Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

[ROZWIĄZANE] Edycja losowania w sklepikuEdycja

edycja pluginu

Najlepsza odpowiedź Drago36, 27.03.2014 16:36

Prawdopodobnie to powoduje dalszą blokadę losowań.

gUsed[id][6]=true;

Nie jestem pewny czy to pomoże, ale sprawdź.

Dodaj pod bibliotekami:

new iBuyCount
const iMaxBuy = 3 // <=ile razy mozna losowan na runde

Następnie zarejestruj nową rundę (chyba że masz to kod możesz tam wlepić):

register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")

I najlepiej wrzuć na koniec ten public:

public event_round_start()
{
    iBuyCount = 0
}

A teraz podmieniasz cały kod który pokazałeś na mój:

case 6: {
if(guf>=(3-cena2)){
if(is_user_alive(id)){
if(!gUsed[id][6]){
if(iBuyCount >= iMaxBuy)
{
gUsed[id][6]=true;
}
iBuyCount++
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
set_task(1.0, "Losowanko",id);
client_print(id, print_chat,"[%s] Bierzesz udzial w losowaniu",gszPrefix);
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Mozna tylko 3 razy na runde losowac",gszPrefix);
}
else {
if(!gUsed[id][7]){
if(iBuyCount >= iMaxBuy)
{
gUsed[id][7]=true;
}
iBuyCount++
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
los_respawn(id);
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Mozna tylko 3 razy na runde brac udzial w losowaniu respawnu",gszPrefix);
}
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Nie masz tylu fragow",gszPrefix);
WyswietlShopMen(id);
}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 papasmerf1222

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 27.03.2014 16:02

case 6: {
if(guf>=(3-cena2)){
if(is_user_alive(id)){
if(!gUsed[id][6]){
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
set_task(1.0, "Losowanko",id);
client_print(id, print_chat,"[%s] Bierzesz udzial w losowaniu",gszPrefix);
gUsed[id][6]=true;
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Juz raz brales udzial w losowaniu",gszPrefix);
}
else {
if(!gUsed[id][7]){
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
los_respawn(id);
gUsed[id][7]=true;
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Juz raz brales udzial w losowaniu respawnu",gszPrefix);
}
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Nie masz tylu fragow",gszPrefix);
WyswietlShopMen(id);
}
}

Co muszę przestawić w tym kodzie żebym mógł losować 3x na rundę a nie 1x

Z góry dzięki wielkie za pomoc.

 


  • +
  • -
  • 0

**HNS EVOLUTION** Unikatowy serwer HNS.

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_1F2638_FFFFFF.png


#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 16:36   Najlepsza odpowiedź

Prawdopodobnie to powoduje dalszą blokadę losowań.

gUsed[id][6]=true;

Nie jestem pewny czy to pomoże, ale sprawdź.

Dodaj pod bibliotekami:

new iBuyCount
const iMaxBuy = 3 // <=ile razy mozna losowan na runde

Następnie zarejestruj nową rundę (chyba że masz to kod możesz tam wlepić):

register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")

I najlepiej wrzuć na koniec ten public:

public event_round_start()
{
    iBuyCount = 0
}

A teraz podmieniasz cały kod który pokazałeś na mój:

case 6: {
if(guf>=(3-cena2)){
if(is_user_alive(id)){
if(!gUsed[id][6]){
if(iBuyCount >= iMaxBuy)
{
gUsed[id][6]=true;
}
iBuyCount++
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
set_task(1.0, "Losowanko",id);
client_print(id, print_chat,"[%s] Bierzesz udzial w losowaniu",gszPrefix);
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Mozna tylko 3 razy na runde losowac",gszPrefix);
}
else {
if(!gUsed[id][7]){
if(iBuyCount >= iMaxBuy)
{
gUsed[id][7]=true;
}
iBuyCount++
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
los_respawn(id);
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Mozna tylko 3 razy na runde brac udzial w losowaniu respawnu",gszPrefix);
}
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Nie masz tylu fragow",gszPrefix);
WyswietlShopMen(id);
}
}

  • +
  • -
  • 2

#3 papasmerf1222

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 27.03.2014 17:07

Zrobiłem tak jak napisałeś. Teraz w pierwszej rundzie po zmianie mapy mogę losować 4x. A w kolejnych rundach do końca mapy już mogę tylko 1x na rundę.


  • +
  • -
  • 0

**HNS EVOLUTION** Unikatowy serwer HNS.

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_1F2638_FFFFFF.png


#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 17:20

Musiałeś zapomnieć o:

register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")

i kodzie na końcu

public event_round_start()
{
    iBuyCount = 0
}

I zamiast:

const iMaxBuy = 3 // <=ile razy mozna losowan na runde

Daj:

const iMaxBuy = 2 // <=ile razy mozna losowan na runde

  • +
  • -
  • 1

#5 papasmerf1222

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 27.03.2014 18:46

Przy kompilowaniu mam 2x warning

 

Warning: Loose indentation on line 178
Warning: Loose indentation on line 191
Header size:           1776 bytes
Code size:            23368 bytes
Data size:            16380 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   57908 bytes
 
2 Warnings.
Done.

 

 

I ten warning to jest iBuyCount++ od tego.

Zaraz napisze czy działa plugin bo właśnie go sprawdzam.

Edit: Dalej jest tak samo i wszystko dopisałem tak jak powinno być z tym, że teraz na początku rundy mogę losować 3x, a potem tak jak wcześniej 1x.

Użytkownik papasmerf1222 edytował ten post 27.03.2014 18:49

  • +
  • -
  • 0

**HNS EVOLUTION** Unikatowy serwer HNS.

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_1F2638_FFFFFF.png


#6 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 19:43

Wrzuć tutaj plik sklepu .sma


  • +
  • -
  • 2

#7 papasmerf1222

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.03.2014 01:14

Okej już sobie poradziłem był podobny temat na forum ale dziękuję za pomoc tak czy inaczej oraz leci plusik dla Ciebie ;)

Pozdrowionka


  • +
  • -
  • 0

**HNS EVOLUTION** Unikatowy serwer HNS.

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_1F2638_FFFFFF.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych