Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sosna - zdjęcie

Sosna

Rejestracja: 08.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.05.2014 08:28
-----

Moje tematy

Wymiana na 2 perki Prośba o poprawienie

05.03.2014 13:12

Mógłby mi ktoś poprawić ten plugin aby wymieniał dobrze 2 perkiem ponieważ zamiast na 2 wymienia 1

#include <amxmodx>




#define PLUGIN "Wymien Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM.Peyote & cypis & d0n tHe Pr0oo"




native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0)
native cod_get_user_class(id)




new bool:dostal_przedmiot[33][2];
new oddaj_id[33];




public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);




register_clcmd("say /wymien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /zamien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /wymien2", "ZamienPerk2");
register_clcmd("say /zamien2", "ZamienPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}




public ZamienPerk(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}




public cod_perk_changed(id)
{
dostal_przedmiot[id][1] = false;
dostal_przedmiot[id][0] = false;
}




public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][0]){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(dostal_przedmiot[id][0]){
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0)){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(!cod_get_user_perk(id, 0, 0)){
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




new nazwa_menu[128], nick[64];




get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)




new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");




menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);




menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}




public menu_wymien(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data) 




switch(item)
{
case 0: 
{ 
new wartosc1, wartosc2;
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 0)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 0)




cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 0);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 0);




dostal_przedmiot[id2][0] = true;
dostal_przedmiot[id][0] = true;




new nazwa_dajacego[64];




get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))




client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}




public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}




public ZamienPerk2(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem 2", "ZamienPerk_Handle2");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback2");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}




public ZamienPerk_Handle2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][1]){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(dostal_przedmiot[id][1]){
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1)){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(!cod_get_user_perk(id, 0, 1)){
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}




new nazwa_menu[128], nick[64];




get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)




new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien2");




menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);




menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}




public menu_wymien2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data) 




switch(item)
{
case 0: 
{ 
new wartosc1, wartosc2;
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 1)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 1)




cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 1);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 1);




dostal_przedmiot[id2][1] = true;
dostal_przedmiot[id][1] = true;




new nazwa_dajacego[64];




get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))




client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}




public OddajPerk_Callback2(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}




/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Błąd MSG_ONE CoD

24.02.2014 10:46

Witam, od nie dawana męczą mnie crashe z błędem 

 

MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

 

Metamod 1.20-am, Amx Mod X 1.8.2 2013, Dproto 0.9.364

Biniarki 6027

 

plugins.ini

 

amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx debug






;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)


; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
;adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
;multilingual.amxx ; Multi-Lingual management


; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin


; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
;scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
;imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands


; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map


; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands


; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)


; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer


; Custom - Add 3rd party plugins here


abd.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
ne_unlimitedammo.amxx
ad_manager.amxx
hpk.amxx
;blokada_he.amxx

plugins-codmod.ini

 

;Call of Duty Mod


QTM_CodMod.amxx
cod_xpv2.amxx
cod_shop.amxx
OddajPerk.amxx
cod_hsxp.amxx


;Klasy


codclass_snajper.amxx
codclass_komandos.amxx
codclass_strzelecwyborowy.amxx
codclass_obronca.amxx
codclass_medyk.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_saper.amxx
codclass_KucaczPremium.amxx
codclass_tajniak.amxx
codclass_pleban.amxx
codclass_kozak.amxx
codclass_krolstrzelcow.amxx
codclass_EmejzingMegaPremium.amxx
codclass_terrorysta.amxx
codclass_ninja.amxx
codclass_krasnolud.amxx
codclass_mistrz.amxx




;Perki


codperk_awpsnajper.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_Majteczki.amxx
codperk_exekucja.amxx
codperk_scouter.amxx
codperk_przyczajony.amxx
codperk_szalonyrusher.amxx
codperk_okosokola.amxx
codperk_superscoutextreme.amxx
codperk_m4a1mordercy.amxx
codperk_nabojerambo.amxx
codperk_zlote.amxx
codperk_pelerynazabojcy.amxx
codperk_zawodowyzabojca.amxx
codperk_niewidzialny.amxx
codperk_mockamikadze.amxx
codperk_prezydent.amxx
codperk_norisa.amxx
codperk_extreme.amxx
codperk_krowa.amxx
codperk_nabojemoriza.amxx
codperk_ninjaawp.amxx

debug.log

 

CRASH: Sun Feb 23 21:34:23 CET 2014
Start Line: ./hlds_linux -autorestart -game cstrike +maxplayers 21 +ip 31.186.83.60 +port 27156 +sys_ticrate 300 +exec server.cfg +map de_dust2 -debug -autoupdate -pidfile /data/sosna95/logs/316960.cs.pid
[New LWP 7294]
[New LWP 7297]
[New LWP 7306]
[New LWP 13156]
[New LWP 5337]
[New LWP 5336]
#0  0xf2b0079a in ?? ()
End of crash report
----------------------------------------------

usunąłem kilkanascie klas/perków pluginów problem występuje dalej

Może przyczyna jest jakaś funkcja w SIlniku?

daje .sma