Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fire Blader - zdjęcie

Fire Blader

Rejestracja: 14.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.09.2016 20:01
-----

#629940 Dźwięk po śmierci. żeby każdy gracz słyszał dźwięk.

Napisane przez Rivit w 03.04.2014 17:45

zamien to:

client_cmd(id, "mp3 play sound/hns/kill.mp3") //linijka mp3
client_cmd(id, "spk hns/kill.wav") //linijka wav

na to:

client_cmd(0, "mp3 play sound/hns/kill.mp3") //linijka mp3
client_cmd(0, "spk hns/kill.wav") //linijka wav

  • +
  • -
  • 1


#535953 GunXPMod - exp dla najlepszy 3 graczy

Napisane przez MAGNET w 20.04.2013 22:30

Nie będę się dużo rozpisywał :D

opis

Pod koniec rundy plugin przydziela exp 3 graczom, którzy zdobyli najwięcej fragów

cvary
 

cvar_exp_1miejsce = register_cvar("gxp_exp1", "300"); // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce 
cvar_exp_2miejsce = register_cvar("gxp_exp2", "200"); // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce 
cvar_exp_3miejsce = register_cvar("gxp_exp3", "100"); // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#626502 jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeciwnika granatem otwiera się menu.

Napisane przez MAGNET w 19.03.2014 09:30

Skoro w gungame mozna miec tylko jedną broń, to można bez problemu sprawdzać w DeathMsg, czy get_user_weapon to HE. Można też zastosować funkcję user_has_weapon.

Jeśli jednak przy po zabójstwie jeszcze nie przydzieli kolejnego HE, radzę przyspieszyć czas przydzielenia HE, lub też skorzystać z CurWeapon, który będzie przy każdej zmianie broni sprawdzał, czy ta broń to HE. Wtedy można będzie dodać jakąś zmienną, dzięki której, jeśli będzie true, rozpocznie się vote

Tutaj próbka z DeathMsg:

public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1);
 
if(get_user_weapon(zabojca) == CSW_HEGRENADE)
{
///wywolywanie vote
}
}

  • +
  • -
  • 2


#386375 [ROZWIĄZANE] Start pluginu w drugiej rundzie

Napisane przez QuahodronN w 25.03.2012 22:38

mam plugin dd2_v18 + moje dodatki no i chce zrobić aby on startował od drugiej rundy.
czyli zmienia się mapa (żeby nie było lagów) i w 1 rundzie plugin nie działa a w drugiej już działa

Czy to pomoże?
  • +
  • -
  • 1


#625417 Wyniki na początku rundu

Napisane przez 0-0-0 w 14.03.2014 17:13

Opis


Prosty plugin pokazujący na początku każdej rundy jaki jest wynik i jaka drużyna prowadzi.

Pod koniec mapy pokazuje się napis która drużyna wygrała.

 

Screenshot


wyniki.png

 

 

Cvary


hud_rgb 0 255 0 //kolor huda
hud_czas 5.0 //czas huda

Download


Załączony plik  wyniki.sma   6,21 KB  338 Ilość pobrań
  wyniki.amxx

 

Najnowsza wersja:


  • +
  • -
  • 5


#625199 Sklep na Paintball by Danny

Napisane przez Danny OK w 13.03.2014 17:47

opis

Sklep na serwer Paintball (można na inny) za dolary.

 

Przedmioty do kupienia w sklepie:
- Szybsze chodzenie,
- Mniejsza grawitacja,
- Losowaniedolarów,
- Ciche chodzenie,
- Podówjny podskok,
- Potrójny podskok,
- Niewidzialność,
- Kupujesz P90,
- Kupujesz flesh.

 

screenshot

http://steamcommunit...s/?id=237923002

 

cvary

 

sklep_prefix "Shop" // Prefix w say.

 

wymagane moduly

amxmodx
amxmisc
fun
cstrike
fakemeta
hamsandwich

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5