Vader Udało Ci się?
Jak nie to napisz do mnie na GG: 35019064 to pomogę ![]()
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             




						
					
				
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
Ender # nie posiada znajomych
						
 Napisane przez Ender #
						 w 27.01.2014 18:24
						
					
						
 Napisane przez Ender #
						 w 26.01.2014 19:17
						
					
						
 Napisane przez Ender #
						 w 26.01.2014 15:43
						
					
						
 Napisane przez Ender #
						 w 18.01.2014 14:42
						
					
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "szybki oraz ma 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Ender #");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
}
public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
	static szModel[ ] = "models/player/assasin/assasin.mdl";
	precache_model( szModel );
}
public client_disconnect(id)
{
	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}
		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;
				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
				new Ent = create_entity("info_target");
				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
				vAngle[0] *= -1.0;
				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
	if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
		return;
	engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "assasin" );
}
Proszę 
 Ten model wstaw do folderu cstrike/models i powinno działać 
 Tylko zmień jego nazwę na "assasin"
						
 Napisane przez Ender #
						 w 17.01.2014 22:22
						
					
						
 Napisane przez Ender #
						 w 17.01.2014 15:29
						
					
Robię tu lekki spam tematami no, ale co poradzisz 
 Kolejne modele tym razem postacie mam nadzieję, że jakieś się przydadzą 
 
http://speedy.sh/n2nwB/star-wars.rar
						
 Napisane przez Ender #
						 w 15.01.2014 19:16
						
					



    Moja zawartość