Witam , mój problem polega na wywołaniu pewnej funkcji przy pomocy drugiej. Otóż kod wygląda następująco:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "GraczGracz", 1);
public GraczGracz(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new data[1];
data[0]=id;
new name[32];
get_user_name(idattacker, name, 31);
new knife = get_user_weapon(idattacker);
if ( (cs_get_user_team(idattacker) == CS_TEAM_CT) || ( is_user_alive(id) ))
{
switch ( knife )
{
case CSW_KNIFE:
{
set_task(1.0, "BlokGracz", .parameter=data, .len=1);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public BlokGracz(ent, data[1])
{
new id=data[0];
if ( !( 1 <= id <= g_max_players ) || !g_alive[id] || !IsKlocek(ent) )
return PLUGIN_CONTINUE;
new blok = pev(ent, pev_body);
new flags = pev(id, pev_flags);
new groundentity = pev(id, pev_groundentity);
if ( ( flags & FL_ONGROUND ) && groundentity == ent )
{
switch ( blok )
{
case klocek: client_Print(0, print_chat, "Cos Tam");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Proszę o szybką pomoc i wyjaśnienie
z góry Dziękuje i Pozdrawiam.


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna