Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ST3FAN - zdjęcie

ST3FAN

Rejestracja: 24.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2014 06:16
*****

Moje tematy

Witam.

26.04.2014 19:37

Witam.

 

Nazywam się Sylwester, mam 14 lat. W cs'a gram pod nickiem ST3FAN. Na forach również się tak nazywam, ewentualnie 'ST3FAN, ale to stara wersja mojego nicku. Interesuje się językiem HTML, CSS, PHP i AMXX. Interesuje się, nie jestem koderem. Po prostu, lubię popatrzeć na jakiś kod, spróbować coś przerobić itp. Jestem tak zwanym laikiem. Umiem, zrobię, nie umiem, nie zrobię. Co jeszcze, prowadzę dwa serwery CS 1.6. Jestem Opiekunem tych serwerów. Mody serwerów to Zombie Escape i PaintBall. Hmm, no to chyba na tyle. Cześć. :)

FrostNade - edycja

18.04.2014 18:35

Witam.

 

Głowię się i nie mogę obczaić co tu zmienić, chodzi o plugin FrostNade.

 

Chciałbym, żeby moc tego pluginu, wiecie o co chodzi, nie była na Smoke'u tylko na Flashu. Żeby zamrażało na Flashu a nie na Smoke'u.

 

Oraz chciałbym drugą wersję pluginu, żeby nie zamrażało, a dawało tylko tą całą flarę, wiecie o co mi chodzi (po rzuceniu granatu) - żeby to było pod smoke.

 

Z góry bardzo byłbym wdzięczny. Wesolych Swiąt.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new gCvarColor;
new gCvarDuration;
new gCvarDelay;
new gCvarHitself;
new gCvarDamage;
new gScreenfade
new gTrail;
new gGlass;
new gExplotion;
new bool:bEnable = true;

new const gTaskFrostnade = 3256
new const gModelGlass[] = "models/glassgibs.mdl"
new const gModelTrail[] = "sprites/lgtning.spr"
new const gModelExplotion[] = "sprites/shockwave.spr"
new const gSoundWave[] = "warcraft3/frostnova.wav";
new const gSoundFrosted[] = "warcraft3/impalehit.wav";
new const gSoundBreak[] = "warcraft3/impalelaunch1.wav";

new bool:gIsFrosted[33];
new bool:gRestartAttempt[33];

new iColors[3];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("FrostNade", "1.2", "author")
	
	gCvarColor = register_cvar("hns_fn_color", "0 128 255")
	gCvarDuration = register_cvar("hns_fn_duration", "5.0")
	gCvarDelay = register_cvar("hns_fn_delay", "1.5")
	gCvarHitself = register_cvar("hns_fn_hitself", "1")
	gCvarDamage = register_cvar("hns_fn_damage", "0")
	gScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
	
	GetColor(iColors[0], iColors[1], iColors[2])
	
	register_logevent("logeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
	register_event("TextMsg", "event_RestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in");
	register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "be");
	register_event("DeathMsg","event_DeathMsg","a");
	register_event( "HLTV", "eventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" );
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"fwd_PlayerPreThink");
	register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel");
	
}

public plugin_precache()
{
	gTrail = precache_model(gModelTrail)
	gExplotion = precache_model(gModelExplotion)
	gGlass = precache_model(gModelGlass)
	
	precache_sound(gSoundWave)
	precache_sound(gSoundFrosted)
	precache_sound(gSoundBreak)
}

public eventRoundStart()
	set_task(2.0,"taskEnable");

public taskEnable()
	bEnable = true;

public logeventRoundEnd()
	bEnable = false;

public event_RestartAttempt()
{
	new players[32], num;
	get_players(players, num, "a");
	
	for (new i; i < num; ++i)
		gRestartAttempt[players[i]] = true;
}

public event_ResetHud(id)
{
	if (gRestartAttempt[id])
	{
		gRestartAttempt[id] = false;
		return;
	}
	event_PlayerSpawn(id);
}

public event_PlayerSpawn(id)
{
	if(gIsFrosted[id]) 
		RemoveFrost(id);
}

public event_DeathMsg()
{
	new id = read_data(2);
	
	if(gIsFrosted[id])
		RemoveFrost(id)
}

public fwd_PlayerPreThink(id)
{
	if(gIsFrosted[id]){
		set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0})		
		set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN); 
	}
}

public fwd_SetModel(entity, const model[])
{
	static id
	id = pev(entity, pev_owner);
	
	if (!is_user_connected(id))
		return;
	
	if(equal(model,"models/w_smokegrenade.mdl"))
	{
		fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
		write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
		write_short(entity);	// entity
		write_short(gTrail);	// sprite
		write_byte(20);		// life
		write_byte(10);		// width
		write_byte(iColors[0]); // red
		write_byte(iColors[1]); // green
		write_byte(iColors[2]); // blue
		write_byte(255);	// brightness
		message_end();
		
		set_pev(entity, pev_nextthink, get_gametime() + 10.0);
		
		static args[2]
		args[0] = entity;
		args[1] = id;
		
		set_task(get_pcvar_float(gCvarDelay), "ExplodeFrost", gTaskFrostnade, args, sizeof args)
	}
}

public ExplodeFrost(const args[2])
{ 	
	if(bEnable)
	{
		static ent
		ent = args[0]
		
		new id = args[1];
		
		if (!pev_valid(ent)) 
			return;
		
		static origin[3], Float:originF[3]
		pev(ent, pev_origin, originF);
		FVecIVec(originF, origin);
		
		CreateBlast(origin);
		
		engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, gSoundWave, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		
		static victim
		victim = -1;
		
		while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, originF, 240.0)) != 0)
		{
			if(!is_user_alive(victim) || gIsFrosted[victim])
				continue;
			
			if(get_pcvar_num(gCvarHitself))
			{
				if(get_user_team(id) == get_user_team(victim))
				{
					if(victim != id || !is_user_alive(id))
						continue;
					
				}
			}
			
			else 
			{
				if(get_user_team(id) == get_user_team(victim))
					continue;
			}
			
			fm_set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal,25)
			engfunc(EngFunc_EmitSound, victim, CHAN_WEAPON, gSoundFrosted, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			
			message_begin(MSG_ONE, gScreenfade, _, victim);
			write_short(~0); // duration
			write_short(~0); // hold time
			write_short(0x0004); // flags: FFADE_STAYOUT
			write_byte(iColors[0]); // red
			write_byte(iColors[1]); // green
			write_byte(iColors[2]); // blue
			write_byte(150); // alpha
			message_end();
			
			
			if(pev(victim, pev_flags) & FL_ONGROUND)
				set_pev(victim, pev_gravity, 999999.9) 
			
			else
				set_pev(victim, pev_gravity, 0.000001) 
			
			if(get_pcvar_num(gCvarDamage))
			{
				new Float:health;
				pev(victim, pev_health, health);
				
				health -= float(get_pcvar_num(gCvarDamage))
				
				if(health <= 0){
					user_silentkill(victim);
					make_deathmsg(id, victim, 0, "frostnade")
				}
				
				else
				set_pev(victim, pev_health, health);
			}
			gIsFrosted[victim] = true;	
			set_task(get_pcvar_float(gCvarDuration), "RemoveFrost", victim)
		}
		
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
	}
}

public RemoveFrost(id){
	if(!gIsFrosted[id])
		return;
	
	gIsFrosted[id] = false;
	set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
	set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
	engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, gSoundBreak, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	fm_set_rendering(id)
	
	message_begin(MSG_ONE, gScreenfade, _, id);
	write_short(0); // duration
	write_short(0); // hold time
	write_short(0); // flags
	write_byte(0); // red
	write_byte(0); // green
	write_byte(0); // blue
	write_byte(0); // alpha
	message_end();
	
	static origin[3], Float:originF[3]
	pev(id, pev_origin, originF)
	FVecIVec(originF, origin)
	
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BREAKMODEL);
	write_coord(origin[0]);		// x
	write_coord(origin[1]);		// y
	write_coord(origin[2] + 24);	// z
	write_coord(16);		// size x
	write_coord(16);		// size y
	write_coord(16);		// size z
	write_coord(random_num(-50,50));// velocity x
	write_coord(random_num(-50,50));// velocity y
	write_coord(25);		// velocity z
	write_byte(10);			// random velocity
	write_short(gGlass);		// model
	write_byte(10);			// count
	write_byte(25);			// life
	write_byte(0x01);		// flags: BREAK_GLASS
	message_end();
}

