proszę:
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Karmelowa nie posiada znajomych
Napisane przez IQa
w 11.04.2014 12:33
Napisane przez Warjat
w 10.04.2014 15:26
1 Snajper
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "1/2 z awp, 1/6 z deagle."; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
2 Słabiak
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Słabiak"; new const opis[] = "1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/3 z he."; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 5) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits & DMG_HEGRENADE) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
3 Striker
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Striker"; new const opis[] = "Ma 5 podskoków i 10 dodatkowego dmg z famasa."; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Napisane przez QTM. Peyote
w 19.11.2010 14:39
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Napisane przez RasiaQ
w 20.01.2014 20:43
Łap jeszcze to
@EDIT
Szansa na zdobycie Furii ile ma wynosić % ?
Napisane przez RasiaQ
w 20.01.2014 18:06
Łap
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 11:25
Łap poprawione krysztalki
@Edit: Jeszcze Uzi master
P.S. Zaraz poprawie, bo robilem wieczerom tamte
Poprawione:
Pompa, Paczka Snajpera i Oko Sokoła, wszystko mi sie kompiluje bez błedów.
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 00:46
Łap:
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 00:51
Jestem Bogiem i ide spac
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 00:24
Łap
Moze potem zrobie reszte, teraz ide spac, bo sie paczadła kleją
Poprawka: Ninja.
Poprawka + sen, nie moge tamtego postu edytowac..
Poprawka, nie moge tamtego postu edytowac..
Zlagowało Mozna usunac/ukryc?
[uwaga=Kawon]Posty zostały połączone.[/uwaga]