Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

OverShot - zdjęcie

OverShot

Rejestracja: 05.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.12.2014 01:33
-----

Moje tematy

Problem z jailbreak_menu

28.12.2014 01:00

Witam ma problem z jailbreak_menu po wybraniu np strojów nic nie nie wyświetla natomiast zwykła komenda działa

 

oto błąd: 

 
Server tried to send invalid command:"say /kostiumy" 
 
proszę o pomoc

Jailbreak_menu problem z Server tried to send invalid command

28.12.2014 00:55

Problem wygląda następująco po wybraniu np. ruletki nie losuje sie nic tak jest tez w przypadku kostiumów normalne komendy po wpisaniu na chat działają ale z menu nie.

 

 
Server tried to send invalid command:"say /kostiumy" <----- oto błąd
 
podaje sma


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
#include <engine> 
 
#define PLUGIN "Jail Menu"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
#define TAG "JailBreak"
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
 
new bool:menu_mikro, bool:menu_walka;
new w_trakcie[33];
new gracz_id[33],wybrany;
new autobh = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be")
 
register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje");
register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje");
register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy");
register_clcmd("jail_amenu", "MenuAdmina", ADMIN_LEVEL_A);
register_clcmd("say /a", "MenuAdmina", ADMIN_LEVEL_A);
register_clcmd("say /dajdeagla", "menu")
register_clcmd("say /podziel", "Podziel")
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
precache_sound("JailBreak[k]/dzwonek.wav");
}
public SpawnPlayer(id)
{
w_trakcie[id] = 0;
remove_task(5000+id);
}
public MenuGraczy(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
MenuGraczaNieZywego(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(get_user_team(id))
{
case 1: MenuGraczaTT(id);
case 2: MenuGraczaCT(id);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuGraczaTT(id)
{
new menu = menu_create("\dMenu Wieznia:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
 
menu_additem(menu, "\yKostiumy", "3");
menu_additem(menu, "\ySklep", "19");
menu_additem(menu, "\rKradnij Bron", "4");
menu_additem(menu, "\wRuletka", "20");
menu_additem(menu, "\wZyczenie", "18", 4, cb);
 
 
menu_additem(menu, "\rFAQ Serwera", "0");
menu_additem(menu, "\rZasady", "1");
menu_additem(menu, "\rKomendy", "2");
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wstecz");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 5);
menu_display(id, menu);
}
 
public MenuAdmina(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)){
        client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla Admina!")
return PLUGIN_HANDLED;
    }
new menu = menu_create("Menu Admina:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "\yPrzenies Gracza",       "13");
menu_additem(menu, "Ozyw Gracza", "15");
menu_additem(menu, "Mikro dla Wiezniow", "9");
menu_additem(menu, "Otworz Cele", "7");
menu_additem(menu, "Tryb Walki", "8");
menu_additem(menu, "\rBan na CT",        "12");
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wstecz");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_display(id, menu);
 
}
 
public MenuGraczaCT(id)
{
new menu = menu_create("\wMenu Straznika:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
 
 
menu_additem(menu, "\rProwadz", "6", 1, cb);
menu_additem(menu, "\yPrzeszukaj Wieznia","5");
menu_additem(menu, "\yOtworz Cele", "7");
menu_additem(menu, "\yTryb Walki", "8", 3, cb);
menu_additem(menu, "Mikro dla Wiezniow", "9");
menu_additem(menu, "\yZabawy", "10", 3, cb);
menu_additem(menu, "\yGong!","17", 3, cb);
 
menu_additem(menu, "\yManager FD i Duszek","11");
menu_additem(menu, "\yDaj Deagl'a Graczowi","21", 3, cb);
menu_additem(menu, "\yPodziel Wiezniow na Dwie druzyny","22", 3, cb);
 
new tekst[128];
format(tekst, 127, "\yAutoBH dla wiezniow - \r %s", autobh?"Wl":"Wyl")
menu_additem(menu, tekst, "23", 3 , cb);
 
menu_additem(menu, "\rFAQ Serwera", "0");
menu_additem(menu, "\rZasady", "1");
menu_additem(menu, "\rKomendy", "2");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wstezc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_display(id, menu);
}
 
public MenuGraczaNieZywego(id)
{
new menu = menu_create("Menu Widza:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "FAQ Serwera", "0");
menu_additem(menu, "Zasady", "1");
menu_additem(menu, "Komendy", "2");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wstecz");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_display(id, menu);
}
 
