Pobrałeś *.amxx? Przekompiluj plik lokalnie i jeśli problem będzie nadal występował to będziemy szukać rozwiązania.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Arab
Rejestracja: 25.01.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.01.2021 14:45





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 4 245
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
-
Steam
76561197966802457
#753639 Problemy z pluginami - error
Napisane przez Robiin
w 28.11.2018 00:17
#732412 Nie pokazuje się wartość PING w HUD
Napisane przez _McHappy
w 14.11.2016 13:25
Tak to jest, jak się pomaga na telefonie

Załączone pliki
-
status-1-1.sma 1,29 KB 28 Ilość pobrań
status-1-1.amxx
#732393 Nie pokazuje się wartość PING w HUD
Napisane przez _McHappy
w 13.11.2016 17:06
Plugin jest nieoptymalny.
Mimo to łap działającą wersję.
Załączone pliki
-
status.sma 1,26 KB 45 Ilość pobrań
status.amxx
#257973 Battlefield 2 v.2.0.0
Napisane przez Nomaf
w 11.06.2011 22:52
Od razu zaznaczam, że nie jestem autorem tego moda. Wersja ta została opublikowana przez osobę zlecającą zrobienie tego systemu.

Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 6 poziomach: Początkujący, Podstawowy, Weteran, Expert, Profesjonalista, Licencja Agenta 007.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v2.0.0 ] // bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone) bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout) bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1) bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2) bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21) bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5) bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/bf2webdocs/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu / bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone) bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde") //flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny //flag b - Wyswietl Range dla druzyny //flag c - Wyswietl Range dla wrogow //flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc) //flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0 bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz

say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni
konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)

Standardowa.
Pliki WWW wgrać na swój serwer www.

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)
Download:
Załączone pliki
-
Battlefield 2 - Rank Mod 2.0.0 SMA.rar 729,21 KB 10943 Ilość pobrań
#708804 Blokada Deagle na mapie AWP LEGO
Napisane przez SzYma
w 07.08.2015 11:46
Edit:
SzYma, Ten plugin powoduje Crashe serwera ...
Nie mam pojęcia dlaczego powoduje crash'e.
Dodałem timer może on coś da, i dodałem string dla mapy awp_lego, ale nie jestem pewny czy dobrze.
Załączone pliki
-
nopistol_lego.sp 778 bajtów 146 Ilość pobrań
#708630 Blokada Deagle na mapie AWP LEGO
Napisane przez Linux'
w 05.08.2015 14:57
Masz w załączniku
Brak pliku sp. . Na czym dokladniej ta blokada ma wygladac? By nie mozna bylo podnosic broni, kupowac, wyrzucac czy jak?
Tu masz stock z amxa, wystarczy przerobic na sourcera i dodac warunek do odpowiedniej funkcji.
stock JakaMapa(prze[]) { new mapname[33] get_mapname(mapname,32) if(!equal(prze,mapname,3)) { return false; } return true; }
#703225 Bullet Damage - CS:GO
Napisane przez RQNAA
w 15.06.2015 13:33
#659139 Menu z wyborem noży
Napisane przez dredek
w 20.08.2014 21:34
Ten plugin pozwala na wybranie kosy po wejściu na serwer.
Lista noży:
- Bagnet
- Gut Knife
- Klapki Knife
- Bagnet M9
- Karambit
- Złoty nóż
- Huntsman (taktyczna) Nóż
Plik sm_knife.smx wgraj do folderu plugins , a plik .txt do translations.
/knife - otwiera menu noży
źródło: https://forums.alliedmods.net/
Załączone pliki
-
sm_knife.sp 13,46 KB 3571 Ilość pobrań
-
knife.phrases.txt 1,36 KB 2951 Ilość pobrań
-
sm_knifeupgrade.cfg 2,78 KB 793 Ilość pobrań
-
smknifeupgrade-2.5.7.zip 34,29 KB 1169 Ilość pobrań
#674922 [ROZWIĄZANE] Usuwanie broni, pomijanie kilku
Napisane przez Linux'
w 13.12.2014 16:11
Tak się nie da ale mozesz zrobic tak jak napisał NieWiemMamMac@. Takie zastosowanie wykorzystuje sie najczesciej np w cod modach. Najpierw calkowicie usuwa sie caly ekwipunek a potem daje sie wybrane bronie, np.
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_glock18"); give_item(id, "weapon_m3");
A jesli koniecznie zalezy ci na tym by nie zabierac ekwipunku graczowi tylko usunac okreslona bron to mozesz po wykonaniu jakies tam funkcji dodac np:
client_cmd(id, "drop", "weapon_glock18");
wtedy wyrzuci graczowi np glocka, nie zaleznie od tego czy go aktualnie trzyma czy nie.
Edit: chyba jednak sie da, troche googlowalem: http://amxx.pl/topic...094#entry362094
#674091 [ROZWIĄZANE] Błąd na serwerze CS GO Idle
Napisane przez maRoff
w 07.12.2014 13:04
#646707 Kompilacja paintballgun.sma
Napisane przez ex0
w 01.07.2014 10:35
#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby
Napisane przez Cypis'
w 25.01.2011 21:21
Jak zainstlować:
Gotowiec:

- wrzucamy do plugins



- wrzucamy do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje)
Edytacja Silnika:
W zmiennych globalnych dodajemy
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy na końcu jego
loadfile()
czyli tak powinno wygladać:
public plugin_init()
{
//kod
loadfile()
}
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy za nią:
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
if(!file_exists(file))
return;
new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i
po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
czyli tak to powinno wyglądać:
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
Jeszcze trzeba wrzucić na serwer plik do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje):

Instrukcja jak dodac frakcje:
Aby dodać nowa frakcje to należny dodać do pliku cod_frakcje.ini np.
[klasa]twoja nazwa klasy(ta z menu wyboru klas)[frakcja]twoja nazwa frakcji
czyli np.
[klasa]Szpieg[frakcja]Rosjanie
#599992 BF2 Web Staty
Napisane przez Maniuś1988
w 01.01.2014 19:04
#616382 Powody Kickow na czacieacie
Napisane przez k4x4z5
w 15.02.2014 14:16
#616657 Powody Kickow na czacieacie
Napisane przez Spikers
w 15.02.2014 21:17
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Arab
- Regulamin