Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MikiHyc - zdjęcie

MikiHyc

Rejestracja: 11.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.02.2014 08:10
-----

Moje posty

W temacie: Jak zwiekszyc dmg z broni [aby walić np 15 dmg wiecej]

17.02.2014 20:12

nie mam gg :/ masz skype?

W temacie: Jak zwiekszyc dmg z broni [aby walić np 15 dmg wiecej]

17.02.2014 20:01

dzięki a powiesz jak to zrobiłeś bo chce jeszcze to w kilku klasach zrobic :)

W temacie: Jak zwiekszyc dmg z broni [aby walić np 15 dmg wiecej]

17.02.2014 19:40

Nazwa:Szturmowiec

Klasa zwykła

Ma zawierać M4A1+ 10 dmg

W temacie: Jak dac 1/x w jednej broni

17.02.2014 14:22

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]Terminator";
new const opis[]    = "Ma 1/1 z AWP ma AK47 deagle i 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
       RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Terminator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(1) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
co tu jest źle?