1. Szukamy:
perk_gracza[33],
wartosc_perku_gracza[33];
zmieniamy na:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33];
jak widzisz wartosc wielkosc tablicy to 2, wiec ustaw na wiecej, a potem kolejno dodawaj usunięcie, dodanie 3 perku i tyle
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez d0naciak
w 05.07.2012 08:29
Napisane przez A może sma?
w 18.08.2011 20:46
/* ***** KONFIGURACJA ***** */
#define ILOSC_WORKOW_GRACZA 5 // ilość worków na rundę
//#define PREMIUM // od komentuj, jeżeli klasa ma być premium
#define ODDAJWORKI // jeżeli od komentowane to będzie oddawać worki przy ich usuwaniu
/* ***** KONFIGURACJA ***** */
Napisane przez CzarnaDupa
w 05.04.2014 12:56
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez dredek
w 27.02.2014 21:52
Tu masz poradnik : http://amxx.pl/topic...kowanie-perkow/
Myślę ,że możesz sam to w bardzo łatwy sposób zrobić
Napisane przez MAGNET
w 23.02.2014 23:46
NAZNACZONY
Zasada działania jest prosta - Po użyciu zapisuje id namierzonego, a następnie przy drugim użyciu teleportuje Cię za plecy naznaczonego. Ponadto nie zablokujesz się w teksturach, jeśli obiekt będzie np. przy ścianie.
Skompilowany plik *amxx do plugins
Dźwięk do sound/misc
Dziękuję za nieocenioną pomoc 2873 (R3X ) oraz 9579
Napisane przez Klakier
w 04.01.2013 16:06
origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0
origins[2] += 10.0;
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
new losowehp = random_num(5, 20);
set_user_health(id, hp-losowehp)
if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
create_itm(vid, 0)
if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
{
if(random_num(1,4)==1)
create_itm(vid, 0)
}
Napisane przez Droso
w 18.11.2012 18:15
Napisane przez Polak Potrafi
w 28.11.2013 12:38
Witam w tym poradniku pokaże wam jak zlikwidować problem z bugowaniem frakcji.
Dodawałem frakcje sposobem Cypisa.
W moim przypadku śmiga jak marzenie
Więc tak sposób jest banalny wchodzimy w Qtm_CodMod.sma
I tam zmieniamy linjikę
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
na
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 132
Problem polegał na zbyt dużej ilości liter z których składają sie klasy w 1 frakcji u mnie wynosiła ona 81
Snajper 7 liter
Komandos 8 liter
Rusher 6 liter
Strzelec wyborowy 16 liter 81>64
Szturmowiec 11 liter
Obronca 7liter
Rambo 5 liter
Medyk 5 liter
Saper 5 liter
Demolitions 11 liter
Napisane przez Danio7
w 23.02.2014 17:03
Sory za 2 posty
Napisane przez
Zazdrosny
w 23.02.2014 13:53
Kolego to nie jest dział do prośby o modyfikację. Do tego masz ten dział ! http://amxx.pl/forum...ikówklasperków/