Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Patww - zdjęcie

Patww

Rejestracja: 06.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.06.2014 10:09
-----

#614372 Proszę o 8 klas m.i.n "Farciarz" i "odrzutowiec"

Napisane przez Sh4dy w 10.02.2014 10:50

WIem że mogę większość tych klas zrobić w generatorze , ale on niestety nie działa :)

 

 

 

 

 

Klasa: Skoczek

Inteligencja: 5

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

Bronie: Usp , sg

Opis: mniejsza grawitacja

 

Klasa: Biegacz

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

WYtrzymałość : 0

Kondycja: 20

Bronie: Usp , sg

Opis: Szybciej biega

 

 

Klasa: Farciarz

Inteligencja: 10

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

Bronie: Usp ,Glock18 , sg

Opis: 1/5 na odrodzenie się

 

Klasa: Normal

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

WYtrzymałość: 0

Kondycja: 0

Bronie: Usp , sg

Opis: Brak

 

Klasa: Odrzutowiec

Inteligencja: 5

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 0

bronie: USP

Opis: Ma Long Jumpa co 5 sekund

 

 

Klasa: Ninja [PREMIUM] Level H

Inteligencja: 10

Zdrowie: 5

WYtrzymałość : 5

Kondycja: 5

Bronie: Usp

Opis: 2x Skok , zmniejszona grawitacja , szybciej biega , kucając z nożem trochę mniej widoczny

 

 

Klasa: Wariat [PREMIUM] Level H

Inteligencja: 10

Zdrowie:4

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 10

Bronie: Usp

Opis: 2x Skok , 2 apteczki ,  1/7 na odrodzenie się

 

 

Klasa: Drągal [Premium] Level H

Inteligencja: 10

Zdrowie: -40

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 0

Bronie: Usp

Opis: Szybciej Biega , 1/1 z noża od tyłu. 

 

 

 

Piszę z tabletu łap 2 klasy , gdy wejdę na kompa zrobię all , ale możesz spokojnie niektóre samemu napisać bez żadnej znajomości

Załączone pliki




#614455 Proszę o 8 klas m.i.n "Farciarz" i "odrzutowiec"

Napisane przez Zazdrosny w 10.02.2014 15:22

łap.

Załączone pliki




#614536 Proszę o 8 klas m.i.n "Farciarz" i "odrzutowiec"

Napisane przez Danio7 w 10.02.2014 17:50

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#609269 Prośba o przerobienie klasy ,, Amadeusz "

Napisane przez Drago36 w 25.01.2014 21:28

ODŚWIEŻAĆ MOŻNA CO 24H I OD TEGO SŁUŻY PRZYCISK "PODBIJ TEMAT"

 

Usunąłem dodatkowo reklamę.

Załączony plik  codclass_amadeusz.sma   1,13 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_amadeusz.amxx


  • +
  • -
  • 2


#609242 [ROZWIĄZANE] Proszę o 2 klasy m.i.n ,, Ninja"

Napisane przez M4RV1N w 25.01.2014 19:51

Done.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#460133 Paczka Klas od Gluta

Napisane przez glut w 21.09.2012 21:23

Witam otóż 79 klas walało się u mnie na komputerze więc postanowiłem je tu wrzucić, bo mogą się komuś przydać (nie wszystkie,muszą działać). Klasy były robione na potrzeby użytkowników forum. Jeżeli są jakieś błędy pisać.