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
static num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
switch(acces)
{
case 1:{
if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 2:{
if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 3:{
if(id != jail_get_prowadzacy()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 4:{
if(id != jail_get_prisoner_last()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 5:{
if(!is_user_admin(id)) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
}
return ITEM_ENABLED;
}
 
public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
switch(str_to_num(num))
{
case 0: show_motd(id, "faq.txt", "FAQ Serwera"); 
case 1: client_cmd(id, "say /zasady");
case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
 
case 3: client_cmd(id, "say /kostiumy");
case 4:
{
if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
return;
 
new body, target;
get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
if(target && get_user_team(target) == 1)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 Nie nacelowales na straznika", TAG);
return;
}
if(!is_user_alive(target))
return;
 
new weapons = Jaki_Pistolet(target);
if(!weapons)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej", TAG);
return;
}
 
new weaponname[24];
get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
 
ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
give_item(id, weaponname);
 
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 Gratulacje - Ukradles bron", TAG);
}
 
case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
 
case 6:{
if(!jail_get_prowadzacy())
jail_set_prowadzacy(id);
}
 
case 7: jail_open_cele();
case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro), true);
case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
case 11: MenuFreeday(id);
case 12: client_cmd(id, "jail_menuban", "Ban na CT"); 
case 13: client_cmd(id, "amx_teammenu", "Przenies TT/CT/SPEC");
case 14: client_cmd(id, "jail_amenu");
case 15: client_cmd(id, "say /ozyw");
case 16: client_cmd(id, "jail_mute");
case 17: client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");
case 18: client_cmd(id, "say /lr");
case 19: client_cmd(id, "say /sklep");
case 20: client_cmd(id, "say /ruletka");
case 21: client_cmd(id, "say /dajdeagla");
case 22: Podziel(id)
case 23: 
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 AutoBH dla wiezniow - %s", autobh?"Wl":"Wyl");
if(autobh == 0)
autobh = 1;
else 
autobh = 0;
}
 
}
}
 
public MenuFreeday(id)
{
new menu2 = menu_create("Manager FD i Duszek:", "Handel_ManagerFreeday");
menu_additem(menu2, "\rDaj Freeday");
menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
menu_additem(menu2, "\rZabierz Freeday");
menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
 
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu2);
}
 
public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new acces, callback, data[3], iname[32];
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
replace(iname, 31, "^n", "");
 
new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
 
switch(item)
{
case 0,1:{
if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
continue;
}
case 2:{
if(!jail_get_prisoner_free(i))
continue;
}
case 3:{
if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
continue;
}
}
new name[32];
get_user_name(i, name, 31);
menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
}
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu2);
}
 
public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new id2, callback, data[3], name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
callback = data[0]-'0';
 
id2 = get_user_index(name);
jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
 
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}
 
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new id2, callback, data[3], name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
callback = data[0]-'0';
 
id2 = get_user_index(name);
jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
 
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}
 
public OnRemoveData(day)
{
menu_mikro = false;
menu_walka = false;
autobh = 0;
}
 
public Handel_Menu_Widza(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
switch(item)
{
case 0: show_motd(id, "faq.txt", "FAQ Serwera");
case 1: client_cmd(id, "say /zasady");
case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
}
}
 
public wlacz_rewizje(id)
{
if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
new body, target;
get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
if(target && get_user_team(target) == 2)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 Nie nacelowales na wieznia", TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(target))
return PLUGIN_HANDLED;
 
if(jail_get_user_block(target))
return PLUGIN_HANDLED;
 
jail_set_user_speed(id, 0.1);
set_bartime(id, 5);
 
set_bartime(target, 5);
jail_set_user_speed(target, 0.1);
 
w_trakcie[id] = target;
w_trakcie[target] = id;
set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id);
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public wylacz_rewizje(taskid)
{
new id = taskid;
if(taskid > 32)
id -= 5000;
 
if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id])
return PLUGIN_HANDLED;
 
remove_task(id+5000);
jail_set_user_speed(id, 250.0);
set_bartime(id, 0);
 
if(is_user_alive(w_trakcie[id]))
{
jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0);
set_bartime(w_trakcie[id], 0);
}
if(taskid > 32)
Pokaz_bronie(id);
 
w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0;
w_trakcie[id] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Pokaz_bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id]))
return;
 
new weapons[32], numweapons, weaponname[32];
get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons);
ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:");
for(new i=0; i<numweapons; i++)
{
get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31);
replace(weaponname, 32, "weapon_", "");
replace(weaponname, 32, "knife", "piesci");
ColorChat(id, BLUE, weaponname);
}
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public Damage(id)
{
if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id])
{
wylacz_rewizje(id);
}
}
 
stock Jaki_Pistolet(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0;
 
