsp;

Łap.

Załączone pliki




#622800 Zeedytuje mi ktoś nazwe frakcji

Napisane przez Mrowa . w 05.03.2014 18:36

\w - dalszy tekst będzie miał
kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał
kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał
kolor czerwony


#618738 [ROZWIĄZANE] Bicie swoich

Napisane przez _FOX_ w 21.02.2014 16:30

Miałem ten sam problem i myślę, że umiem ci pomóc

Wchodzisz w amxmodmenu>więcej>Ustawienia Cwar'ów>mp_friendlyfire

Zmień mapke i wszystko gra ;)


  • +
  • -
  • 1