Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MacPherson - zdjęcie

MacPherson

Rejestracja: 20.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.08.2014 20:20
-----

Moje tematy

Blokowanie broni w pierwszej rundzie opóźnienie blokowania

23.08.2014 16:38

Witam,

w jaki sposób mogę opóźnić blokowanie broni podczas rundy. Bo jak dostaje się bronie z mocy np odznak itp to nie blokuje broni i nie wiem jak opóźnić wykonanie tego warunku. Oto kod

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new bool: firstRound = false;
new bool: firstRoundChecked = false;

public plugin_init() 
{ 
   	register_plugin( "....", "1.0", "..." );
	
	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0
	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0

	register_event( "CurWeapon", "pCurWeapon", "be", "1=1" ); // 2
	
	register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1
	register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3
}

/* 1 */
public pRoundStart()
{
	if ( firstRound )
	{
		firstRoundChecked = true;
		firstRound = false;
	}
}

/* 2 */
public pCurWeapon(id)
{
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_AWP ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_AWP );
	
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_MP5NAVY ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_MP5NAVY );
		
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_AK47 ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_AK47 );
		
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_M4A1 ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_M4A1 );
}

/* 3 */
public pRoundEnd()
{
	if ( firstRoundChecked )
	{
		firstRound = false;
		firstRoundChecked = false;
	}
}

/* 0 */
public pRestart()
{
	firstRound = true;
	firstRoundChecked = false;
}

Za każdą pomoc będę wdzięczny.

Czy można zrobić przybliżanie z różnych broni

18.02.2014 07:46

Witam tak jak w temacie mam pytanie czy jest możliwość zrobienia przybliżania z różnych broni? 

Wiem, że w deagle da się takie coś zrobić ale czy w innych broniach też jest taka możliwość jeżeli tak to jak? 

kod na przybliżenie w deagle

18.02.2014 07:44

Witam tak jak w temacie potrzebuje kod do pluginu na przybliżanie z deagle czy mógłby ktoś mi w tym pomóc ? 

 

 

[ROZWIĄZANE] Problem z error logami w BF4 mod

17.02.2014 13:51

Witam mam problem z error logami i nie wiem jak się ich pozbyć i może ktoś z was będzie wiedział może o co chodzi w tych error logach 

L 02/16/2014 - 17:48:16: Invalid CVAR pointer
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bf4rank_nvault.amxx")
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX]    [0] badgepowers.inl::killedPre (line 10)
L 02/16/2014 - 17:48:16: Invalid CVAR pointer
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bf4rank_nvault.amxx")
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX]    [0] csx.inl::client_damage (line 169)
L 02/16/2014 - 17:48:16: Invalid CVAR pointer
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bf4rank_nvault.amxx")
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/16/2014 - 17:48:16: [AMXX]    [0] csx.inl::client_death (line 11)
L 02/16/2014 - 17:48:19: Invalid CVAR pointer
L 02/16/2014 - 17:48:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bf4rank_nvault.amxx")
L 02/16/2014 - 17:48:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/16/2014 - 17:48:19: [AMXX]    [0] forwards.inl::plugin_end (line 141)
L 02/16/2014 - 17:48:19: [AMXX]    [1] forwards.inl::plugin_end (line 132)

Plugin na mapcycle do BF2

13.02.2014 19:43

Witam potrzebuje jakiś plugin na mapcycle do BF2 moda żeby dodawał medale na koniec mapy bo jak ustawię standardowo to niestety tych medali nie wręcza