CreateBlast(const origin[3])
{
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	write_coord(origin[0]); // start X
	write_coord(origin[1]); // start Y
	write_coord(origin[2]); // start Z
	write_coord(origin[0]); // something X
	write_coord(origin[1]); // something Y
	write_coord(origin[2] + 385); // something Z
	write_short(gExplotion); // sprite
	write_byte(0); // startframe
	write_byte(0); // framerate
	write_byte(4); // life
	write_byte(60); // width
	write_byte(0); // noise
	write_byte(iColors[0]); // red
	write_byte(iColors[1]); // green
	write_byte(iColors[2]); // blue
	write_byte(200); // brightness
	write_byte(0); // speed
	message_end();
	
	// medium ring
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	write_coord(origin[0]); // start X
	write_coord(origin[1]); // start Y
	write_coord(origin[2]); // start Z
	write_coord(origin[0]); // something X
	write_coord(origin[1]); // something Y
	write_coord(origin[2] + 470); // something Z
	write_short(gExplotion); // sprite
	write_byte(0); // startframe
	write_byte(0); // framerate
	write_byte(4); // life
	write_byte(60); // width
	write_byte(0); // noise
	write_byte(iColors[0]); // red
	write_byte(iColors[1]); // green
	write_byte(iColors[2]); // blue
	write_byte(200); // brightness
	write_byte(0); // speed
	message_end();
	
	// largest ring
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	write_coord(origin[0]); // start X
	write_coord(origin[1]); // start Y
	write_coord(origin[2]); // start Z
	write_coord(origin[0]); // something X
	write_coord(origin[1]); // something Y
	write_coord(origin[2] + 555); // something Z
	write_short(gExplotion); // sprite
	write_byte(0); // startframe
	write_byte(0); // framerate
	write_byte(4); // life
	write_byte(60); // width
	write_byte(0); // noise
	write_byte(iColors[0]); // red
	write_byte(iColors[1]); // green
	write_byte(iColors[2]); // blue
	write_byte(200); // brightness
	write_byte(0); // speed
	message_end();
}

GetColor(&r, &g, &b)
{
	new Color[16], Red[4], Green[4], Blue[4];
	get_pcvar_string(gCvarColor, Color, 15)
	parse(Color, Red, 3, Green, 3, Blue, 3)
	
	r = str_to_num(Red)
	g = str_to_num(Green)
	b = str_to_num(Blue)
}

Pluginy na Zombie Escape - szukam

16.04.2014 22:04

Witam.

 

Poszukuję pluginu / ów na serwer Zombie Escape.

 

Na wstępie piszę, że szukałem, ale nie znalazłem nic odpowiedniego co by mi przypasowało.

 

Poszukuje pluginu na moce granatów, tak mogę to nazwać.

 

Granat HE - ma być podpalający

Granat Flashbang - ma zamrażać na kilka sekund

Granat Smoke - może być to flara albo coś co by przeszkadzalo zombie, gaz itp. :D

 

Wiem ze cos takiego istnieje bo kilka serwerow Ze mają te pluginy, proszę o pomoc.

Szukam pluginu - 5 ostatnich granych map ma nie być w vote.

09.02.2014 16:35

Witam

 

Poszukuje pluginu, 5 ostatnich granych map ma nie być w vote. Od razu mówię, że nie szukam mapchooser4.

Posiadam Galileo, nie chcę tego zmieniać. Z góry dzięki.

Zabijanie graczy podczas zrespiania - serwer 4fun

01.02.2014 14:34

Cześć. 

Zauważyłem, ze na moim serwerze, dzieje się coś złego, dzisiaj byłem chwilkę na mapce aim_map i coś zabijało ludzi (nie wszystkich) ale z obu drużyn po zrespieniu.

 

Nie wiem co to może być, proszę o jakieś rady, jeśli mam zamieścić jakiś plik czy coś to pisać.

PS: Nie posiadam żadnego pluginu rany.amxx , i w logach nie mam żadnych errorów.