Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DK - zdjęcie

DK

Rejestracja: 22.02.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.12.2010 00:54
-----

Moje posty

W temacie: Problem z serwerm/serwerami

25.05.2010 13:57

na samym amxx da się wejść ale jak wyłącze moda to już nie . Fast dl mam postawionego na dedyku tam gdzie serwery wieć to może być jego wina ??

W temacie: Expienie

06.04.2010 13:46

Jak znajdę kod to go wam podrzuce . na razie zróbcie sobie może żeby exp leciał od np 6 graczy ?? na pewno na razie takie coś pomoże

W temacie: Roundstart

06.04.2010 13:41

Przypisz mu na stałe:

new wear_sun1[33]

Do:
public select_class_menu(id, key) 


Pod klasą dodaj:

wear_sun1[id] = 1


w

public det_fade(id)


Dodaj pod tamtym stary nie usuwaj czasem starego:

if(player_class[id]==Nazwa klasy){
		Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
		Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
	}
	if (wear_sun1[id] == 0){
		Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
	}



Co do 2:


znajdz

public client_PreThink ( id ) 


i tam dodaj

{
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == nazwa klasy)) && is_user_alive(id)) 
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
}



Sprawdz czy będzie działąc

W temacie: Kusza i skile

31.10.2009 15:29

zmien na to

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag )) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag)) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)
[/code]

W temacie: HP przed klasa

12.10.2009 12:22

daj sma