nazwa_pliku -- Nazwa klasy -- opis klasy

codclass_adaven -- Adaven (Klasa Premium) -- Dostaje famas, mp5, usp, glock, 130 speeda, 160hp, 4 dynamity
codclass_admiral -- Admiral[Premium] -- Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo
codclass_amadeusz -- Amadeusz -- Dodatkowe  5(+inteligencja) obrazen z MP5
codclass_amadeuszp -- Amadeusz [P] -- 1/12 z mp5, 2 rakiety, 3 skoki, 1/1 z he
codclass_assassin -- Assasin -- Klasa Premium 3x skok mniejsza grawitacja troche szybszy od pozostałych 150 hp na start
codclass_auklander --Auklander(Premium) -- Duzo hp i duzo wytrzymałości, trudno go zabić. 1/1 z AWP i 1/2 z HE, zmiejszona grawitacja
codclass_bandyta -- Bandyta -- TMP , Ubranie wroga , 1/7 na odrodzenie się u wroga
codclass_barbarzynca -- Barbarzynca[P] -- M4   25 + inteligencja obrazen
codclass_bogdaniec -- Bogdaniec -- Aug , Famas , 2 apteczki
codclass_destroyer -- Destroyer[P] -- Ma 1/4 z kazdej broni
codclass_fajtlapa -- Fajtlapa --Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z M4A1 oraz +15(+inteligencja) z MP5
codclass_fizyk -- Fizyk -- UMP, deagle, 1 ulepszona rakieta, defuser
codclass_hardmen -- Hardmen -- ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie
codclass_hardpremium -- HardPremium -- Na nożu widoczność spada do 20 , DMG z mp5 +30, 2 skoki w powietrzu
codclass_hooligans -- Hooligans(premium) -- Posiada deagle, 1/1 kosy(LPM), mniej widoczny(255/75), podwojny skok, mala grawika(800/400)
codclass_kamikadze -- Kamikadze -- Ma 3 rakiety i 20 + inteligencja obrazen z kazdej broni
codclass_kapitanpremium -- Kapitan [Premium] -- Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z Deagla i 1/1 z AWP
codclass_killer -- KILLER (premium) -- Aug (dmg + int obrazen z AUG ) 1 rakieta
codclass_kolos -- Kolos -- Jest bardzo wytrzymały, ma m4 i deagle
codclass_komandor -- Komandor -- 1/7 z szotgunow
codclass_komandos_superpremium --Komandos[Super premium] -- 1/1 z noża,1/1 z AWP ,1/1 z he oraz 1/40 z deagla
codclass_krolstrzelcow -- Krol Strzelcow -- Posiada on M4A1 oraz Deagle + Eliminator Rozrzutu
codclass_maniak -- Maniak -- Dostaje HE|AK|M249 jest mniej widzialny i bardzo szybki na nozu oraz posiada 3 dynamity moze uzyc co 3sek.
codclass_marszalekpremium -- Marszalek[Premium] -- Awp 1/1 , niewidzialny na kucaniu 30 % , bardzo szybki all granaty
codclass_melencujsz_premium -- Melencjusz(Premium) -- 50HP i 100 Kondycji
codclass_minimentos -- Mini Mentos -- 1/7 na zabicie z XM1014
codclass_mnich -- Mnich -- Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)
codclass_moderator -- Moderator(premium) -- Posiada M4/AWP/Deagle/HE/FLASH, ma 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika, 1 rakieta
codclass_monolicer_premium -- Monolicer[Premium] -- 1/1 z scouta 1/3 z he 1/2 z noża
codclass_mrocznyrycerz -- Mroczny Rycerz(premium) -- Jest w ogóle nie widzoczny (255/0), Ma 1 hp, i ma 1/1 z kosy.I jest bardzo szybki.Ma małą grawitacje
codclass_nieustraszonypremium -- Nieustraszony (Premium) -- Dostaje M4 oraz 20 wiecej dmg, moze wykonac skok w powietrzu.na nożu. 70/255
codclass_ninja -- Ninja -- Klasa Premium 2x skok mniejsza widocznosc 140 hp na start
codclass_ninjas -- Ninja -- Na nożu 35 widoczności, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja oraz 3 skoki w powietrzu
codclass_obserwator -- Obserwator -- Posiada snajperkę 1/10 z AWP, Deagle Lekko Niewidzialny(255/200)
codclass_oficerpremium -- Oficer (Premium) -- Ma 1/3 z M3, posiada lekko grawitacje 550/800 i może wykonać 2 skoki w powietrzu
codclass_pancerkipremium -- Pancernik (Klasa Premium) -- Posiada tarczę SWAT oraz DGL
codclass_pedofil -- Pedofil -- M4, 2skoki, 2rakietki
codclass_policjant -- Policjant -- Ma 1/9 z usp i glocka +15 dmg z deagla
codclass_profesjonalista -- Profesjonalista (Klasa Premium) -- Dostaje M4A1, AK47, AWP, DEAGLE, HE, 150 hp, 140 speeda, 250 armoru
codclass_profesjonalnydoktor -- Profesjonalny Doktor -- M4 , Może reanimowac : odradza ludzi , ma 4 apteczki ,all granat
