Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

gosc1234 - zdjęcie

gosc1234

Rejestracja: 07.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.04.2014 17:25
-----

#627940 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez koong w 24.03.2014 22:52

No to tak jakby klasa była od 59 lvla... Bezsens.
  • +
  • -
  • 1


#627826 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez Split w 24.03.2014 15:39

nie, o to w tym chodzi jeżeli masz dostępną klasę np powiedzmy od 60 lvl'a to jeżeli dodasz:

new level = 59; //Już od którego można zmienić klasę, nie trzeba mieć 60 równe tylko 59 :)

 

to będziesz już od 59 wbić na ową klasę.


  • +
  • -
  • 1


#625280 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez koong w 13.03.2014 23:13

Nie rozumiem czyli klasa komandos jest od 60 lvla
I np na amadeuszu mam 62
A obecnie jestem na klasie snajper co ma np 30 lvl(zależy jak ustawie new level=30)to będę mógł wbić na komandosa?
  • +
  • -
  • 1


#625264 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez Split w 13.03.2014 21:42

@Up @Up Jeśli chcesz inaczej to masz poradnik :)

 

Jeśli chcecie aby można było zmienić klase jak ma się np 59 lvl, jak ustawicie 60.

To zmieniacie funkcję new level tak jak wygląda tutaj:

new level = 59;

Jak mamy np: 

new dostepna = 60; //Od którego poziomu ma być klasa
new level = cod_get_user_level(id);

To zmieniamy na:

new dostepna = 60; //Od którego poziomu ma być klasa
new level = 59; //Już od którego można zmienić klasę, nie trzeba mieć 60 równe tylko 59 :)

  • +
  • -
  • 1


#617436 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez Split w 17.02.2014 18:48

tak


  • +
  • -
  • 1


#615873 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez TyrTrek w 14.02.2014 02:01

czy pierw trzeba bedzie wejść na klase np z 100lvl a potem na klase od 100lvla? 




#615774 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez Split w 13.02.2014 19:48

ten poradnik jest o wiele lepiej wytłumaczony, dodałem kilka poprawek :)

 

Proszę o moderatorów o usunięcie tamtego tematu: http://amxx.pl/topic...-klase-od-lvla/


  • +
  • -
  • 1


#614476 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez MAGNET w 10.02.2014 15:56

............... Co jest tutaj ulepszone?
Wg mnie bezsensem jest zatwierdzenie tego tutka, ktory nie rozni sie od poprzedniego, odnosnie klas od poziomu, praktycznie niczym...
  • +
  • -
  • 1


#613899 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez Split w 09.02.2014 12:24

Witam, ten poradnik jest kontynuacją tego tematu: http://amxx.pl/topic...-klase-od-lvla/

Chciałbym go trochę ulepszyć więc poprawiłem poradnik.

 

W includach dodajemy (Jeśli macie to dodane nie musicie dodawać kolejnego)

new bool:ma_klase[33];

 

Szukamy:

public cod_class_enabled(id)
{

 

Pod tym dodajemy:

new dostepna = X; //Od którego poziomu ma być klasa
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < dostepna)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
return COD_STOP;
}

 

Czyli całość moja wygląda tak:

public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = X; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#627226 [ROZWIĄZANE] jak skomplikowac przerobiony plik qtm_codmod.sma ?

Napisane przez silva w 22.03.2014 09:52

http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/ lub http://amxx.pl/forum/120-kompilator/


  • +
  • -
  • 1