Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karmelowa - zdjęcie

Karmelowa

Rejestracja: 16.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2016 20:28
-----

#631415 Prośba o 27 klas w tym "Kapitan |Premium| i Snajper"

Napisane przez IQa w 11.04.2014 12:33

proszę:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#631275 Prośba o 27 klas w tym "Kapitan |Premium| i Snajper"

Napisane przez Warjat w 10.04.2014 15:26

1 Snajper

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "1/2 z awp, 1/6 z deagle.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

2 Słabiak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "Słabiak";
new const opis[]    = "1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/3 z he.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 5) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

3 Striker

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Striker";
new const opis[]    = "Ma 5 podskoków i 10 dodatkowego dmg z famasa.";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 5;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_AK47)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#189817 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 14:39

W tym tutorialu pokażę jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

#include <amxmodx>

  • Jeżeli nie wiesz poczytaj inne tutoriale.
#include <codmod>

  • Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
  • Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Henio";

  • Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Henio.
new const opis[] = "Brak";

  • Opis naszej klasy - u nas jest Brak.
  • Jeżeli ktoś się dziwi się dlaczego nie opisuję jakie bronie, szybkość i zdrowie ma klasa to odpowiem - To wyświetla się osobno.
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;

  • Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Henio.
  • Przed każdą bronią dodajemy 1<<
  • Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 13;

  • Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
  • Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 13 zdrowia to na start będziemy mieli 113 hp
new const kondycja = 69;

  • Ilość punktów kondycji jaką Henio ma dostać na start. Henia gnębią koledzy dlatego musi szybko uciekać.
  • To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 2;

  • Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 15;

  • Punkty wytrzymalosci na start.
  • Można używać zamiast kamizelek.

W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  • +
  • -
  • 74


#607599 Prośba o 11 perków m.in. Oko sokoła

Napisane przez RasiaQ w 20.01.2014 20:43

Łap jeszcze to ;)

 

@EDIT

Szansa na zdobycie Furii ile ma wynosić % ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#607538 Prośba o 11 perków m.in. Oko sokoła

Napisane przez RasiaQ w 20.01.2014 18:06

Łap ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#607393 Prośba o 11 perków m.in. Oko sokoła

Napisane przez Klqs w 20.01.2014 11:25

Łap poprawione krysztalki ;P

 

@Edit: Jeszcze Uzi master ;)

 

P.S. Zaraz poprawie, bo robilem wieczerom tamte :D

 

Poprawione:

Pompa, Paczka Snajpera i Oko Sokoła, wszystko mi sie kompiluje bez błedów.

 

 

 

Załączone pliki




#607303 Prośba o 11 perków m.in. Oko sokoła

Napisane przez Klqs w 20.01.2014 00:46

Łap:

 

Załączone pliki




#607304 Prośba o 11 perków m.in. Oko sokoła

Napisane przez Klqs w 20.01.2014 00:51

Jestem Bogiem i ide spac xD

Załączone pliki




#607302 Prośba o 8 klas m.in. Ninja

Napisane przez Klqs w 20.01.2014 00:24

Łap ;P
Moze potem zrobie reszte, teraz ide spac, bo sie paczadła kleją xD


Poprawka: Ninja.

Poprawka + sen, nie moge tamtego postu edytowac..



Poprawka, nie moge tamtego postu edytowac..

Zlagowało :X Mozna usunac/ukryc? :D
 
[uwaga=Kawon]Posty zostały połączone.[/uwaga]

Załączone pliki