Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zgierak - zdjęcie

Zgierak

Rejestracja: 21.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.04.2014 21:28
-----

#428577 [PYTANIE]Jak dodać 2 perki dla jednej postaci.

Napisane przez d0naciak w 05.07.2012 08:29

1. Szukamy:


perk_gracza[33],
wartosc_perku_gracza[33];

zmieniamy na:

perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33];


jak widzisz wartosc wielkosc tablicy to 2, wiec ustaw na wiecej, a potem kolejno dodawaj usunięcie, dodanie 3 perku i tyle
  • +
  • -
  • 2


#284825 Klasa Pomagier

Napisane przez A może sma? w 18.08.2011 20:46

Cześć :]
Klasa to modyfikacja tego pluginu:
Pallets with Bags - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Jak ona działa?
Po wciśnięciu E mamy do wyboru 3 tryby:
  • Tryb strzelania - możemy w nim normalnie strzelać
  • Tryb stawiania worków - strzelanie zablokowane; worki stawiamy strzałem; po skończeniu się nam worków automatycznie jest przełączany tryb na strzelanie
  • Tryb usuwania worków - strzelanie zablokowane; worki usuwamy strzałem; jeżeli nie postawiliśmy worków żadnych automatycznie jest przełączany tryb na strzelanie

Opcje konfiguracji (w sma):
/* ***** KONFIGURACJA ***** */
#define ILOSC_WORKOW_GRACZA 5 // ilość worków na rundę
//#define PREMIUM // od komentuj, jeżeli klasa ma być premium
#define ODDAJWORKI // jeżeli od komentowane to będzie oddawać worki przy ich usuwaniu
/* ***** KONFIGURACJA ***** */


Klasa:

Załączony plik  codclass_hud_p_pomagier.sma   11,34 KB  454 Ilość pobrań
  codclass_hud_p_pomagier.amxx
Modele:
[CoD Nowy] Klasa Pomagier - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Klasa jest zintegrowana z pluginem pozwalającym na wyświetlenie ilości rakiet/min itd w HUD, którego dziś zaktualizowałem do wersji 1.3 :]
  • +
  • -
  • 11


#630231 Misja dla ogarniętych :)

Napisane przez CzarnaDupa w 05.04.2014 12:56

Może poproś o przeniesienie tego do zleceń płatnych, wątpie, że znajdzie się osoba która poświęci cały dzień żeby zrobić Ci praktycznie paczke CoD unikalnego tylko dla Ciebie, takie coś niestety ale kosztuje pare zł :)


  • +
  • -
  • 2


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39684 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#620886 Dodanie do klasy zakazu uzywania perkow

Napisane przez dredek w 27.02.2014 21:52

Tu masz poradnik : http://amxx.pl/topic...kowanie-perkow/

Myślę ,że możesz sam to w bardzo łatwy sposób zrobić :)


  • +
  • -
  • 4


#619644 [Perk] Naznaczony

Napisane przez MAGNET w 23.02.2014 23:46

NAZNACZONY

inne informacje

Zasada działania jest prosta - Po użyciu zapisuje id namierzonego, a następnie przy drugim użyciu teleportuje Cię za plecy naznaczonego. Ponadto nie zablokujesz się w teksturach, jeśli obiekt będzie np. przy ścianie. 

 

instalacja

Skompilowany plik *amxx do plugins

Dźwięk do sound/misc

 

inne informacje

Dziękuję za nieocenioną pomoc 2873 (R3X :D) oraz 9579 

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#497457 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez Klakier w 04.01.2013 16:06

Jak chcesz, żeby paczka była w powietrzu usuwasz:
	origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0

zamiast tego dajesz:
	origins[2] += 10.0;

Usuwasz też:
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);

i
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);


Wsio.

Co to traconego hp, lepiej zrobić tak:
	   	 new losowehp = random_num(5, 20);
set_user_health(id, hp-losowehp)


Jeszcze jeden widze problem. Jeżeli chcesz żeby było np. 1/4 na wypadnięcie paczki szukasz:
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
create_itm(vid, 0)

i zmieniasz na

if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
{
if(random_num(1,4)==1)
create_itm(vid, 0)
}


Mam nadzieję, że pomogłem :D
  • +
  • -
  • 5


#480528 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez Droso w 18.11.2012 18:15

Z każdego gracza, jeśl chcesz np. 1/5
to
    switch(random_num(1, 5))
zamień na
    switch(random_num(1, 25))
1/2 - 10
1/3 - 15
1/4 - 20
1/5 - 25
1/6 - 30
i się zwiększa co 5 ;)
  • +
  • -
  • 1


#589187 Bugowanie frakcji w COD MODZIE

Napisane przez Polak Potrafi w 28.11.2013 12:38

Witam w tym poradniku pokaże wam jak zlikwidować problem z bugowaniem frakcji.

Dodawałem frakcje sposobem Cypisa.

W moim przypadku śmiga jak marzenie :crazy:

Więc tak sposób jest banalny wchodzimy w Qtm_CodMod.sma

I tam zmieniamy linjikę

 

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64

na

 

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 132

Problem polegał na zbyt dużej ilości liter z których składają sie klasy w 1 frakcji u mnie wynosiła ona 81

 

Snajper 7 liter

Komandos 8 liter

Rusher 6 liter

Strzelec wyborowy 16 liter                                 81>64

Szturmowiec 11 liter

Obronca 7liter

Rambo 5 liter

Medyk 5 liter

Saper 5 liter

Demolitions 11 liter


  • +
  • -
  • 3


#619494 Prosba o modyfikacje klasy Podpalacz.

Napisane przez Danio7 w 23.02.2014 17:03

Sory za 2 posty

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#619414 Prosba o zmiane klasy podpalacza

Napisane przez Zazdrosny w 23.02.2014 13:53

Kolego to nie jest dział do prośby o modyfikację. Do tego masz ten dział ! http://amxx.pl/forum...ikówklasperków/