Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 27 klas w tym "Kapitan |Premium| i Snajper"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karmelowa

    Nowy

  • Girl

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.04.2014 23:38

1) Klasa Snajper

Inteligencja: 5

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 20

Bronie: AWP, deagle

Opis: 1/2 z awp, 1/6 z deagle.

 

2) Klasa Medyk

Inteligencja: 10

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 10

Bronie: Aug, usp

Opis: Ma 4 apteczki, którymi może leczyć i wskrzeszać [e] swój team, ma 5 dmg z aug.

 

3) Klasa Chemik

Inteligencja: 10

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 5

Bronie: mp5, usp

Opis: Ma 2 trucizny, które wraz ze wzrostem inteligencji zadają większe obrażenia przeciwnikowi.

 

4) Klasa Ninja

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 0

Bronie: tmp, deagle, smoke

Opis: Niewidzialny na nożu (widzialność spada do 40), 1/3 z noża [PPM], 1/6 z noża [LPM].

http://cs.gamebanana.com/skins/122818 proszę aby nóż ninji i tylko ninji tak wyglądał)

 

5) Klasa Pogromca

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 70

Bronie: Dual tmp (ze skina), glock

Opis: Jest szybki, ma 15 dmg dodatkowo z tmp.

(Jego tmp ma tak wyglądać -> http://cs.gamebanana.com/skins/110553 )

 

6) Klasa Szpieg

Inteligencja: 0

Zdrowie: 15

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 30

Bronie: ump, glock, fb

Opis: 1/4 na zrespienie się na respie przeciwnika, ubranie wroga, 1/8 z glocka

 

7) Klasa Fejm

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

Bronie: m4a1, deagle

Opis: 10 dodatkowego dmg z m4, grawitacja zmniejszona do 400.

 

8) Klasa Jasnowidz

Inteligencja: -10

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

Bronie: Ak47, glock

Opis: Widzi niewidzialnych, ma rakietę.

 

9) Klasa Lara Croft

Inteligencja: 0

Zdrowie: 25

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 40

Bronie: mp5, elite, he

Opis: Ma linę, 10 dmg dodatkowo z mp5, 20 dmg dodatkowo z elitek.

( http://cs.gamebanana.com/skins/125745 klasa ma posiadać tego skina)

 

10) Klasa Rusher

Inteligencja: 0

Zdrowie: 15

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 30

Bronie: m3, xm1014

Opis: 1/6 z m3, 1/10 z xm1014

 

11) Klasa Striker

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 50

Bronie: Famas, deagle, usp, 2x fb

Opis: Ma 5 podskoków i 10 dodatkowego dmg z famasa.

(5 podskoków ma być ogólnie)

 

12) Klasa Błyskawica

Inteligencja: 5

Zdrowie: 0 

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 0

Bronie: m249, glock

Opis: Ma 2 błyskawice [e].

(Poproszę z modelem błyskawicy ;c)

 

13) Klasa Umarły

Inteligencja: 10

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

Bronie: Ak47, usp

Opis: Ma 2 duchy [e].

(Poproszę z modelem ducha ;c)

 

14) Klasa Sannin

Inteligencja: 10

Zdrowie: 15

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 10

Bronie: galil, usp

Opis: Może postawić 3 repliki, które odbijają pociski.

 

15) Klasa Mocny full

Inteligencja: 10

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

Bronie: mac10, glock

Opis: Ma no-head, 5 dmg dodatkowo z uzi.

 

16)  Klasa Zabójca

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 10

Bronie: Ak47, usp

Opis: Nie słychać jego kroków, może się czołgać [e], ma ogranicznik rozrzutu.

 

17) Klasa Łazik

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 15

Bronie: SG550, glock, smoke

Opis: Ma 5 dodatkowego dmg z autolamy, mniejsza grawitacja (300), 1 rakieta.

 

18) Klasa Złodziej

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

Bronie: galil, usp, fb

Opis: 1/2 na zabranie perku przeciwnikowi, jego widzialność spada do 60.

 

19) Klasa Słabiak

Inteligencja: 5

Zdrowie: 15

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 15

Bronie: SG552, deagle, he

Opis: 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/3 z he.

 

20) Klasa Łowca

Inteligencja: 20

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 5

Bronie: scout, usp, glock

Opis: Ma 10 pułapek i 150 (dmg + inta) ze scouta.

 

21) Klasa Kapitan |Premium|

Inteligencja: 15

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 10

Bronie: AWP, famas, glock, he

Opis: 1/1 z awp, 1/2 z he, 1/2 z noża [PPM], 2 dodatkowe podskoki.

 

22) Klasa Morderca |Premium|

Inteligencja: 10

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

Bronie: m4a1, ak47, glock, deagle

Opis: Ma 5 rakiet, 5 dodatkowego dmg z m4 i ak.

 

23) Klasa Amadeusz |Premium|

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 25

Bronie: mp5, glock

Opis: 10 (dmg + inta) z mp5.

 

24) Klasa Wi$nia |Premium|

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 20

Bronie: m4a1, glock, famas

Opis: 3 podskoki, mamy 10 sec. niewidzialności (widzialność spada do 5) [e], 15 dmg z m4 i famasa.

 

25) Klasa Bezgłowie |Premium|

Inteligencja: 10

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 100

Kondycja: 20

Bronie: galil, usp

Opis: Ma no-head, 1/25 z galila, duża wytrzymałość.

 

26) Klasa Wariat |Premium|

Inteligencja: 10

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

Bronie: aug, elite

Opis: Niewidzialny na nożu (widzialność spada do 10), posiada 1 rakietę, 5 dodatkowego dmg z aug.

 

27) Klasa Mistrz |Nagroda|

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 35

Bronie: dual kriss, elite, he

Opis: 15 dmg dodatkowo ze wszystkich broni, eliminator rozrzutu, 1/3 z he.

http://cs.gamebanana.com/skins/122410 <-- dual kriski)

 

 

Uwagi:

Premki mają być standardowe z tym najczęstszym (ADMIN_LVL), a nagroda ma być z ograniczonym dostępem dla gracza/vipa/premkowicza. ;3

 


CheQ (10.04.2014 07:43):
Zapoznaj się z regulaminem zanim o cokolwiek poprosisz....

Użytkownik CheQ edytował ten post 10.04.2014 07:43

  • +
  • -
  • -1

#2 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.04.2014 15:26

1 Snajper

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "1/2 z awp, 1/6 z deagle.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

2 Słabiak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "Słabiak";
new const opis[]    = "1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/3 z he.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 5) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

3 Striker

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Striker";
new const opis[]    = "Ma 5 podskoków i 10 dodatkowego dmg z famasa.";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 5;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_AK47)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 IQa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:31
  • Lokalizacja: / cstrike
Offline

Napisano 11.04.2014 12:33

proszę:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Unikalna Paczka Cod Mod 401lvl [Postęp: 1%]

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych