Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DealeR^^ - zdjęcie

DealeR^^

Rejestracja: 16.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.07.2014 16:48
-----

#555690 Instalacja amxbans na proserwer.pl [xaa.pl]

Napisane przez Life4cs w 16.07.2013 11:39

Witam. Dziś pokaże wam jak poprawnie zainstalować amxbans na proserwer.pl [xaa.pl], ponieważ wiele osób ma z tym problemy.

a)

1. Pobieramy GmAMXBans:

2. Następnie wypakuj pliki na pulpit. [Będziesz miał tam 3 pliki : Plugin, Web,  Update , ale nam będą potrzebne tylko plik Plugin oraz Web]

B) Instalacja na stronie www.

1. Za pomocą programu do FTP wrzuć plik Web do katalogu Public_html.

2. Kolejno ustawiamy CHMODY'y całemu katalogowi Include

3. Wejdz w Proserwer.pl/Panel Użytkownika/Moje Serwery/Admin/Cpanel i kliknij na podany link oraz zaloguj się.

4. Aby stworzyć nową baze mysql najpierw należy obejrzeć podany film:

http://www.cpanel.ne...mysqlwizard.htm

4. Teraz wejdź w moja strona.xaa.pl/Web

5. Przejdź kolejno instalację:

Krok 1

amxx.pl-1274537771-U4722.png

Akceptujemy i klikamy dalej

Krok 2

amxx.pl-1274537842-U4722.jpg

po sprawdzeniu przez kreatora naszych danych kliknij dalej

Krok 3 Katalogi

amxx.pl-1274537943-U4722.jpg

Kreator sprawdzi nasze Prawa Katalogów (CHMODY), jeśli wyskakuje błąd o złych uprawnieniach, wchodzimy do naszego FTP i je nadajemy ;]

Gdy nadamy uprawnienia klikamy "Sprawdź ponownie", gdy wszytko jest w porządku klikamy dalej.

Krok 4 Baza danych

amxx.pl-1274538124-U4722.jpg

Adres Hosta Bazy: 127.0.0.1

Nazwa użytkownika[Napisz jaką utworzyłeś za pomocą kreatora]:

hasło [Podczas tworzenia użytkownika bazy danych nalażało wpisać hasło, a wiec wpisz je tutaj]:

Nazwa Bazy [Podaj nazwe bazy którą utworzyłeś w kreatorze]:

Prefiks Tablei:amx

 

Krok 5 Administarator

amxx.pl-1274538429-U4722.jpg

Tworzymy Głównego Administratora Strony. Gdy wpiszemy dane , klikamy Dalej.

 

Krok 6 Podsumowanie

amxx.pl-1274538678-U4722.jpg

To jest ostatni krok instalacji teraz klikamy Kończenie instalacji i gotowe.

 

c) Instalacja od strony naszego serwera:

1. Wchodzimy w katalog Plugin i jego zawartość przenosimy do katalogu cstrike/addons/amxmodx

2. Następnie otwieramy katalog cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samej górze przed admin.amxx


 

amxbans_core.amxx

amxbans_main.amxx

3. Otwieramy Plik cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini i usuwamy średnik przed mysql

4. Uzupełniamy dane pliku cstrike/addpns/amxmodx/configs/sql.cfg

 

amx_sql_host "nazwastrony.xaa.pl"
amx_sql_user "użytkownik bazy danych"
amx_sql_pass "hasło użytkownika bazy danych"
amx_sql_db  "nazwa bazy danych"
amx_sql_table "admins"
amx_sql_type "mysql"

No i to by było tyle od strony pluginu.

d) Teraz należy dodać serwer do amxbans

1. Wchodzimy do cpenelu/bazy danych/Menadżer zdalnego połączenia bazy mysql

i dodajemy tam hosta [adres ip Bez portu], a więc jak nasz adres ip serwa na którym ma być amxbans to 123.54.23:25565 to dodajemy 123.54.23 i klikamy dodaj do listy.

2. Teraz wchodzimy do cpanel/phpMyAdmin

3. Po lewej stronie klikamy na naszą baze mysql do amxbans

4. szukamy frazy amx_serverinfo i klikamy.
5. Następnie Klikamy Wstaw
4. Pojawią się nam formularz z dwunastoma polami.

