Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeciwnika granatem otwiera się menu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Fire Blader

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 19.03.2014 09:06

Witam, jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeciwnika granatem otwiera się menu głosowania następnej mapy.

 

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.03.2014 09:30

Skoro w gungame mozna miec tylko jedną broń, to można bez problemu sprawdzać w DeathMsg, czy get_user_weapon to HE. Można też zastosować funkcję user_has_weapon.

Jeśli jednak przy po zabójstwie jeszcze nie przydzieli kolejnego HE, radzę przyspieszyć czas przydzielenia HE, lub też skorzystać z CurWeapon, który będzie przy każdej zmianie broni sprawdzał, czy ta broń to HE. Wtedy można będzie dodać jakąś zmienną, dzięki której, jeśli będzie true, rozpocznie się vote

Tutaj próbka z DeathMsg:

public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1);
 
if(get_user_weapon(zabojca) == CSW_HEGRENADE)
{
///wywolywanie vote
}
}

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych