Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SevSon- - zdjęcie

SevSon-

Rejestracja: 14.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.02.2016 20:30
-----

#626708 Napis po wejściu na serwer (HUD)

Napisane przez skunew w 19.03.2014 20:43

opis

 

Plugin po wejściu na serwer wyświetli napis powitalny (każdy gracz z osobna widzi napis).

 

instalacja

 

Standardowa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#673608 Bomb Marker - HoundEye Bomb

Napisane przez psilocybe w 04.12.2014 18:25

opis

 

Prosty plugin pomagający odnaleźć leżącą bombę. Co 2 sekundy wypuszcza czerwony okrąg z miejsca gdzie leży paka.

 

Autor: psilocybe (dzięki za pomoc na forum)

 

screenshot

 

bomb_houndeye.jpg

 

 

instalacja

 

Standardowa.

 

cvary

 

Brak.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#652649 [ROZWIĄZANE] Nie dziala blokada kupowania broni

Napisane przez Rivit w 24.07.2014 12:13

http://amxx.pl/topic...owanie-buyzone/

 

 

Blokuje tworzenie buyzone. Wtedy nic nie kupisz. Albo można tym co zalinkował sharku


  • +
  • -
  • 1


#652599 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu na darmowa bron

Napisane przez glut w 24.07.2014 09:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("Darmowe AWP", "0.1", "glut")	
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED;
	
	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	
	return HAM_IGNORED;
}
 
Proszę
  • +
  • -
  • 2


#544130 Sklep Deathrun [ W PEŁNI SPOLSZCZONY]

Napisane przez Carbon w 20.05.2013 17:17

opis

Plugin umożliwia kupowanie przedmiotów które pomagają w rozgrywce ułatwiając ją :)

 

 

 

cvary

 

deathrun_shop "1" [1 - Włączony, 2 - Wyłączony plugin]
deathrun_he_cost "1000" [Koszt HE]
deathrun_bothgrenades_cost "1000" [Koszt HE + FB]
deathrun_silent_cost "1000" [Koszt cichego chodzenia]
deathrun_health_cost "1000" [Koszt dodatkowych puntkow zycia +250]
deathrun_armor_cost "1000" [Koszt dodatkowego zycia +250 i armora +250]
deathrun_speed_cost "1000" [Koszt szybkiego biegania]
deathrun_gravity_cost "1000" [Koszt mniejszej grawitacji]
deathrun_invisibility_cost "1000" [Koszt niewidzialności]
deathrun_speed_power "400.0" [Prędkość dodatkowej szybkości "szybsze bieganie"]
deathrun_gravity_power "0.5" [Siła dodatkowej grawitacji]
deathrun_advertise_message "1" [Czy wiadomości informacyjne o sklepie mają być włączone? 1 - tak 0 - nie]

 

 

 

komendy

/drshop - otwiera menu sklepu

 

 

 

 

 

 

screenshot

sklepdr.png

 

 

 

 

instalacja

Standardowa

 

Plik Deathrun_Shop.amxx wrzuć do addons/amxmodx/plugins
Plik Deathrun_Shop.sma wrzuć do addons/amxmodx/plugins
Plik Deathrun_Shop.txt wrzuć do cstrike/addons/data/lang

 

 

 

 

download

 

Załączony plik  Deathrun_Shop.sma   12,63 KB  497 Ilość pobrań
  Deathrun_Shop.amxx

 

Załączony plik  deathrunshop.txt   4,94 KB  468 Ilość pobrań

 

 

@Edit1: Usunąłem błąd w sklepie - Nie można było nic kupić. Poprawiona wersja w załączniku :) 

 

 


  • +
  • -
  • 4


#643614 Prosba o dodanie modeli do 4 perkow

Napisane przez ex0 w 16.06.2014 07:15

Tak. Model sie pobiera

W konsoli nie ma zadnych errorow

 

Perk normalnie dostaje lecz model jest standardowy

 

GHW_Replacement nie mam wgrane. Moze to pomoze?

Ale jak mam tam dopisac podmiane odnosnie perku?

Skoro nie masz GHW to moja teza odpada, ponieważ event CurWeapon wykorzystywany w przedmiocie nie ma z czym po ludzku pisząc "kolidować, gryźć się" więc powinien bezpośrednio działać .

Model jest standardowy i nie zmienia się tak?

Spróbuj zastosować ten poradnik:

 

http://amxx.pl/topic/43908-zmiana-modeli-broni-dla-klasperkow/

I wgrać modele V_ W_ P_

Możliwe, że on działa . A bynajmniej powinien.
Poradzisz sobie ?