codclass_profesjonalnyszturmowiec -- Profesjonalny Szturmowiec -- M4A1,deagle podwójny skok i 2 rakiety
codclass_prokomandos -- ProKomandos -- Posiada m4 i 1 apteczke ma 1/1 z noża oraz 2 fleshe i podwójny skok
codclass_rabuspremium -- Rabus (Premium) -- AWP, Mac 10 i mniejsza widocznosc przy kucaniu
codclass_rysiop -- Rysio[Premium] -- M4 , Famas , 2 rakiety , 5 skokow , Niewidzialny Na Nozu 40 %
codclass_samurajpremium -- Samuraj (Premium) -- Zmniejszona widoczność na nożu. 70/255
codclass_sierzantpremium -- Sierzant[Premium] -- mp5 1/2 , krowa , all granaty , 10 apteczek , 4 skoki
codclass_skoczek -- Skoczek  -- Mniejsza Grawitacja
codclass_slepyninja -- Slepy Ninja [Premium] -- 1/3 z noża ppm, 300 grawitacji, na nożu widoczny w 10%, 1/2 z awp
codclass_slepyninja (2) -- Slepy Ninja [Premium Gold] -- 1/4 na odrodzenie się, 1/2awp, 15% widoczny na nożu, 1/2 z noża [PPM], 300 grawitacji
codclass_smouke -- Smouke -- 20 kondycja, 20 inteligencja, 20 wytrzymalosc
codclass_spacedivision -- Space division -- Masz karabin plazmowy
codclass_sprinter -- Sprinter -- 75HP i 10 Wytrzymalosci
codclass_spryciarz -- Spryciarz -- Posiada M4|FAMAS|FB ma 40% wiecej obrazen z famasa, 4 fleshe nie slychac jego krokow.
codclass_starszyteleporter -- Starszy Teleporter --  Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka)
codclass_strzelec -- Strzelec -- Strzelec ma 4 apteczki , famasa,m4a1,deagle,zenstaw granatow,i 50%niewidzialnosci podczas kucania ma miec 14 skokow
codclass_strzelecwyborowy -- Strzelec wyborowy -- Dostaje AK i M4A1 + 200 dmg, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
codclass_superhero -- SuperHero (Klasa Premium) -- Dostaje 120hp, 700 grawitacji, wszystkie granaty, 1/5 z uzi
codclass_superszpieg -- Super Szpieg(Max Premium) -- Podczas kucania z nozem jest niewidzialny, 1/1 z AWP, 1/1 z HE
codclass_szaman -- Szaman -- Posiada AUG,5 Błyskawic,posiada wszyskie granaty
codclass_szeregowiec -- Szeregowiec -- ma m4 i AWP. jest szybki  i wytrzymały, ma zmniejszoną grawitacje
codclass_szybcior -- Szybcior -- Ma 70hp i jest szybszy od pozostalych
codclass_teezik -- TeeZik (Klasa Premium) -- Posiada Krowe i zadaje z niej 150 dmg
codclass_terminator -- Terminator -- 30 kondycja i 10 inteligencja
codclass_terminator (2) -- Terminator -- Ma m4 i elites oraz 1/3 z HE i he co 15 sek. 2 apteczki i podwójny skok!
codclass_terminatorpremium -- Terminator (Premium) -- Posiada 1/5 z XM 1014 i Deagla
codclass_terminatorpremium (2) -- Terminator[Premium] -- famas , awp 1/1 , niewidac kiedy kuca , 2 rakiety , 6 skoków
codclass_terrorysta -- Terrorysta -- ma 1 rakiete, przebranie wroga oraz 1/4 szansy na zrespieniu sie na respie wroga.
codclass_trustxxl -- TrusT XXL -- Posiada 2 HE 1/2 z nich , 2 rakiety , 1/4 z XM1014 , 1/1 z noża(PPM) , mało widoczny podczas kucania z nim
codclass_worm -- Worm[Premium] -- Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu
codclass_wyszkolonydave -- Wyszkolony Dave -- Posiada ubranie wroga, zmniejszona widoczność na nożu do 200, 1/1 he
codclass_wyszkolonygeneral -- Wyszkolony Generał (Premium) -- Posiada 3 rakietki, 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonykomandos -- Wyszkolony Komandos -- 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200
codclass_wyszkolonysnajper -- Wyszkolony Snajper -- 1/4 z AWP, 1/10 z Deagle, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonystrzelec -- Wyszkolony Strzelec -- Może wykonać skok w powietrzu, 1/5 z Deagle
codclass_wzorowystrzelec -- Wzorowy Strzelec -- 1/12 z M4A1 ma HE 1/6 deagle
codclass_zawodowystrzelecpremium -- Zawodowy Strzelec(Premium) -- Ma dodatkowe 500 Obrażeń z M4A1 i AK47 oraz 1/1 Z awp i 1/2 z deagle
codclass_zeus -- Zeus -- Posiada 7 Błyskawic,1/15 z wszystkich broni, 1/1 z kosy, 1,5x wieksze dmg Famas 10x podskok oraz mniejsza grawitacja
codclass_zlodziej -- Zlodziej -- Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze
codclass_zwinnyzolniez -- Zwinny Zolniez -- Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji

