proszę:
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Kobieta
Karmelowa nie posiada znajomych
Napisane przez IQa
w 11.04.2014 12:33
Napisane przez Warjat
w 10.04.2014 15:26
1 Snajper
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "1/2 z awp, 1/6 z deagle.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
2 Słabiak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Słabiak";
new const opis[] = "1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/3 z he.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 5) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
3 Striker
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Striker";
new const opis[] = "Ma 5 podskoków i 10 dodatkowego dmg z famasa.";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez QTM. Peyote
w 19.11.2010 14:39
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Napisane przez RasiaQ
w 20.01.2014 20:43
Łap jeszcze to ![]()
@EDIT
Szansa na zdobycie Furii ile ma wynosić % ?
codperk_policja.sma 996 bajtów 59 Ilość pobrań
codperk_policja.amxx
Napisane przez RasiaQ
w 20.01.2014 18:06
Łap ![]()
codperk_diamentowenaboje.sma 1,06 KB 61 Ilość pobrań
codperk_diamentowenaboje.amxx
codperk_okosokola.sma 951 bajtów 70 Ilość pobrań
codperk_okosokola.amxx
codperk_pompawiatru.sma 1,19 KB 59 Ilość pobrań
codperk_pompawiatru.amxx
codperk_tajterrorysty.sma 1,07 KB 64 Ilość pobrań
codperk_tajterrorysty.amxx
codperk_topowicz.sma 1,99 KB 68 Ilość pobrań
codperk_topowicz.amxx
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 11:25
Łap poprawione krysztalki ![]()
@Edit: Jeszcze Uzi master ![]()
P.S. Zaraz poprawie, bo robilem wieczerom tamte ![]()
Poprawione:
Pompa, Paczka Snajpera i Oko Sokoła, wszystko mi sie kompiluje bez błedów.
codperk_krysztalkiKarmel.sma 1,04 KB 58 Ilość pobrań
codperk_krysztalkiKarmel.amxx
codperk_uziKarmel.sma 1,32 KB 55 Ilość pobrań
codperk_uziKarmel.amxx
codperk_OkoKarmel.sma 950 bajtów 46 Ilość pobrań
codperk_OkoKarmel.amxx
codperk_paczkaSnajKarmel.sma 1,77 KB 58 Ilość pobrań
codperk_paczkaSnajKarmel.amxx
codperk_pompaKarmel.sma 1,16 KB 47 Ilość pobrań
codperk_pompaKarmel.amxx
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 00:46
Łap:
codperk_OkoKarmel.sma 1,03 KB 55 Ilość pobrań
codperk_OkoKarmel.amxx
codperk_paczkaSnajKarmel.sma 1,59 KB 53 Ilość pobrań
codperk_paczkaSnajKarmel.amxx
codperk_pompaKarmel.sma 1,17 KB 52 Ilość pobrań
codperk_pompaKarmel.amxx
codperk_TopowiczKarmel.sma 1,53 KB 56 Ilość pobrań
codperk_TopowiczKarmel.amxx
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 00:51
Jestem Bogiem i ide spac ![]()
codperk_BogKarmel.sma 1,03 KB 53 Ilość pobrań
codperk_BogKarmel.amxx
Napisane przez
Klqs
w 20.01.2014 00:24
Łap ![]()
Moze potem zrobie reszte, teraz ide spac, bo sie paczadła kleją ![]()
Poprawka: Ninja.
Poprawka + sen, nie moge tamtego postu edytowac..
Poprawka, nie moge tamtego postu edytowac..
Zlagowało
Mozna usunac/ukryc? ![]()
[uwaga=Kawon]Posty zostały połączone.[/uwaga]
codclass_skanerKarmel.sma 3,92 KB 21 Ilość pobrań
codclass_skanerKarmel.amxx
codclass_froozenKarmel.sma 2,71 KB 23 Ilość pobrań
codclass_froozenKarmel.amxx
codclass_ninjaKarmel.sma 1,46 KB 18 Ilość pobrań
codclass_ninjaKarmel.amxx
codclass_wojownikKarmel.sma 3,82 KB 23 Ilość pobrań
codclass_wojownikKarmel.amxx
codclass_ninjaKarmel.sma 1,46 KB 20 Ilość pobrań
codclass_ninjaKarmel.amxx
codclass_froozenKarmel.sma 2,71 KB 20 Ilość pobrań
codclass_froozenKarmel.amxx
codclass_senKarmel.sma 1,44 KB 21 Ilość pobrań
codclass_senKarmel.amxx
codclass_senKarmel.sma 1,44 KB 18 Ilość pobrań
codclass_senKarmel.amxx
codclass_froozenKarmel.sma 2,71 KB 23 Ilość pobrań
codclass_froozenKarmel.amxx
codclass_ninjaKarmel.sma 1,46 KB 18 Ilość pobrań
codclass_ninjaKarmel.amxx
codclass_frozenKarmel.sma 2,87 KB 17 Ilość pobrań
codclass_frozenKarmel.amxx



Moja zawartość