Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Thilidric - zdjęcie

Thilidric

Rejestracja: 06.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.04.2014 19:17
-----

Moje tematy

Dopasowanie osi modela do osi podłoża.

17.02.2014 23:20

Witam.

 

Szukam sposobu, który pozowoli mi dopasować kąt (oś) modelu do podłoża na jakim znajduje się byt player. Model jest zwykłą płaszczyzną więc nie powinno być dużych problemów, pytanie tylko w jaki sposób mogę pobrać kąt podłoża na jakim stoi postać?

 

Pierwsza moja myśl skierował mnie na "pev_groundentity" jednak to mi zwróci tylko index, a jak wiadomo powierzchnia tego bytu może być o różnym kształcie, ma ktoś jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam, Thilidric.

Wszelkie możliwe efekty do uzyskania (Fakemeta głównie).

10.02.2014 08:51

Witam, stosunkowo od niedawna zajmuje się pisaniem pluginów do amxx'a. Cieszy mnie fakt, że Pawn jest podobny do C++ co strasznie ułatwia mi życie jednak nigdzie nie mogę znaleźć dobrej listy z opisami odnośnie efektów możliwych do osiągnięcia w cs 1.6.

 

Czy mógłbym prosić o listę możliwych effektów (TE_IMPLOSION itp, efekty renderu, zabawy z sprites/modelami) z jak najbardziej możliwym opisem (najlepiej jakie wartości przyjmuje i w jakich typach danych)?

 

Lista rzeczy o których np. nie znalazłem dokładnych informacji (fakemeta):

  • pev_noise (wszystkie 4),
  • pev_friction,
  • pev_fov,
  • pev_effects,
  • pev_light_level,
  • pev_sequence,
  • pev_gaitsequence,
  • pev_rendermode,
  • pev_renderfx,
  • pev_blending_0,
  • pev_blending_1,
  • pev_rendercolor,

I cała masa innych, to są tylko przykłady wybrane na szybko z dokumentacji.

 

Znajdzie się ktoś na tyle obeznany?

 

Pozdrawiam, Thilidric.

Rozmowa ogólna o modzie, showcase itp

30.01.2014 22:39

Witam was drodzy użytkownicy amxx.pl
Jestem tu już od jakiegoś czasu, nie dawno założyłem konto i jeszcze ani razu się nie wypowiedziałem. Postanowiłem założyć temat właśnie o tym modzie ponieważ pierwsze swoje steamowa lata przegrałem na nim i posiadam ogromny sentyment do niego, tak duży, że obecnie modyfikuje go na własne potrzeby.
 
Podałbym IP ale nie można reklamować serwerów na oba protokoły ale wzamian liczę na ciekawą rozmowę oraz screenshoty.
 
Dlaczego według was ten MOD stał się tak słabo popularny? Dlaczego nikt nie podjął się jego rozwoju tak jak to jest z ZMami i CODami?
 
Poniżej kilka drobnych zdjęć z mojego War3FT o numerku wersji 5.0. Poza tymi zdjęciami jest oczywiście cała masa innych zmian/poprawek których po prostu nie widać.
 
2013-11-17_00001.jpg

2013-11-17_00018.jpg

redflag2.jpg

http://a-g-w.info/sz...flagonback2.jpg
http://a-g-w.info/sz.../war3/archi.jpg
http://mistycznatawe...update51_01.jpg
http://mistycznatawe...update51_02.jpg
http://mistycznatawe...update51_04.jpg

Na zdjęciach widać włócznie, flagę, noc itp są to dodatkowe rozgrywki losowane na początku każdej rundy, wszystko sam piszę, a modele znajduje, przerabiam i dodaje do CSa.
 
A wy macie jakieś ciekawe zdjęcia z waszych serwerów/prac nad war3ft?
 
Pozdrawiam, Szklana/Thilidric/Kapucha.