Załączone pliki

  • Załączony plik  klasy.rar   98 KB  5107 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 29


#609197 Proszę o zrobienie mi 5 klas m.i.n ,, Elitarny Snajper"

Napisane przez RasiaQ w 25.01.2014 17:58

3miej :D

 

Wymyśl sobie własne powiedzonko '-.-

 

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#609084 Proszę o zrobienie mi 5 klas m.i.n ,, Elitarny Snajper"

Napisane przez Danio7 w 25.01.2014 12:23

3miej :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#608928 [ROZWIĄZANE] Proszę o 2 klasy m.i.n ,, Ninja"

Napisane przez TeJGeN w 24.01.2014 20:47

Ninja

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/2 z noża (PPM) , zmniejszona grawitacja , słaba widoczność";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}



#605213 proszę o zrobienie klasy "cicho ciemny"

Napisane przez Dziobak? w 14.01.2014 19:42

Proszę dodałem odbijanie się od ścian.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Cicho Ciemny";
new const opis[]    = "może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny";
new const bronie    = CSW_KNIFE;
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
}

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
	ma_klase[id] = true;
        set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;
        set_user_footsteps(id, 1);

}

stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
    new Float:fEntOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );


    new Float:fDistance[3];
    fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
    fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
    fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];

    new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );

    fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
    fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
    fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime;

    return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}


stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
    new Float:fVelocity[3];
    get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )

    entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );

    return ( 1 );
} 

public fw_TraceAttack(id, enemy, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype){
	if (!is_user_alive(enemy) || !ma_klase[enemy] || get_user_weapon(enemy) != CSW_KNIFE){
		return HAM_IGNORED
	}
	
	get_tr2(tracehandle,TR_vecEndPos,direction);
	
	set_velocity_from_origin(enemy,direction,500.0);
	return HAM_IGNORED
}


  • +
  • -
  • 1


#604239 [ROZWIĄZANE] Nie widzę mojego serwera a jest uruchomiony

Napisane przez Zabijaka Gryps w 11.01.2014 20:05

Sprawdź czy w dproto.cfg masz
ServerInfoAnswerType
ustawione na 2.
  • +
  • -
  • 1


#604168 Blokowanie broni u TT (Deathrun)

Napisane przez KillerBee w 11.01.2014 18:16

cos takiego bedzie zmianiac kazda wybrana bron graczowi na noz

#include <amxmodx>

public plugin_init() register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");

public CurWeapon(id) {
	if(!is_user_alive(id)) return;
	if(get_user_team(id) != 1 || read_data(2) == 29) return;

	engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}



#603426 Proszę o zrobienie mi 2 klas "SpiderMan" i "Piorun"

Napisane przez RasiaQ w 09.01.2014 18:48

Łap.

 

Żeby się wspinać musi nacisnąć "e" i w wybrane miejsce wystrzeliwuje pajęczyna i się wspina :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#603384 Proszę o zrobienie mi 2 klas "SpiderMan" i "Piorun"

Napisane przez Danio7 w 09.01.2014 17:26

piorun

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1