- Ilość kawałków -9
- Typ dźwięku - .mp3
- Długość utworów - 12-28sek
- TYTUŁY UTWORÓW
1.Kaen-Kartka z Pamietnika 2.Syntetyczna-Ganja Mafia 3.Kaen-Alter Ego 4.Słoń&Mikser-D2B4 5.Grubson-Właścwy Kurs 6.Buka-Zamknij Oczy 7.Młody M ft. Słoń - Nikt mi tego nie dal nikt tego mi nie zabierze 8.Ganja Mafia -Dobre Gessy (prod. PSR) 9.Ganja Mafia-Prawdziwi Palacze
- Download:http://www16.zippysh...51585/file.html
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Johnnyy
Rejestracja: 21.02.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2014 15:18





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 40
- Odwiedzin: 2 553
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
johnny
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nudy
Kontakt
#643769 [RAP] RoundSound by Snajperr
Napisane przez Snajperr
w 17.06.2014 10:55
#275678 Inne dodawanie punktów
Napisane przez byCZUS
w 30.07.2011 11:51
Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:
Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).
A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
dodajemy coś takiego:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty. new szybkosc_rozdania[33];
Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }i zamieniamy na
public PrzydzielPunkty(id) { new szybkosc[60]; new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }zamieniamy na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
#438422 [ROZWIĄZANE COD NOWY] szybkie rozdawanie statystyk
Napisane przez Raen
w 30.07.2012 22:30
#644697 Fast Download [FD] nie działa na serwerze
Napisane przez TheMrZabek
w 22.06.2014 12:13
#644638 Przerobienie Pluginu Knife Mod
Napisane przez
nowy22
w 22.06.2014 09:37
Czy ktoś przerobi mi plugin Knife Mod
bardzo bym o to prosił.
Chodzi o to żeby plugin :
http://amxx.pl/topic...nozy-do-wyboru/
posiadał 4 opcje wyboru w menu.
1. Pocket Knife (Szybko biegasz)
2. Butcher Knife (Mała gravitacja)
3. hp (Regeneruje życie)
4. Zwykły Nóż
Dodatkowo żeby menu z nożami otwierało się każdemu na początku 1 rundy gdy gracz pierwszy raz wejdzie na dany serwer w życiu ,bo zapisywanie po wyborze już jest noża.
knife_mod.sma 7,4 KB 28 Ilość pobrań
knife_mod.amxx
#644704 Przerobienie Pluginu Knife Mod
Napisane przez
nowy22
w 22.06.2014 12:36
Nie chcę stand pluginu tylko taki jak wyżej napisałem 4 opcje a nie 5
#643176 proszę o dodanie frakcji do tego silnika
Napisane przez
Gryzon
w 14.06.2014 00:06
Łap, nie wiedziałem, które frakcje chcesz więc zrobiłem chyba tam gdzie najszybciej się dodaje klasę. cod_frakcje.ini wrzuć do configs
Załączone pliki
-
codsqlnew.sma 50,32 KB 10 Ilość pobrań
codsqlnew.amxx
-
cod_frakcje.ini 344 bajtów 12 Ilość pobrań
#643152 Dodanie "Dywizji" i "Frakcji"
Napisane przez FunnyeRss
w 13.06.2014 19:54
Witam,
Otóż mam problem, gdyż chciałem, aby ktoś z was dodał do mojego silnika (czysty silnik COD:MW od Peyote) Dodatek jakim jest "Dywizja" - Link : http://amxx.pl/topic...dywizja-codmod/
I frakcje , tak aby było na jakieś 15 klas , nie chce z cod frakce.ini , ponieważ chce także zrobić frakcje w opisie klas a z tego co wiem to się nie da chyba, żeby opis klas czytał frakcje z pliku cod_frakcje.ini.
To by było tyle, z góry dziękuje, dam ++++
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 39,84 KB 79 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#645010 szukam pluginów do JailBreak
Napisane przez TheMrZabek
w 23.06.2014 15:15
Szukam pluginów pod JailBreak takie jak:
Za co siedzisz ( pod dniem/pod radarem-nie w say'u)
lewitujace bronie w ganroomie nie lezące
ozywienie gracza przez admina kiedy jest FK : )
odpowiednia ilość w ct jak za dużo to przezuca do tt
plugin umozliwiajacy dodanie pilki poprzez wpisanie komendy przez admina (kiedy jest zbugowana lub schowana)
i inne : )
Jeśli coś mi się przypomnij będę edytował post
#626863 Perfix [H@]?
Napisane przez
Pr0-Sc0uT
w 20.03.2014 19:22
w plugin_init()
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
potem całkiem na dole dodaj:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(get_user_flags(id) && ADMIN_IMMUNITY) { new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] = "[H@]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
#626623 Proszę o Klasę "Elitarny Snajper" i 5 innych
Napisane przez
Sh4dy
w 19.03.2014 18:05
Nazwa: Ognisty Elektryk (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymalosc: 0 Kondycja: 20 Bronie: mp5navy, m4a1 Dodatkowy opis: Masz 2 blyskawice(120DMG), a obrazenia nie sa oslabiane przez wytrzymalosc
-------------------------------------------------
Nazwa: Replikant (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymalosc: 10 Kondycja: 20 Bronie: hegrande, galil, flashbang Dodatkowy opis: Moze stawiac swoje repliki ktore odbijaja obrazenia
----------------------------
premki i mega na oddzielną flage
byle jaką napiszcie jakie:)
Łap, 2 klasy.
Załączone pliki
-
codclass_ognistye.sma 4,26 KB 26 Ilość pobrań
codclass_ognistye.amxx
-
codclass_replikantp.sma 4,43 KB 34 Ilość pobrań
codclass_replikantp.amxx
#626443 Proszę o klasy od Poziomu m.in Cheester
Napisane przez
Sh4dy
w 18.03.2014 20:21
Łap.Kamikadze(201 lv)
Zdrowie:40.
Inteligencja:25.
Wytrzymałość:20.
Kondycja:25.
Bronie:Deagle,M4A1,AK47.
Opis:Posiada z M4A1 i AK47 + 10 dmg,Na nożu niewidka(1/255),AutoBH).
Z góry Dziękuje , Pozdrawiam .
Załączone pliki
-
codclass_Kamikadze201.sma 2,65 KB 18 Ilość pobrań
codclass_Kamikadze201.amxx
#622800 Zeedytuje mi ktoś nazwe frakcji
Napisane przez
Mrowa .
w 05.03.2014 18:36
kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał
kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał
kolor czerwony
#618738 [ROZWIĄZANE] Bicie swoich
Napisane przez _FOX_
w 21.02.2014 16:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Johnnyy
- Regulamin