Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zielkowy - zdjęcie

zielkowy

Rejestracja: 01.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.03.2014 16:05
-----

Moje tematy

Przenikanie przez siebie na respie

23.02.2014 18:35

Witam tak jak w temacie

Dam +++

niewidzialnosc z nozem

23.02.2014 18:12

Witam szukam pluginu który ustawi mi na serwerze dla wszystkich niewidzalnosc na nozu

 toznaczy taka pół widzialność  , fajnie byłbo gdyby byly jakies cvary do tego

Pozdrawiam dam +++

xredirect nie przekierowuje

18.02.2014 17:56

Witam mam problem z pluginem xredirect . Wszystko niby ładnie ale jak przekierowuje sie na dany serwer to pisze ,że "gracz" został przekierowany na "dany serwer" ale nie przekierowuje tylko npis jest w say i nic sie nie dzieje , pomocy. Równierz znalazłem cos takiego ,ze jak mam dproto to zmieniam #define MOD_DETECTION z true na false ale nie ma tego nigdzie w sma nie moge znalezc tej linijki.... co jest bardzo dziwne.

Dodam jeszcze ,że podmieniłem już plik xredirect.amxx na ten po aktualizacji...

Bardzo proszę was o pomoć gdyż męcze sie z tym i męcze

 

// Teraz sprobowałem wgrac ten plugin http://amxx.pl/topic...lista-serwerow/ i jest to samo niby wszystko działa ale nie przekierowuje ... co moze byc powodem , oczywiscie wszystkie moduly mam odblokowane

Dziwny Crash serwera

09.02.2014 19:49

Witam od kilku dni kraszuję mi się serwer niewiem co jest jego przyczyną ... w  konsoli znalazłem coś takiego

 02/09/2014 - 19:41:23: "scd177>  " say_team "ALL B" (dead)
L 02/09/2014 - 19:41:24: "BARTEK218>  " triggered "Defused_The_Bomb"
L 02/09/2014 - 19:41:24: Team "CT" triggered "Bomb_Defused" (CT "7") (T "5")
L 02/09/2014 - 19:41:24: World triggered "Round_End"
Uploading dump (in-process) [proxy '']
success = yes
response: CrashID=bp-8799bb8d-38e0-4cc6-814e-8660a2140209
Segmentation fault
email debug.log to [email protected]
Sun Feb 9 19:41:45 CET 2014: Server restart in 10 seconds
Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient

CrashID ? o co z tym chodzi mógłby mi ktoś pomoc ?

będę bardzo wdzieczny

Pozdrawiam

hsinfo.amxx

09.02.2014 15:22

Witam mam pewien problem gdyz probowalem przerobic plugin hs info ,zeby odtwarzal tylko trzy dzwieki a nie 6 jak w oryginale jezeli by ktos mogl mi powiedziec jak to zrobic bylbym wdzieczny

Chodziu mi o to ,zeby plugin odgrywał tylko dzwięki /hs1 /hs3 /hs4

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "HeadShot Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sbstn"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg","Death","ae")
	register_cvar("amx_hs_on","1")
	register_cvar("amx_hs_info","1")
	register_cvar("amx_hs_info_style","1")
	register_cvar("amx_hs_sound","1")
	register_cvar("amx_hs_sound_style","1")
	register_cvar("amx_hs_hud","1")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/hs1.wav")
	precache_sound("misc/hs2.wav")
	precache_sound("misc/hs3.wav")
	precache_sound("misc/hs4.wav")
	precache_sound("misc/hs5.wav")
	precache_sound("misc/hs6.wav")
	precache_sound("misc/hs7.wav")
}

public Death()
{
	new killer = read_data(1) 
	new victim = read_data(2)
	new hs = read_data(3)
	new killer_hp = get_user_health(killer)
	new hs_info = get_cvar_num("amx_hs_info")
	new hs_info_style = get_cvar_num("amx_hs_info_style")
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new killer_name[32]
	new victim_name[32]
	new weapon[32]
	get_user_name(killer,killer_name,31)
	get_user_name(victim,victim_name,31)
	read_data(4, weapon, 31)
	
	if(hs && hs_on==1)
	{
		Sound()
		HUD(killer)
		
		if(hs_info==1 && hs_info_style==1)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01",killer_name,victim_name)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==2)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01",killer_name,victim_name,weapon)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==3)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,killer_hp)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==4)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,weapon,killer_hp)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Sound()
{
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new hs_sound = get_cvar_num("amx_hs_sound")
	new hs_sound_style = get_cvar_num("amx_hs_sound_style")
	
	if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==2)
	{
		
		new rand
		rand = random_num(0,6)
		switch (rand)
		{
			case 0:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs1")
			}
			case 1:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs2")
			}
			case 2:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs3")
			}
			case 3:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs4")
			}
			case 4:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs5")
			}
			case 5:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs6")
			}
			case 6:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs7")
			}
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	}else if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==1)
	{
		client_cmd(0,"spk misc/hs1")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public HUD(killer)
{
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new hs_hud = get_cvar_num("amx_hs_hud")
	
	if(hs_on==1 && hs_hud==1)
	{
		set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
		show_hudmessage(killer,"HEADSHOT!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}