 

 

 

dodawanie_hnwxrsx.png

 

1 - Podajemy numer serwera np jak dodajmy pierwszy serwer to 1, drugi to 2,
2 - Czas uniksowy. Czas od 1.1.1970. (od epoki Uniksowej). Wpisz : 1304872526.
3 - Nazwa serwera np Amxx.pl[CoD Mod],
4 - Ip serwera,
5 - Tutaj wpisz cstrike,
6 - Hasło rcon,
7 - Wersja amxbans np: GmAMXBans,
8 - Tutaj ma byc puste,
9 - Wpisz 10,
10 - Zostaw taką wartość jaka jest,
11 - Wpisz 1,
12 - Zostaw 0.

Klikamy wykonaj i gotowe. Wrazie problemów proszę o komentarz.

Większość obrazków jest z tego postu Link: http://amxx.pl/topic...alacja-amxbans/


  • +
  • -
  • 11


#651364 Darmowy hosting na którym mogę postawić AmxBans.

Napisane przez RK10 w 19.07.2014 22:15

cba.pl




#651382 Darmowy hosting na którym mogę postawić AmxBans.

Napisane przez Ogen Dogen w 19.07.2014 22:46

Nie polecam stawiać AMXBans'a na darmowym hoście , bo mogą być problemy z połączeniem i/lub odczytywaniem adminów. Nawet na płatnych to się zdarza , no ale jeśli już musisz to powyższy jak najbardziej.


  • +
  • -
  • 1


#651384 Darmowy hosting na którym mogę postawić AmxBans.

Napisane przez Zabijaka Gryps w 19.07.2014 22:48

Na darmowym hostingu nie postawisz AmxBans, gdyż przydzielane tam bazy MySQL są tylko wewnętrzne, nie ma do nich dostępu z zewnątrz czyli z serwera.
  • +
  • -
  • 3


#651435 Darmowy hosting na którym mogę postawić AmxBans.

Napisane przez Zabijaka Gryps w 20.07.2014 09:14

Chyba lepiej ulepszyć na plusa, bo 1. Wychodzi taniej (7zl/mies, a nie 8), 2. Dla Twojej własnej wygody, masz wszystko w jednym, nie trzeba się np. przelogowywac w ftp pomiędzy amxbans a forum.
  • +
  • -
  • 2


#650512 Proszę o Klasę "Antyterrorysta" i 7 innych

Napisane przez Firehawk w 16.07.2014 19:13

Łap :D
 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#650475 Prośba o dodanie grawitacji do klasy.

Napisane przez Wszechwiedzący w 16.07.2014 16:55

proszę:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Mniejsza widocznosc, mniejsza grawitacja, 1/3 z noza (PPM).";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 3) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}



#650462 Prośba o dodanie grawitacji do klasy.

Napisane przez Wszechwiedzący w 16.07.2014 15:27

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Extra Ninja";
new const opis[] = "1/1 z noza (PPM), mniesza grawitacja, mniejsza widocznosc.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
    {
        ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}



#650464 Prośba o dodanie grawitacji do klasy.

Napisane przez kakus002 w 16.07.2014 15:43

Spoiler

Nie używaj "cod_inflict_damage" do zabijania ; ] Lepsza funkcja BlackPerfum'a ; p http://amxx.pl/topic...zanie-broniami/


#650431 Jak ustawic exp na 80001lvl?

Napisane przez dredek w 16.07.2014 13:08

cod_killxp 9000
cod_winxp 7000
cod_damagexp 1000
cod_maxlevel 80001
cod_weaponsblocking 1


  • +
  • -
  • 2


#650377 Proszę o Klasę "Antyterrorysta" i 7 innych

Napisane przez kakus002 w 16.07.2014 10:44

: ]

Załączone pliki




#650397 Proszę o Klasę "Antyterrorysta" i 7 innych

Napisane przez Firehawk w 16.07.2014 11:15

Łap :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#650260 Proszę o Klasę "Antyterrorysta" i 7 innych

Napisane przez KaMa. w 15.07.2014 21:33

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Saper";
new const opis[]    = "Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#611116 Od czego zacząć PB?

Napisane przez silva w 30.01.2014 17:36

Tak zacznij od silnika :D

Silnik: http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/

a jeśli zbytnio nie wiesz co i jak to może pobierz gotową paczke albo sie wzoruj na niej


  • +
  • -
  • 1