new weapons[32], numweapons;
get_user_weapons(id, weapons, numweapons);
 
for(new i=0; i<numweapons; i++)
if((1<<weapons[i]) & 0x4030402)
return weapons[i];
 
return 0;
}
 
stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[])
{
if(!wid) 
return 0;
 
new ent;
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {}
if(!ent)
return 0;
 
if(get_user_weapon(id) == wid) 
ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent);
 
if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent)) 
{
ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent);
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid));
}
return 1;
}
 
stock set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
 
public menu(id, level, cid) {
 
new menu = menu_create("Wybierz Gracza:","menu_broni");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public menu_broni(id, menu, item)
{
if (get_user_team(id) == 2)
{
wybrany = gracz_id[item];
new menu = menu_create("\rMenu Broni", "wybieranie")
 
menu_additem(menu, "\wDeagle bez naboi", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wDeagle z 1 nabojem", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wDeagle z 3 nabojami", "3", 0) 
menu_additem(menu, "\wDeagle z pelnym magazynkiem", "4", 0)     
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
 
menu_display(id, menu, 0)
}
else 
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz do tego dostepu Ziomus!")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
 
new key = str_to_num(data)
 
switch(key)
{
case 1:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 0);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal pustego deagla",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
case 2:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 1);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 1 nabojem",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
case 3:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 3);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 3 nabojami",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 35);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z pelnym magazynkiem",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public Podziel(id) {
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) return 1;
 
new bool:team;
for(new i = 1; i <= 32; i++) {
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;
 
if(team) { 
set_pev(i, pev_body, 1); 
client_cmd(i, "spk vox/yellow"); 
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 5)
client_print(i, print_center, "Masz kolor: Zolty")
}
else { 
set_pev(i, pev_body, 2);
client_cmd(i, "spk vox/white"); 
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 5)
client_print(i, print_center, "Masz kolor: Bialy")
}
 
 
client_print(i, print_center, "Masz kolor %s", team ? "Zolty" : "Bialy");
team = !team;
}
return 1;
}
//////////////////////////////////////////AUTOBH//////////////////////////////////
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
 
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
 
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

 

Latarka Maga

22.01.2014 22:33

Witam otóż mam mały problem klasa Aniol nie może wyłączyć latarki maga ;/

 

jedynie co zmieniłem to poniższy kod

 

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag) || (player_class[id] == Aniol)) {

Problem z respawnem

20.01.2014 19:17

Witam jak w temacie nie mam już siły ;/ nie działa odradzanie zombie w żadnym trybie

// Deathmatch
// ----------
zp_deathmatch 2 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 1 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 0 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 0 // Respawn players if they commited suicide
zp_respawn_after_last_human 0 // Respawn players if only the last human is left
zp_infection_allow_respawn 1 // Allow respawning on infection rounds
zp_nem_allow_respawn 1 // Allow respawning on nemesis rounds
zp_surv_allow_respawn 1 // Allow respawning on survivor rounds
zp_sniper_allow_respawn 1 // Allow respawning on sniper rounds
zp_assassin_allow_respawn 1 // Allow respawning on assassin rounds
zp_bombardier_allow_respawn 1// Allow respawning on bombardier rounds
zp_swarm_allow_respawn 1 // Allow respawning on swarm rounds
zp_plague_allow_respawn 1 // Allow respawning on plague rounds
zp_respawn_zombies 1 // Whether to respawn killed zombies
zp_respawn_humans 0 // Whether to respawn killed humans
zp_respawn_nemesis 0 // Whether to respawn killed nemesis
zp_respawn_survivors 0 // Whether to respawn killed survivors
zp_respawn_snipers 0 // Whether to respawn killed snipers
zp_respawn_assassins 0 // Whether to respawn killed assassins
zp_respawn_bombardiers 0 // Whether to respawn killed bombardiers

Dodatkowe bronie

16.01.2014 22:59

Witam staram się dojść czy jest szybka i łatwa metoda aby dodać tutaj nowe przedmioty?

 

mam na myśli Ulepszone MP5 które zadaje 15 dmg więcej wiem w jaki sposób można taki przedmiot dać

 

Jednak nie wiem w jaki sposób wyświetlić w tym menu dodatkowe bronie ;/

 

public plugin_natives ()
{
    register_native("give_weapon_ulepszone_mp5", "native_give_weapon_add", 1)
}

 

new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = {
0, // level 0, Glock.
1, // level 1, USP.
2, // level 2, P228.
3, // level 3, Fiveseven.
4, // level 4, Deagle.
5, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
6, // level 6, TMP.
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
}; // Needed Level to choose gun from menu