Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Danny OK - zdjęcie

Danny OK

Rejestracja: 16.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2016 15:56
-----

Moje tematy

Autorski BF2 Exp Mod - Error

03.02.2016 12:33

Hej,

 

Mam do was ogromną prośbę :) Potrzebuję pomocy z wyeliminowaniem jednego loga.

L 02/03/2016 - 11:41:05: Start of error session.
L 02/03/2016 - 11:41:05: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160203.log")
L 02/03/2016 - 11:41:05: [ENGINE] Invalid player 2 (not in-game)
L 02/03/2016 - 11:41:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bf2rank.amxx")
L 02/03/2016 - 11:41:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "find_sphere_class")
L 02/03/2016 - 11:41:05: [AMXX]    [0] badgepowers.inl::explosion (line 71)

Część kodu badgepowers.inl: new numfound = find_sphere_class(id, "player", 150.0, entlist, 32);

public explosion(id)
{
	if ( !value[cvarbadgesactive] || !value[cvarbadgepowers] ) return HAM_IGNORED;
	if ( is_user_hltv(id) ) return HAM_IGNORED;
	
	new entlist[33];
	new damage = g_PlayerBadges[id][BADGE_DEATH]*value[cvarpower_badge13];
	
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 150.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];
	
		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			fakedamage(pid, "explosion", damage*1.0, DMG_BLAST);
			
		if (!is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) 
		{
			new awardauthid[35];
			get_user_name(pid,awardauthid,34);
			set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1);
			totalkills[id]++;
			ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Zabiles^x04 %s^x01 wyrzuconym po smierci granatem.",awardauthid);
		}
	}

[ROZWIĄZANE] Tworzenie natywu

01.06.2015 21:12

Hej,

 

Jak zrobić natyw z danymi które nie mają index'u gracza?

 

Np.

new loaded;

[...]


public plugin_natives()
{
	register_library("wczytywarka");
	register_native("wcz_get_result", "_wcz_get_result");
}

public _wcz_get_result(plugin, params)
{
	if(!g_boolsqlOK) return 404;
	return loaded;
} 

Inc

#if defined _wczytywarka_included
        #endinput
#endif

#define _wczytywarka_included

#pragma library "wczytywarka"

native wcz_get_result();
// zwraca rezultat wczytania( int )
// zwroci 404 jezeli nie wczytano jeszcze wczytywarki

Tak nie pyka :)

 

[ROZWIĄZANE] Wyrzucenie granatu po śmierci

30.05.2015 12:09

Witam,

 

W grze COD MW jest taka opcja, że jak się zginie to granat po śmierci wypada i wybucha po 2-3 sek.

Czy jest możliwość tego zrobienia w CS 1.6? Jak?

 

Wiem jak zrobić efekt wybuchu, tylko przydałby mi się jeszcze aby obok zwłok po śmierci ukazywał się model HE.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Danny.

Najlepszy sposób na zapis itemów gracza

19.05.2015 18:41

Witam,

 

Poszukuję najlepszego sposobu na zapisanie itemów gracza.

Każdy gracz może mieć kilka sztuk każdego itemu (wszystkich ok. 20-25 itemów), jaki najlepszy zapis do tego zrobić?

 

Mam już nvault ze statystykami ok, 35 wpisów i nie chciałbym dodawać do tego kolejnych 20-25 wpisów. 
Można to zrobić jakoś inaczej?

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam, Danny.

Podmiana broni

31.03.2015 17:10

Witam,

 

Jak zrobić aby podmieniało bronie? Pomoże ktoś?

 

Przykład:

Na początku mapy daje Deagle dla graczy z flagą "b" ale wyrzuca USP/Glock lub je usuwa.

 

Pozdrawiam, Danny.