Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

papasmerf1222 - zdjęcie

papasmerf1222

Rejestracja: 19.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.11.2016 17:53
-----

#672284 Poszukuję pluginu który będzie pokazywać w say DMG z wysokości graczy

Napisane przez dasiek w 27.11.2014 15:33

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Aero"

#define DMG_FALL (1<<5) 

new szName[32];

public plugin_init() {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwd_TakeDamage", 0);
}

public fwd_TakeDamage(id,idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(DMG_FALL & damagebits)
    {
        get_user_name(id, szName, 31);
	ColorChat(0, RED, "(HNS-EVOLUTION DAMAGE) ^x01[^x03%s^x01] stracil:^x01 [^x03 %.0f HP^x01 ]^x04 poprzez^x03 DMG", szName, damage);
    }
} 

a tak?


  • +
  • -
  • 1


#658858 Problem ze zbanowaniem gracza ze zmiennym STEAM ID

Napisane przez szelbi w 19.08.2014 15:20

http://darkgl.amxx.p...ycia-cheaterom/

 

Na jakiś czas zniknie z serwera.


  • +
  • -
  • 1


#641600 Edycja hud na dhud

Napisane przez Engi w 02.06.2014 20:20

Pamiętajcie, że dHud wyświetli max 128 znaków.

Nie testowane.

Nie ma za co.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#638751 [ROZWIĄZANE] kody do pluginu sklepiku waq

Napisane przez Drago36 w 17.05.2014 11:51

Zapomniałem, że to ma trwać tylko przez 1 rundę :facepalm2:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#638643 [ROZWIĄZANE] kody do pluginu sklepiku waq

Napisane przez Drago36 w 16.05.2014 20:54

I nie pokazuj mi już tego na oczy.

 

:>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#638276 [ROZWIĄZANE] kody do pluginu sklepiku waq

Napisane przez Drago36 w 13.05.2014 20:40

EDIT: Podpalenie niby dziala ale w trakcie podpalenia zamiast w trakcie biegu miec 250 mam co chwile od 100 do 150

 

Mam nadzieję, że chodziło ci o prędkość gracza. Usunąłem całkowicie i podpalenie nie będzie spowalniało.

Dodałem dźwięki i nie powinno już sypać errorami.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#638083 [ROZWIĄZANE] kody do pluginu sklepiku waq

Napisane przez Drago36 w 12.05.2014 18:36

Zmieniłem kod, przetestuj teraz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#638021 [ROZWIĄZANE] kody do pluginu sklepiku waq

Napisane przez Drago36 w 12.05.2014 15:11

Wybuch poprawiłem i teraz losujący także będzie umierał.

Dziwne, że podpalenie nie działa jak należy. Jest ustawiony tak, że co 2 sec zabiera po -10hp. Może nie zauważyłeś?

A jak nie działa, to trzeba pokombinować. Dodatkowo jeśli gracz palący się, styknie się z innym graczem to on również się podpali i  wyskoczy wiadomość "Gracz1 zapalił Gracza2".

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#637908 [ROZWIĄZANE] kody do pluginu sklepiku waq

Napisane przez Drago36 w 11.05.2014 17:15

Zrobiłem na szybkiego, trzeba sprawdzić.

Wszystko co potrzebne jest w załączniku.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#637038 DMG po stracie HP gracza

Napisane przez VertekS w 07.05.2014 10:41

Kod pluginu:

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#628537 [ROZWIĄZANE] Edycja losowania w sklepiku

Napisane przez Drago36 w 27.03.2014 16:36

Prawdopodobnie to powoduje dalszą blokadę losowań.

gUsed[id][6]=true;

Nie jestem pewny czy to pomoże, ale sprawdź.

Dodaj pod bibliotekami:

new iBuyCount
const iMaxBuy = 3 // <=ile razy mozna losowan na runde

Następnie zarejestruj nową rundę (chyba że masz to kod możesz tam wlepić):

register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")

I najlepiej wrzuć na koniec ten public:

public event_round_start()
{
    iBuyCount = 0
}

A teraz podmieniasz cały kod który pokazałeś na mój:

case 6: {
if(guf>=(3-cena2)){
if(is_user_alive(id)){
if(!gUsed[id][6]){
if(iBuyCount >= iMaxBuy)
{
gUsed[id][6]=true;
}
iBuyCount++
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
set_task(1.0, "Losowanko",id);
client_print(id, print_chat,"[%s] Bierzesz udzial w losowaniu",gszPrefix);
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Mozna tylko 3 razy na runde losowac",gszPrefix);
}
else {
if(!gUsed[id][7]){
if(iBuyCount >= iMaxBuy)
{
gUsed[id][7]=true;
}
iBuyCount++
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
los_respawn(id);
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Mozna tylko 3 razy na runde brac udzial w losowaniu respawnu",gszPrefix);
}
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Nie masz tylu fragow",gszPrefix);
WyswietlShopMen(id);
}
}

  • +
  • -
  • 2


#628551 [ROZWIĄZANE] Edycja losowania w sklepiku

Napisane przez Drago36 w 27.03.2014 17:20

Musiałeś zapomnieć o:

register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")

i kodzie na końcu

public event_round_start()
{
    iBuyCount = 0
}

I zamiast:

const iMaxBuy = 3 // <=ile razy mozna losowan na runde

Daj:

const iMaxBuy = 2 // <=ile razy mozna losowan na runde

  • +
  • -
  • 1


#628599 [ROZWIĄZANE] Edycja losowania w sklepiku

Napisane przez Drago36 w 27.03.2014 19:43

Wrzuć tutaj plik sklepu .sma


  • +
  • -
  • 2