  • +
  • -
  • 1


#643173 Prosba o przerobienie 2 klas na lvl'owe

Napisane przez Gryzon w 13.06.2014 23:05

Jakby od kolegi nie działały, łap ode mnie 

new dostepna = 45;

oraz 

if(level < 45)

Zmieniasz poziom od którego można jej używać.

Załączone pliki




#643488 Blad w modelach VIP'a

Napisane przez Mychu w 15.06.2014 12:26

Podaj sma i model :)


  • +
  • -
  • 1


#643543 Prosba o dodanie skokow do 2 klas

Napisane przez Gryzon w 15.06.2014 16:47

Łapaj:

Załączone pliki




#643510 Jak zmienic komende z /zasady na /vip ??

Napisane przez Gryzon w 15.06.2014 14:10

#include <amxmodx>

public plugin_init()

{

register_plugin("infovip","1.0","amxx.pl")

register_clcmd("say /vip","info")

}

public zasady(id)

{

show_motd(id,"infovip.txt","info")

}



#643487 Blad w modelach VIP'a

Napisane przez Alelluja w 15.06.2014 12:20

SeVson zmień nazwe modelu ct na ctT.mdl a nazwe modelu tt na ttT.mdl i dodaj folder /ct.mdl wrzuć model ct tutaj i zrób 2 folder tt.mdl i wrzuć ta model tt


  • +
  • -
  • 1


#643111 Prosba o przerobienie 2 klas na lvl'owe

Napisane przez Alelluja w 13.06.2014 13:37

możesz ale nie trzeba :D


  • +
  • -
  • 1


#642866 [ROZWIĄZANE] Prosba o modyfikacje 3 perkow

Napisane przez Pomager'ek w 11.06.2014 16:43

Celne Oko - chce aby dodawalo 50 EXP'a -zrobione

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>

 

new const perk_name[] = "Celne Oko";
new const perk_desc[] = "Za zabojstwo strzalem w glowe dostajesz dodatkowo 50 expa";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "B4DZ!0");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Death()
{
new id = read_data(2);
new weapon, hitzone, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(hitzone != HIT_HEAD)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+50);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

GoodMode - Udalo mi sie zedytowaz by dzialalo na 2 sec (a nie 4) lecz pasek leci ~4 sekundy , da rade to zmienic? - niewiem czy dobrze ale sproboj

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>

new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new const perk_name[] = "GoodMode";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu jestes niesmiertelny na 2sek [c]";

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);
set_task(2.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(2)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

Notatki Zieniasa - Perk dziala od 20-30 sekund. Chcialbym by dzialal on od 5-11 sekund - nie testowalem ale powinno byc ok :)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define TIME 11


new const perk_name[] = "Notatki Zieniasa";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund zadajesz 4 razy wiecej obrazen [c]. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33]

new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav"
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc

}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(SoundStart)
precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
{
client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
switch(CzasTrwania)
{
case 3:
{
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
}
case 2: Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
case 1:
{
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
cod_set_user_perk(id, 0)
}
}
}
}
public cod_perk_used(id)
{
client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]);
}
public QuadDamage(id)
{
id-=44
CzasTrwania--
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED
if(!(task_exists(idattacker+44)))
return HAM_IGNORED

SetHamParamFloat(4, damage*4.0)

return HAM_IGNORED
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




#642591 Prosba o przerobienie 2 klas na lvl'owe

Napisane przez Alelluja w 09.06.2014 13:35

Teraz all działa

Punisher:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Punisher (130lvl)";
new const opis[]    = "1/10 na natychmiastowe zabicie z wszystkich broni, 3 skoki (dostepny od 130lvl)";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    
    if(cod_get_user_level(id) < 130) // xx jako numer lvla
    
    {
        
        /// komunikat o dostępie klasy
        
        return COD_STOP
        
    }
    
    // wykonuje się dalsza część (ma_klase i te inne priedy)
    
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
    
    return COD_CONTINUE;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
        return HAM_IGNORED;
    
    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    
    return HAM_HANDLED;
}

 

A tutaj Nożownik

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[]   = "Nozownik (45lvl)";
new const opis[]    = "Posiada 2 skoki oraz jest slabo widoczny na nozu (dostepny od 45lvl)";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
    
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    
    if(cod_get_user_level(id) < 45) // xx jako numer lvla
    
    {
        
        /// komunikat o dostępie klasy
        
        return COD_STOP
        
    }
    
    // wykonuje się dalsza część (ma_klase i te inne priedy)
    
    ma_klase[id] = true;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
    
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 16);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;
    
    return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#642279 Prosba o naprawe klasy Famaster i Arab

Napisane przez Sh4dy w 07.06.2014 14:24

 

Tutaj masz sma bo nie moge wysłać ci amxx

 

sma Araba nie da sie kompilowac ;/

 

 

Masz gotowe, brakowało odpowiedniej linijki.

Załączone pliki