Plugin po wejściu na serwer wyświetli napis powitalny (każdy gracz z osobna widzi napis).
Standardowa.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
SevSon- nie posiada znajomych
Napisane przez skunew
w 19.03.2014 20:43
Plugin po wejściu na serwer wyświetli napis powitalny (każdy gracz z osobna widzi napis).
Standardowa.
Napisane przez psilocybe
w 04.12.2014 18:25
Prosty plugin pomagający odnaleźć leżącą bombę. Co 2 sekundy wypuszcza czerwony okrąg z miejsca gdzie leży paka.
Autor: psilocybe (dzięki za pomoc na forum)
Standardowa.
Brak.
Napisane przez Rivit
w 24.07.2014 12:13
http://amxx.pl/topic...owanie-buyzone/
Blokuje tworzenie buyzone. Wtedy nic nie kupisz. Albo można tym co zalinkował sharku
Napisane przez glut
w 24.07.2014 09:14
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Darmowe AWP", "0.1", "glut") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; give_item(id, "weapon_awp") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "ammo_338magnum") return HAM_IGNORED; }
Napisane przez Carbon
w 20.05.2013 17:17
Plugin umożliwia kupowanie przedmiotów które pomagają w rozgrywce ułatwiając ją
deathrun_shop "1" [1 - Włączony, 2 - Wyłączony plugin]
deathrun_he_cost "1000" [Koszt HE]
deathrun_bothgrenades_cost "1000" [Koszt HE + FB]
deathrun_silent_cost "1000" [Koszt cichego chodzenia]
deathrun_health_cost "1000" [Koszt dodatkowych puntkow zycia +250]
deathrun_armor_cost "1000" [Koszt dodatkowego zycia +250 i armora +250]
deathrun_speed_cost "1000" [Koszt szybkiego biegania]
deathrun_gravity_cost "1000" [Koszt mniejszej grawitacji]
deathrun_invisibility_cost "1000" [Koszt niewidzialności]
deathrun_speed_power "400.0" [Prędkość dodatkowej szybkości "szybsze bieganie"]
deathrun_gravity_power "0.5" [Siła dodatkowej grawitacji]
deathrun_advertise_message "1" [Czy wiadomości informacyjne o sklepie mają być włączone? 1 - tak 0 - nie]
/drshop - otwiera menu sklepu
Standardowa
Plik Deathrun_Shop.amxx wrzuć do addons/amxmodx/plugins
Plik Deathrun_Shop.sma wrzuć do addons/amxmodx/plugins
Plik Deathrun_Shop.txt wrzuć do cstrike/addons/data/lang
Deathrun_Shop.sma 12,63 KB 497 Ilość pobrań
Deathrun_Shop.amxx
deathrunshop.txt 4,94 KB 468 Ilość pobrań
@Edit1: Usunąłem błąd w sklepie - Nie można było nic kupić. Poprawiona wersja w załączniku
Napisane przez ex0
w 16.06.2014 07:15
Tak. Model sie pobiera
W konsoli nie ma zadnych errorow
Perk normalnie dostaje lecz model jest standardowy
GHW_Replacement nie mam wgrane. Moze to pomoze?
Ale jak mam tam dopisac podmiane odnosnie perku?
Skoro nie masz GHW to moja teza odpada, ponieważ event CurWeapon wykorzystywany w przedmiocie nie ma z czym po ludzku pisząc "kolidować, gryźć się" więc powinien bezpośrednio działać .
Model jest standardowy i nie zmienia się tak?
Spróbuj zastosować ten poradnik:
http://amxx.pl/topic/43908-zmiana-modeli-broni-dla-klasperkow/
I wgrać modele V_ W_ P_
Możliwe, że on działa . A bynajmniej powinien.
Poradzisz sobie ?
Napisane przez
Gryzon
w 13.06.2014 23:05
Jakby od kolegi nie działały, łap ode mnie
new dostepna = 45;
oraz
if(level < 45)
Zmieniasz poziom od którego można jej używać.
Napisane przez Mychu
w 15.06.2014 12:26
Napisane przez
Gryzon
w 15.06.2014 16:47
Łapaj:
Napisane przez
Gryzon
w 15.06.2014 14:10
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("infovip","1.0","amxx.pl") register_clcmd("say /vip","info") } public zasady(id) { show_motd(id,"infovip.txt","info") }
Napisane przez Alelluja
w 15.06.2014 12:20
Napisane przez Alelluja
w 13.06.2014 13:37
Napisane przez
Pomager'ek
w 11.06.2014 16:43
Celne Oko - chce aby dodawalo 50 EXP'a -zrobione
#include <amxmodx>
#include <codmod>new const perk_name[] = "Celne Oko";
new const perk_desc[] = "Za zabojstwo strzalem w glowe dostajesz dodatkowo 50 expa";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "B4DZ!0");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Death()
{
new id = read_data(2);
new weapon, hitzone, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(hitzone != HIT_HEAD)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
GoodMode - Udalo mi sie zedytowaz by dzialalo na 2 sec (a nie 4) lecz pasek leci ~4 sekundy , da rade to zmienic? - niewiem czy dobrze ale sproboj
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new const perk_name[] = "GoodMode";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu jestes niesmiertelny na 2sek [c]";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_task(2.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(2)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Notatki Zieniasa - Perk dziala od 20-30 sekund. Chcialbym by dzialal on od 5-11 sekund - nie testowalem ale powinno byc ok
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define TIME 11
new const perk_name[] = "Notatki Zieniasa";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund zadajesz 4 razy wiecej obrazen [c]. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33]
new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav"
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(SoundStart)
precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
{
client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
switch(CzasTrwania)
{
case 3:
{
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
}
case 2: Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
case 1:
{
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
cod_set_user_perk(id, 0)
}
}
}
}
public cod_perk_used(id)
{
client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]);
}
public QuadDamage(id)
{
id-=44
CzasTrwania--
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED
if(!(task_exists(idattacker+44)))
return HAM_IGNORED
SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
return HAM_IGNORED
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisane przez Alelluja
w 09.06.2014 13:35
Teraz all działa
Punisher:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Punisher (130lvl)";
new const opis[] = "1/10 na natychmiastowe zabicie z wszystkich broni, 3 skoki (dostepny od 130lvl)";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) < 130) // xx jako numer lvla
{
/// komunikat o dostępie klasy
return COD_STOP
}
// wykonuje się dalsza część (ma_klase i te inne priedy)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
A tutaj Nożownik
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Nozownik (45lvl)";
new const opis[] = "Posiada 2 skoki oraz jest slabo widoczny na nozu (dostepny od 45lvl)";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) < 45) // xx jako numer lvla
{
/// komunikat o dostępie klasy
return COD_STOP
}
// wykonuje się dalsza część (ma_klase i te inne priedy)
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 16);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
Napisane przez
Sh4dy
w 07.06.2014 14:24
Tutaj masz sma bo nie moge wysłać ci amxx
sma Araba nie da sie kompilowac ;/
Masz gotowe, brakowało odpowiedniej linijki.