Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zgierak - zdjęcie

Zgierak

Rejestracja: 21.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.04.2014 21:28
-----

Moje tematy

Rakieta-co odpowiada za dystans lotu

08.04.2014 21:40

Czy da się zmienic dystans lotu rakiety ? Np. leci na odleglosc 500 i gdy nikogo nie trafi to znika.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

To to ?                 VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

Czy moze to ?                   vAngle[0] *= -1.0;           gdzie -1.0 moze oznaczac ze dystans trwa ciagle  ?

Przerobienie perku naznaczony na klase

08.04.2014 08:12

proszę o przerobienie perku naznaczony na klase.

Prosba o dodanie losowej broni do klasy

12.03.2014 15:24

Proszę o dodanie do tej klasy, by co runde dostawała losową broń.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Ormianin";
new const opis[]    = "Otrzymuje losowa bron co runde; mniej widoczny na nozu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new const frakcja[] = "Zwykle (od 5K LvL)";
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Prosba o modyfikacje klasy Podpalacz.

23.02.2014 14:33

Chciałbym aby ktoś przerobił mi te klase Podpalacz  tak aby była na flage ADMIN_LEVEL_A a takze miala frakcje Premium

Modyfikacja paczek na podstawie odznak

22.02.2014 21:25

Jezeli nie ten dział to bardzo proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego ;)

 

Otóz korzystam z pluginu odznaki_status http://amxx.pl/topic...aki/?hl=odznaki i chciałbym aby ktoś do mojego "paczki.sma" w case3 dodał ze zamiast losowania zdrowia jest losowanie ilosci odznak. Czy jest to mozliwe ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Bonusowe Paczki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "radim edytowal ricO"

new const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
	
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(modelitem);
}


public PoczatekRundy()	
	kill_all_entity("paczka")


public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	
	if( kid == vid )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
		create_itm(vid, 0)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UzyjPaczki(id)
{
	if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) )
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	
	switch(random_num(1, 5))
	{
		case 1:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(-5, -30);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "**** ! To trucizna, straciles ^x04%i HP!", losowehp)
		}
		case 2:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(5, 30);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "Uff to tylko apteczka, uleczyles sie o ^x04%i HP!", losowehp)	
		}
		case 3:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(5, 30);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "Uff to tylko apteczka, uleczyles sie o ^x04%i HP!", losowehp)
		}
		case 4:
		{
			ColorChat(id, GREY, "Masz juz perk! Nie mozesz podniesc tej paczki!")	
			if(cod_get_user_perk(id))
				return PLUGIN_HANDLED
			
			cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
		}
		case 5:
		{
			new losowyexp = random_num(20, 50);
			cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + losowyexp);
			ColorChat(id, GREY, "Czuje, ze staje sie madrzejszy ! Znalazles ^x04%i XP!", losowyexp)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public create_itm(id, id_item){ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
public fwd_touch(ent,id)
{       
	if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
	
	if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
	
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31); 
	
	if(!equali(classname,"paczka")) return FMRES_IGNORED;
	
	if(pev(id,pev_button))
	{
	{
		UzyjPaczki(id)
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
	}
}
return FMRES_IGNORED; 
}
public kill_all_entity(classname[]) {
new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
while(iEnt > 0) {
	remove_entity(iEnt)
	iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)		
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/